اجاره تابلو در اتوبان تهران کرج

اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

در این مقاله قصد داریم تا شما را با اتوبان تهران کرج، مزایا و معایب اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج بیشتر آشنا کنیم.

اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج

تبلیغات در دنیای امروز بخش گسترده ای از پیشرفت کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است. یکی از بخش های مهم تبلیغات به تبلیغات محیطی مربوط می شود.

نگاه مخاطب حتی اگر به صورت لحظه ای روی بیلبورد قرار بگیرد تا مدتی ذهن او را درگیر می کند. بیلبورد ها یک فضای تبلیغاتی بزرگ به حساب می آیند که می تواند با قرار گرفتن در دید تمامی افراد به مرکزی برای بازاریابی و تعریف یک کالا و یا خدمت تبدیل شود.

مسیر تهران کرج یکی از آزادراه های پر رفت و آمد می باشد که می توانیم آن را  یک فضای تبلیغاتی خاص به حساب بیاوریم. اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج از دو نوع سازمان متفاوت می تواند درخواست شود:

۱- سازمانهای دولتی مانند شهرداری

این ارگان دولتی با انجام مزایده فضاهای تبلیغاتی را در داخل شهر و محدوده هایی از شهر که تحت نظارت آن می باشد در اختیار خدمات و کسب و کارها قرار می دهد تا تبلیغات خود را در آنجا انجام دهند.

۲- بخش خصوصی

بسیاری از سرمایه گذاران در بخش تبلیغات با اخذ مجوز هایی از شهرداری  مالک برخی بیلبورد ها در مکانهای متفاوت می باشند و شما برای تبلیغات محیطی خود باید بیلبورد ها را از آنها اجاره کنید و یا امور تبلیغات خود را به آنها بسپارید.

آژانس تبلیغاتی مشکات به عنوان یکی از شرکت های فعال در این حوزه می تواند اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج را بری شما آسان سازد.

۳-سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

بسیاری از بیلبوردهای موجود در راهها و کنار پل های هوایی مربوط به اداره راه می باشند. برای اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج باید به اداره راه مراجعه کنید و برای تبلیغات خود از آنها مجوز دریافت نمائید.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

آیا اجاره بیلبورد در تهران کرج برای کسب و کارها مفید است؟

کسب و کارها نیاز به دیده شدن دارد و این دیده شدن باید به اشکال مختلف تبلیغاتی انجام شود. دلیل مفید بودن استفاده از بیلبورد تبلیغاتی  آن است که این رسانه تبلیغاتی با نشان دادن یک تصویر واضح و جذب کننده از یک برند تاثیری به یاد ماندنی بر ذهن مخاطب می گذارد.

اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج در یکی از مسیرهای پر رفت و آمد در اطراف تهران می باشد، رفت وآمد زیاد و گاهی شلوغی بیش از اندازه این مسیر یک فرصت بکر برای تبلیغات موثر را فراهم آورده است. کسب و کارهای مختلف با اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج به شکلی خاص خدمات و تجارت خود را به مخاطبان معرفی می کنند. در کنار این فضاهای مناسب برای تبلیغات نوع معرفی شما از خدمات و خلاقیتی که در ارائه طرح های تبلیغاتی به کار می برید بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نکاتی که در اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج باید مورد توجه قرار دهید

  • از تبلیغات تکراری و مشابه خودداری کنید
  • خلاقیت را در طراحی بسیار به کار ببرید
  • با توجه به نیاز مخاطبان تبلیغات خود را در بیلبوردها انجام دهید

اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج

اتوبان تهران کرج به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و به‌عنوان یکی از پرترددترین اتوبان ها در پایتخت شناخته می شود و مکانی مناسب برای تبلیغات بیلبورد اتوبان تهران کرج می باشد و زمانی که منطقه امروزی البرز وبه خصوص کرج نیز به صورت کامل از استان تهران جدا شد و رفته‌ رفته وضعیت اجتماعی و جمعیتی و تردد اتوبان تهران و کرج بیشتر و گسترده‌تر شد و آن‌هم به خاطر ترافیک بسیاری است که در این اتوبان وجود دارد.

قیمت اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج تحت تاثیر چه عواملی می باشد؟

قیمت گذاری رو بیلبورد ها بر اساس اندازه و مکانی که قرار گرفته اند انجام می شود و معمولا ماهیانه اجاره می شود و حتی اگر هزینه نسبتا بالایی داشته باشد باز هم نسبت به تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات در صدا و سیما به صرفه تر است. عوامل مهم دیگری که در اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج تاثیر گذار است شامل موارد زیر می باشد:

  1. میزان تردد و ترافیک در منطقه
  2. تعداد بازدید بیشتر
  3. مکان بیلبورد
  4. اندازه بیلبورد
  5. نوع انتقال پیام
  6. متحرک یا غیر متحرک بودن آن

معایب اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج

یکی از بزرگ‌ترین عیب‌هایی که اجاره بیلبورد اتوبان تهران کرج دارد زمان بسیار کوتاهی است که از تبلیغات برایشان استفاده می شود با این ‌که آن‌ها هزینه‌های بسیاری را می‌گذارند اما زمان کمی این بیلبورد ها توسط تبلیغات پر می شود به همین دلیل شرکت‌ها ناچار هستند که به خاطر زمان بیشتر، پول بیشتری نیز پرداخت کنند. برای استفاده از تبلیغات بیلبورد اتوبان تهران کرج می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

مزایا اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج

جمعیت بسیاری در این حجم ترافیک متوجه فضاهای اطراف اتوبان به خصوص بیلبوردها شده و به‌ همین دلیل است که فعالیت و سرمایه‌گذاری برای تبلیغات و اجاره این تابلوها و تبلیغات بیلبوردهای اتوبان تهران کرج از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و به خاطر این است ‌که این جمعیت باعث بازدهی خوبی می شود و خود نیز نشان‌دهنده موثر بودن تبلیغات محیطی در این اتوبان است زیرا کسب ‌وکارها و شرکت‌هایی که در این اتوبان به تبلیغات دست می‌زنند بدون شک صاحبین مشاغلی هستند که به خاطر هزینه‌های جاری نیازمند بازدهی مناسب می باشند.

پیام هایی که در ذهن می مانند به راحتی از بین نمی روند و شما می توانید با استفاده از این تاثیر افراد را به مشتریان خدمت یا کالای خود تبدیل نمائید.

بخش مهمی از عمر ما در طی کردن مسیرها می گذرد و همین دلیل باعث می شود تا به جزئیات اطرافمان بیشتر دقت کنیم. هر چه این جزئیات خلاقانه تر و اثر گذارتر باشند کسب و کارها موفق تر خواهند بود. اتوبان تهران کرج فضاهای بسیار گسترده ای برای معرفی خدمات و کالاهای مختلف را در خود جای داده است. کافی است با راهنمایی و مشاوره یک شرکت تبلیغاتی معتبر  مانند مشکات به اهداف سود آور خود دست یابید.

یکی از مزایای تبلیغات بیلبورد اتوبان تهران کرج فضای آزاد اطراف تابلوهاست که می تواند برای طراحان یک فضای گسترده به وجود بیاورد که بدون دغدغه در طراحی، شاهکارهای عظیم گرافیکی را به وجود بیاورند با این‌که ابعاد عظیم این بیلبورد ها باعث می شود که صاحب مشاغل، کسب و کارها و تجارت هزینه‌های بسیاری رو به دوش می کشند اما بازدهی این نوع تبلیغات غیر قابل انکار است.

یکی دیگر از فواید این بیلبوردها امکان نورپردازی است و نور باعث می‌شود که در هنگام شب بهتر تبلیغات توسط مخاطب دیده بشود با این‌که عدم نور در بیلبورد ها خودش می‌تواند یک نوع عیب باشد اما باعث می‌شود شرکت‌های تجاری برای این ‌که بیلبوردهای آنها در شب در تاریکی مطلق قرار نگیرد و از دید رفت آمد کنندگان گم نشود.

نورپردازی را انجام میدهند. یکی دیگر از خوبی‌های این بیلبورد تبلیغاتی اتوبان تهران کرج پشت سر هم بودن آن است که شما می‌توانید با روش انتقال مفاهیم تبلیغاتی یک برند متفاوت در میان دیگر تبلیغات بیلبورد اتوبان تهران کرج در این مسیر بروز بدهید مانند تبلیغات شرکت هایی که با چند جمله در ذهن مخاطب سوالاتی را به وجود آورده و سپس در بنر نهایی تبلیغ خود را انجام می دهند.

وضعیت کلی اتوبان تهران کرج

روزانه جمعیت بسیاری در این ترافیک عبور کرده و به مقصد تهران، کرج را ترک می‌کنند و ازآنجایی‌ که این اتوبان پایتخت را یعنی تهران را از شمال به غرب کشور متصل می‌کند یک شاه راه شناخته می‌شود وین دلیل دیگر نیز این است که در این مسیر، شهرک‌های بسیاری ساخته شده و انسان‌های زیادی در آن شهرک‌ها مستقر شدند و همین باعث بیشتر شدن ترافیک می‌شود که طبق آمار سازمان حمل‌ونقل کشور می‌توان گفت که به‌طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار اتومبیل در این مسیر در شبانه روز تردد می کنند.

یکی دیگر از دلایلی که این تردد بسیار گسترده است به خاطر وجود چشم‌اندازهای طبیعی که در دامنه کوه‌های البرز در موقعیت شهرستان کرج وجود دارد و سوم این‌که خود کرج نیز به‌عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت ایران و به جرات می‌توان گفت سومین شهر پرجمعیت ایران شناخته می‌شود و به چهار جهت از طریق استان مازندران، شهرستان شهریار، استان مرکزی و قزوین به پایتخت محدود می‌شود که خود باعث تردد بسیار ماشین ها می شود.

یکی دیگر از دلایل پرتردد بودن این جاده ارتباط آن با جاده چالوس که یکی از جاده‌های پرتردد و گردشگری کشور شناخته می شود نیز، می باشد و این‌که این اتوبان نیز موقعیت مناسبی برای انتقال مسافر و کالا به دیگر استان‌ها به خصوص استان های مرزی غرب کشور و شمال غرب کشور به خصوص مرز ترکیه را دارد.

حال که متوجه اهمیت راه ارتباطی کرج و حجم تردد ماشین‌ها شدیم در این مقاله به این می‌پردازیم که تبلیغات بیلبورد در اتوبان تهران کرج چه
تأثیری داشته و چه مزایایی نیز دارد و در نهایت چه معایبی برای کسب و کارها و شرکت های تجاری وجود دارد. و این ترافیک سنگین و این شلوغی مسیر باعث شده‌است که به تبلیغات نیز در این ناحیه توجه ویژه‌ای بشود.

قیمت اجاره تابلو در آزادراه تهران کرج؟

به دلیل نوسانات بازار برای استعلام قیمت تابلو های تبلیغاتی می توانید با شماره 85 40000 0919 تماس بگیرید.

 

تصاویر کل تابلوهای آزادراه تهران کرج

برای مشاهده تمامی تصاویر تابلوهای تبلیغاتی آزادراه تهران کرج کلیک کنید.

قیمت اجاره بیلبورد در آزادراه تهران کرج

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

5/5 - (111 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

51 پاسخ به “اجاره تابلو در اتوبان تهران کرج”

  • حسین پاکزاد

    سلام خسته نباشید تصاویر این تابلوهای تهران کرج رو کجا می تونم ببینم؟

    • مدیر

      هم می توانید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • mohsen

    سلام…میتونم قیمت تابلوی بابایی شرق به غرب پل سواره لشکرگ هر دو وجه را داشته باشم؟

    • محمد تاج مزینانی

      سلام دوست عزیز قیمت ها نوسان دارند لطفا با شماره زیر تماس بگیرید
      09194000085

    • مدیر

      بله هم می توانید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • علی بیگی

    سلام برای برند لوازم خانگی در کرج میخوام تبلیغ کنم راهنمایی میخواستم؟

  • ALI LORD

    تابلو تو کرج هم دارید یا فقط اتوبان تهران کرج؟

  • سید مهدی مصطفوی

    سلام خسته نباشید محدوده ی نظرآباد هم پل دارین؟

  • مجید باقری

    وقتتون بخیر تابلوی آماده ی اکران دارید؟

  • سیما کوهستانی

    سلام وقتتون بخیر من کوهستانی هستم امروز صبح از واتس اپ بهتون پیام دادم تعرفتونو ارسال فرمودید…عکس بیلبورد اتوبان کرج قبل از پل کلاک میخوام پیدا نمیکنم لطفا برام ارسال کنید

  • ایلیا عبدالله زاده

    واقعا اتوبان تهران کرج جای فوق العاده ایه برای تبلیغ

  • سیده مریم موسوی

    سلام خسته نباشید امکان اضافه کردن سازه در اتوبان در حال حاضر وجود داره؟

  • حامد صفرپور

    برای استعلام تابلو ها چه راه ارتباطی دارین ؟

  • طاهره غفاری

    در حال حاضر عرشه ی پل آماده ی اکران دارید؟

  • ماهان کاظمی

    سلام خسته نباشید وجه کرج تهران بیلبورد و پل میخوام قیمت رو میشه بدونم

  • سید امیر محمد حسینی

    خسته نباشید داخل اتوبان استرابورد هم دارید؟

  • مجید فرخی

    سلام خسته نباشید پل رو به روی شهرک اکباتان قابل اکران هستش؟

  • حمید رضا خندان

    در رباط کریم هم بیلبورد دارید؟

  • هستی پورقاسمی

    تهران کرج استرابورد نداره؟

  • سید امیر حسین صادق زاده

    سلام وقت بخیر.ساخت ماکت هم انجام میدین در نیاوران؟

    • مدیر

      بله هم می تونید در سایت مشاهده کنید و هم می تونید با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • محمد امین بانشی

    مطالبتون رو از کجا میارین انقدر کامل و دقیق هستش!!!

  • خاطره اخوان

    پل آماده ی اکران دارید؟

    • مدیر

      بله هم می تونید در سایت مشاهده کنید و هم می تونید با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • ترکاشوند

    یک نوع میانبر هستش برای شناخته شدن و تبلیغ برند

  • ابراهیم خطیبی

    تعمیرات سازه هم انجام میدین؟

  • tiam

    در پمپ بنزین های داخل جاده هم تبلیغات انجام میدین؟

  • میلاد کاملی

    دغدغه ی ذهنی خوبی برای مخاطب ایجاد میکنه

  • سعید پور عبدی

    لایک مطلب کاملی بود

  • سامان محمدی

    سلام ممنون از مطلب خوبتون لطفا تعرفه اجاره بیلبورد هاتون رو برای بنده ارسال کنید

  • amirali

    جاده مخصوص هم سازه تبلیغاتی در اختیار دارین؟

    • مدیر

      بله هم می توانید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • حسین عرفانی

    من تابلوی شمارو تو این مسیر دیدم بسیار با کیفیت و خوب قرار گرفته بود

  • علی اکبر خاکسار

    سلام خسته نباشید سمت کردان هم سازه دارید؟

    • مدیر

      بله فعلا فقط یک سازه قابل اکران داریم برای رزرو تماس بگیرید | 09194000085

  • رامین نظرپور

    قبل از ورودی جاده چالوس یک پل هستش در حال حاضر قابل اکرانه؟

  • امیر شایسته

    جاده ی مخصوص مسیر برگشت به سمت تهران بیلبورد میخوام قیمت رو میتونم داشته باشم؟

  • رضا طاهری

    محدوده ی آزادراه کرج قزوین پل دارید؟

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید