اجاره کیوسک برد، کیوسک برد یا همان تبلیغات کیوسک های مطبوعاتی

اجاره کیوسک برد
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره کیوسک برد

کیوسک برد یکی از ابزار های تبلیغاتی است که از گذشته نیز استفاده می شده و اخیرا نیز مورد توجه قرار گرفته است. کیوسک برد در واقع همان تابلو های تبلیغاتی است که بر روی کیوسک های مطبوعاتی یا به اصطلاح عامیانه همان دکه های روزنامه فروشی قرار گرفته است. امروزه کیوسک برد نیز به یکی از ابزار های تبلیغاتی پر کاربرد تبدیل شده است. در ادامه مطلب دلیل این پر کاربرد بودن، مزایا، معایب و قیمت تبلیغات روی کیوسک های مطبوعاتی یا همان کیوسک برد را بررسی می کنیم.

کیوسک برد چیست؟

کیوسک بردها یکی از رسانه ها و ابزار های تبلیغات محیطی است که در تمام نقاط کشور وجود دارند و در بالای کیوسک های روزنامه فروشی و یا گلفروشی وجود دارند. همانطور که گفتیم کیوسک برد ها به دلیل موقعیت مناسب، پراکندگی زیاد و قیمت مقرون به صرفه ای که دارند به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند. کیوسک های مطبوعاتی به دلیل اینکه اقلام و محصولات مصرفی و مورد نیاز مردم را به فروش می رسانند همیشه در اکثر نقاط شهر وجود دارند که می تواند تاثیر و بازده این تبلیغات را افزایش دهد.

کیوسک برد چه کاربردی دارد؟

همان طور که می دانید کیوسک های مطبوعاتی یا همان دکه های روزنامه فروشی پراکندگی بسیار خوبی در سطح شهر دارند و تعداد آنها نیز زیاد است. سازمان زیبا سازی و شهرداری با قرار دادن تبلیغات بر روی دکه های روزنامه فروشی یا کیوسک های مطبوعاتی باعث خلق یک ابزار تبلیغاتی تقریبا ارزان قیمت و با پراکندگی بالا در سطح شهر شد که این امر یکی از دلایلی است که افراد زیادی را به استفاده از این ابزار تبلیغاتی کشانده است.

مزایا و معایب اجاره کیوسک برد

مزایای تبلیغات کیوسک های مطبوعاتی

  • استفاده بهینه از فضای شهری
  • قیمت مقرون بصرفه
  • دید مناسب نسبت به هزینه
  • قرار داشتن در تمامی معابر شهری
  • سه وجهی بودن تبلیغات

معایب اجاره کیوسک برد

  • دید کمتر نسبت به بیلبورد یا دیگر تابلو های تبلیغاتی
  • جلب توجه کمتر نسبت به بیلبورد ها
  • عدم توانایی جلب توجه به اندازه بیلبورد
  • در برخی از موارد نداشتن روشنایی

 

قیمت اجاره کیوسک برد

قیمت اجاره کیوسک برد

همانطور که پیش تر ذکر کرده بودیم هزینه اجاره کیوسک برد نسبت به اجاره بیلبورد و یا دیگر تبلیغات محیطی کمتر است. اجاره کیوسک برد به دلیل اینکه هزینه کمتری دارد بیشتر مورد توجه برند های جدید و کسب و کار های کوچک تر قرار می گیرد و از آنجایی که تبلیغات محیطی همواره مختص برنمد های بزرگ و نامی بوده است اجاره کیوسک برد به این کسب و کار های کوچک این شانس را می دهد که با حضور در حوزه تبلیغات محیطی نامشان در کنار برند های بزرگ تر و معتبر دیده شود. از آنجایی که مهمترین فاکتور در قیمت رسانه های تبلیغات محیطی محل قرار گیری آن است قیمت اجاره کیوسک برد هم به همین عوامل بستگی دارد.

همچنین یکی از مزایایی که تبلیغات کیوسکی دارد این است که مانند دیگر رسانه های تبلیغات محیطی باعث افزایش آگاهی از برند می شود و باعث ماندگاری در ذهن مخاطب می شود. در ادامه لیستی از کیوسک برد های تهران قرار خواهیم داد و به دلیل نوسانات بازار جهت استعلام قیمت اجاره کیوسک برد ها با مشاورین آژانس تبلیغاتی مشکات تماس حاصل فرمایید.

اجاره کیوسک برد از مشکات

آژانس تبلیغاتی مشکات با داشتن رزومه ای قوی در زمینه تبلیغات و طراحی بهترین پلن های تبلیغاتی مسیر رشد و پیشرفت را برای شما هموار می سازد. جهت اطلاع بیشتر از قیمت کیوسک برد ها و یا نحوه اجاره کیوسک برد و حتی دیگر سازه های تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید