کمپین های موفق برای تبلیغات نوروزی

کمپین های موفق برای تبلیغات نوروزی
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

کمپین های موفق برای تبلیغات نوروزی

عید نوروز یکی از کهن ترین جشن های باستانی ایرانیان است و هر ساله مردم ایران عید نوروز را جشن می گیرند. هر ساله در آستانه ی نوروز و سال جدید بسیاری از برند های موفق تبلیغات نوروزی جدید را در قالب یک کمپین یکپارچه طراحی و اجرا می کنند.

 همیشه شاهد بودیم که برند های بزرگ در آستانه ی عید نوروز شروع به تبلیغات می کنند و برخی از برندها نیز با شروع عید نوروز تبلیغات خود را اجرا می کنند و به نمایش می گذارند. اگر حتی آمار دقیقی هم برای اثبات این موضوع نداشته باشید با یادآوری تبلیغات تلویزیونی سال های گذشته به این نتیجه می رسید. در نتیجه اکثر برند های موفق از این فرصت استفاده می کنند تا فروش محصولاتشان همزمان با ایام تعطیلی عید نوروز دچار کاهش نشود.

بهترین روش ها برای تبلیغات نوروزی

در تبلیغات نوروزی از روش های مختلفی استفاده می شود اما بهترین روش روشی است که در ایام عید و تعطیلات نیز به چشم مخاطب برسد و پیام خود را به مخاطب برساند. به عنوان مثال در تعطیلات استفاده از مترو و اتوبوس کمتر می شود و درصد بسیار کمی از افراد در تعطیلات از مترو استفاده می کنند. در نتیجه تبلیغات در مترو برای تبلیغات نوروزی گزینه ی مناسبی نیست.

اگر بخواهیم مثال عکس بزنیم می توانیم تبلیغات تلویزیونی را مثال بزنیم و از آنجایی که تلویزیون در ایام عید برنامه های جذابی دارد و مخاطبین زیادی از این رسانه استفاده می کنند تبلیغات تلویزیونی گزینه مناسبی است. تبلیغات محیطی نیز گزینه بسیار خوبی برای تبلیغات نوروزی است و اکثر برند ها حتما این آیتم را در کمپین خود قرار می دهند و از تبلیغات محیطی در مسیر های بین شهری نیز استفاده می کنند که در معرض دید مسافرین نیز قرار می گیرد.

رسانه های موثر برای تبلیغات نوروزی

تبلیغات محیطی

به هر نوع تبلیغات آفلاین و خارج از خانه که با استفاده از ابزار‌های تبلیغات محیطی مانند بیلبورد، استرابورد، عرشه پل، لایت باکس‌ها و به طور کلی با بنر چاپی و یا تلویزیون‌های شهری پیام تبلیغاتی را به مخاطبان خود برساند تبلیغات محیطی می‌گویند.

همانطور که گفتیم از این ابزار تبلیغاتی همواره استفاده زیادی می شود و یکی از قدیمی ترین و قدرتمند ترین رسانه های تبلیغاتی است که تمامی برند های بزرگ از این ابزار برای رساندن پیام تبلیغاتی خود به مخاطب استفاده کرده اند. همواره در روز های پایانی سال و تعطیلات نوروز آگهی های تبلیغاتی برند های بزرگ را بر روی تابلو های تبلیغاتی در معابر شهری و بین شهری مشاهده کرده اید. این تبلیغات یکی از مورد مناسبی برای استفاده در تبلیغات نوروزی می باشد.

تبلیغات تلویزیونی

صدا و سیما همواره برای تعطیلات عید نوروز برنامه ها و فیلم و سریال های پر بیننده ای در نظر می گیرد و از آنجایی که مدیر مارکتینگ های برند های بزرگ بر این مسئله آگاهی دارند همیشه این رسانه را در کمپین نوروزی خود قرار می دهند و نتیجه ی مطلوبی هم داشته.

شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی یکی از ساده‌ترین و بهترین روش‌ها برای اجرای کمپین تبلیغات نوروزی است. در تعطیلات نوروزی از آنجایی که وقت بیشتری برای گذراندن در فضای مجازی دارند می توانید با تبلیغات در شبکه های اجتماعی پیام تبلیغاتی خود را با هزینه کمتری به مخاطب انتقال دهید.

هدایای تبلیغاتی

با اهدای هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان یا مشتریان احتمالی می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و هم تبلیغات اثر گذاری داشته باشید هم به واسطه هدیه تبلیغاتی که اهدا کرده اید تا مدتی ماندگاری در ذهن مخاطب داشته باشید.

استفاده از تبلیغات بنری

تبلیغات بنری نیز یکی از بهترین انواع تبلیغات اینترنتی است که طرفداران زیادی دارد و قیمت آن نسبت به تبلیغات محیطی و تبلیغات تلویزیونی کمتر است و استفاده از اینترنت و سایت های خبری و سایت های پر طرفدار بسیار بیشتر می شود و شما می توانید با تبلیغات در سایت های پر طرفدار پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب انتقال دهید.

در ادامه تعدادی از کمپین های تبلیغات نوروزی برند های مختلف را مشاهده می کنید.

کمپین نوروزی هی دی

کمپین نوروزی همراه اول

کمپین نوروزی ایزی پایپ

کمپین نوروزی بیمه دی

جمع بندی

سال نو یکی از بهترین زمان‌ها برای کسب‌وکارها و مشتریان است. در این ایام مردم بسیاری زمان و بودجه خود را برای عزیزان‌شان صرف می‌کنند، هدایای زیبایی تهیه می‌کنند و برنامه‌های مختلفی مثل تفریح یا سفر می‌چینند. از طرفی فرصت خوبی برای کسب‌وکارها فراهم می‌شود تا بتوانند کمپین تبلیغاتی موثری را اجرا کنند و درآمدشان را بین ۲ تا ۳ برابر افزایش دهند.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید