چه محور هایی برای اجاره بیلبورد مناسب تر هستند؟

فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

همانطور که می دانید یکی از روش ها برای تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی در محور های بین شهری و درون شهری است. هزینه تابلو های محور های بین شهری نسبت به تابلو های تبلیغاتی درون شهر ها کمتر است اما می تواند به همان اندازه بازده داشته باشد چون که برخی از محور ها بسیار پر رفت و آمد و راه های مهم ارتباطی است در این مقاله چند محور پر تردد را به شما پیشنهاد می کنیم.

چه محور هایی برای تبلیغات مناسب تر هستند؟

پاسخ به این سوال در نگاه اول بسیار ساده است. به این معنا که بسیاری از ما راه ها و مکان های شلوغ و پر تردد منطقه ی زندگی خود را می دانیم و همچنین با اندکی مطالعه و جستجو در سایت ها و مقاله های مربوط به این امر، به این نتیجه خواهیم رسید که بهترین محور ها یا اصطلاحا راه ها برای تبلیغات به خصوص تبلیغات محیطی که تاثیرات بسیار مثبتی در مخاطب دارند؛ راه ها و محور های پرتردد به خصوص محورهای بین شهری و راه های مواصلاتی می باشند.

پر تردد ترین محور های داخل تهران کدام اند؟

شلوغ ترین مناطق تهران از نظر تراکم جمعیت و بزرگراه ها و محله های موجود، مناطق 4 و 5 می باشند که محله های بسیار مهم از نظر تجاری در این مناطق وجود دارند که بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

در منطقه ی 4 تهران، محله ی بزرگ تهرانپارس وجود دارد. همچنین بزرگراه های بسیار مهم شهر از جمله: شهید باقری، شهید بابایی, شهید زین الدین، امام علی (ع) و شهید صیاد شیرازی از این منطقه عبور می کنند که مناسب ترین و بهترین مکان برای تبلیغات محیطی در سطح شهر می باشند. البته لازم به ذکر است که تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در این بزرگراه ها، نیازمند تفکری سنجیده و صد البته توان مالی و اقتصادی بالاست که معمولا شرکت ها و برند های بسیار مهم این کار راه انجام دادند و به نتایج بسیار مثبتی دست پیدا کرده اند. منطقه ی 4  از نظر جغرافیایی در شمال شرقی تهران قرار دارد.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

منطقه ی 5 تهران نیز همانند منطقه ی 4 محله های بسیار مهمی را در خود گنجانده است که از معروف ترین آنها می شود به محله ی جنت آباد و شهران می باشند که از قدیمی ترین محله های تهران به شمار می روند. بزرگراه های شهید همت، شهید ستاری، حکیم و علامه ی جعفری از پر تردد ترین محور های درون شهری این منطقه می باشند که سازه های تبلیغاتی فوق العاده ای چه از نظر موقعیت مکانی و چه از نظر ظاهری در آن ها وجود دارد. 

نا گفته نماند که بزرگراه شهید همت که قسمتی از آن در این منطقه وجود دارد، پر تردد ترین بزرگراه داخل شهر تهران است و اجاره  بیلبورد در این بزرگراه بسیار سخت و دور از دسترس می باشد؛ مگر آن که خیلی زودتر توسط مشتری رزرو گردد. منطقه ی 5 از نظر جغرافیایی در شمال غربی تهران قرار دارد.

منطقه 3 تهران نیز یکی از پر تراکم ترین و پر تردد ترین مناطق تهران است که می توان گفت یکی از مناسب ترن مناطق برای اجاره بیلبورد و استرابورد و دیگر تابلو های تبلیغاتی است. بخشی از بزرگراه های شهید همت, صدر, مدرس, شهید چمران و کردستان در این منطقه قرار دارند. 

برخی از تابلو هایی که در این محدوده ها قرار دارند جزو گران ترین تابلو های تهران هستند که البته بازدید و بازده بالای تبلیغات بر روی این تابلو ها باعث شده تا این تابلو ها قیمت بالایی داشته باشند. برخی از محدوده ها و خیابان های پر تردد تهران مثل ولیعصر پاسداران میرداماد شریعتی میدان ونک ملاصدرا نیز در این منطقه قرار دارند.

 

پر تردد ترین محور های بین شهری و راه های مواصلاتی کدام اند؟

یکی از مهم ترین عناصر و عوامل تاثیرگذار در تبلیغات، محور های بین شهری و راه های مواصلاتی می باشند. طبیعی و بدیهی است که در این میان، پر تردد ترین و شلوغ ترین محور ها، آن هایی می باشند که به شکلی به استان تهران وصل می باشند. استان تهران و شهرستان های حومه به دلیل مو قعیت جغرافیایی و اقتصادی خاص خودشان مقصد یا مبدا اصلی بیشتر سفر های تفریحی یا اقتصادی و کاری می باشند. 

اجاره بیلبورد و سازه ی تبلیغاتی در راه های مواصلاتی و محور های بین شهری از چند جهت حائز اهمیت می باشد؛ اول اینکه از لحاظ اقتصادی برای مشتری و مخاطب بسیار حائز اهمیت است که با هزینه ای بسیار کمترنسبت به داخل استان ها و مراکز استانها، همان بازدهی شاید بهتر و بیشتر را به مشتری باز می گرداند.

دوم اینکه مخاطب در شرایط بهتر و آزاد تری (از لحاظ فکری و جسمی) آن سازه و بیلبورد تبلیغاتی مورد نظر را می بیند و به طور عامیانه راحت تر و بهتر در ذهن مشتری و بیننده جای می گیرد.

پر تردد ترین و شلوغ ترین راه های مواصلاتی و بین شهری تهران به ترتیب عبارت اند از: آزادراه کرج-تهران, آزادراه کرج -قزوین, آزادراه تهران-کرج, آزادراه تهران-مشهد, آزادراه تهران-قم, آزادراه تهران-ساوه, بزرگراه قائمشهر-ساری, آزادراه تهران-پردیس, محور اصفهان-یزد, محور اصفهان شیراز و … .

نکته ی  قابل توجه در این مقاله، اهمیت راه ها و محور های پرتردد و شلوغ درون شهری و برون شهری می باشد که به رشد و پیشرفت صنعت تبلیغات (به خصوص تبلیغات محیطی) کمک ویژه ای می نماید.

تبلیغات محیطی با آژانس تبلیغاتی مشکات

آژانس تبلیغاتی مشکات با سالها سابقه در تبلیغات محیطی و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت همواره تلاش خود را می کند که فرآیند تبلیغات خود را چه در حوزه محیطی و چه در حوزه دیجیتال کاملا بدون نقص و حرفه ای انجام دهد تا بهترین بازده را داشته باشد و رضایت شما عزیزان را جلب کند.

برای مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

5/5 - (172 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

3 پاسخ به “چه محور هایی برای اجاره بیلبورد مناسب تر هستند؟”

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید