اجاره بیلبورد در بزرگراه بابایی

اجاره بیلبورد در بزرگراه رسالت
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره بیلبورد در بزرگراه بابایی

با بزرگراه شهید بابایی تهران آشنا شویم
یکی از بزرگراه‌های که در شمال شرق تهران وجود دارد بزرگراه شهید بابایی می باشد.
یکی از مزیت‌های این بزرگراه این است که دسترسی و ورود و خروج تهران به شمال کشور توسط این بزرگراه یعنی بزرگراه شهید بابایی به حساب می آید و از این نظر مکان مناسبی برای اجاره بیلبورد و ساخت بیلبورد است.

بزرگراه شهید بابایی

این بزرگراه از جاده دماوند در شمال شرقی تهران شروع شده و در پایان به میدان نوبنیاد و بزرگراه صدر خاتمه می یابد که به نام شهید سرلشکر عباس بابایی یکی از فرماندهان در زمان جنگ تحمیلی بوده است نامگذاری شده .
یکی از محورهای بزرگراهی که باعث ارتباط و ورودی شرق پایتخت میباشد بزرگراه شهید بابایی نام دارد علاوه بر این که در قسمت شمال شرقی تهران باعث تردد های شرقی و غربی در تهران می شود یکی از بزرگراه هایی است که شهروندان تهرانی برای سفر هایی که به خارج از تهران دارند از آن استفاده می کنند.

راه های ارتباطی بزرگراه بابایی

این بزرگراه مانند بزرگراه های دیگر ورودی و خروجی های گوناگونی به خیابان ها و بزرگراه های دیگر تهران دارد که عبارتند از بزرگراه شهید باقری، خیابان کوهستان، بلوار هنگام، بلوار نیروی زمینی، شهرک لویزان، خیابان شعبانلو، بزرگراه امام علی و بزرگراه صدر می باشند. و علاوه بر آن ها راه هایی که به جاده دماوند آزاد راه تهران پردیس، جاده تلو و جاده لشکرک منتهی می شود.
محله هایی که در حاشیه بزرگراه شهید بابایی قرار دارند. بزرگراه شهید بابایی در طول مسیر خود از محله های گوناگونی مانند پاسداران بلوار، نیروی زمینی، نوبنیاد حکیمیه و لویزان عبور می کند.

برای مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

اماکن مهم و عمومی در حاشیه بزرگراه بابایی

وجود دانشگاه امام حسین و دانشگاه صنعتی مالک اشتر و فرودگاه سپهر مهمترین اماکنی هستند که در حاشیه این بزرگراه قرار دارند علاوه بر آن می توان از بوستان کیمیا و تره‌بار بابایی نیز که در این مسیر هستند نام برد.
برای دسترسی راحت تر رانندگان در این بزرگراه در هر دو باند شمال و جنوب این بزرگراه یک پمپ بنزین و دو نوع پمپ گاز تعبیه شده است
در این بزرگراه ناوگان اتوبوسرانی نیز برای راحتی و تردد عمومی مردم وجود دارد.

مشخصات فنی بزرگراه بابایی

نام پیشین بزرگراه شهید بابایی اتوبان مدائن بوده است که طول آن تقریباً ۱۷ کیلومتر بوده و از انتهای شرقی بزرگراه شهید صدر در تقاطع بزرگراه امام علی شروع شده و در پایان به سه راه آبعلی آزادراه تهران دماوند وصل می شود. زمان ساخت و شروع این اتوبان که در سال ۱۳۶۸ میباشد و حدود ۵ سال بعد یعنی در آخر اسفند ماه سال ۱۳۷۳ به صورت مستقیم و بدون اینکه مانند اکنون به محله های دسترسی داشته باشد به بهره برداری رسیده است و کم کم در زمان های بعدی در دهه ۷۰ و ۸۰ آن را تکمیل کرده اند.
یک بار در سال ۱۳۸۸ بزرگراه شهید بابایی مورد تعمیراتی قرار گرفت و تمام زیرساخت‌های آن را عوض کردند بزرگراه شهید بابایی دارای ۳ باند رفت و برگشت میباشد در سال های بعد نیز بزرگراه شهید باقری و تقاطع غیر همسطح جاده تلو نیز به بهره برداری رسید در شانزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۱ بود که بزرگراه شهید باقری به شهید بابایی متصل گردید.
بزرگراه شهید بابایی بین پل پاسداران تا تقاطع غیرهمسطح ای که در خیابان استخر بین منطقه ۱ و ۴ شهرداری به حساب می آید و بعد از آن به پس از عبور از پل استخر به سوی شرق تا آخر که کاملاً در محدوده شهرداری منطقه ۴ می باشد قرار گرفته است.

محله ها و اماکن

در مجاورت این بزرگراه مناطقی مانند شهرک شهید چمران ایستگاه نوبنیاد خط ۳ مترو شهرک شهید رجایی آراج و لویزان شهرک شهید فلاحی ازگل شهرک لویزان ۱ شهرک سیدالشهدا شهرک شهید رسولی جنگل لویزان باغ پرندگان قاسم آباد ده نارمک بوستان یاس فاطمی شهرک پارس قنات کوثر مجید آباد تهرانپارس شهرک کاج شهرک کوثر شهرک البرز استخر شهرک شهید بهشتی شهرک دانشگاه امام حسین علیه السلام حکیمیه شهرک امام خمینی و اراضی تلو را شامل می شود.

پر بازدیدترین ها

مشاهده لیست کل تابلوهای تهران + تصاویر


کلیک کنید
کلیک کنید

دسترسی حمل و نقل عمومی

امروزه در شهرهای بزرگ چیزی که باعث دغدغه‌های بیشتر شهروندان در هر محله شده است دسترسی آنها به حمل و نقل عمومی می باشد که نشانگر توسعه و پیشرفت آن شهر می باشد استفاده از این وسایل حمل و نقل عمومی باعث می شود که مردم کمتر از وسایل و خودروی شخصی استفاده کند و محله پاک و عاری از دود داشته باشند در محله ای که اتوبوس های آنها یا مترو آن خالی از افراد باشد مشخص است که آن محل محله مدرنی نیست مردم آنجا دارای فرهنگ پایینی می باشند.
این فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در مردمی که در شهرها با تمدن و فرهنگ بالای زندگی می کنند بیشتر دیده می شود.

این بزرگراه هم دارای خطوط اتوبوس و هم دارای خطوط مترو می باشد.

شروع بزرگراه بابایی با ایستگاه متروی که در میدان نوبنیاد و پایانه شهید دستواره در ابتدای بلوار شهید دستواره مرتبط می باشد خطوط اتوبوسرانی ۲۱۴ حکیمیه همان پایانه افق است به پایانه شهید دستواره به عنوان طولانی ترین و اصلی ترین خطوطی که در این بزرگراه می باشد دایره هست و در امتداد خط ۳۸۷ میدان قدس به میدان رسالت در مسیر برگشت از بزرگراه صدر به این مسیر وارد شده و تا بزرگراه امام علی علیه السلام امتداد دارد. خط ۲۱۳ شهرک شهید محلاتی به میدان رسالت که در محوطه لویزان و ۲۱۶ شهرک شهید محلاتی در پایانه علم و صنعت فاصله بلوار نیروی زمینی و تا بلوار هنگام ادامه دارد و در قسمت شرقی بزرگراه بابایی خط ۴۰۱ دانشگاه امام حسین علیه السلام به پایانه علم و صنعت نیز فعالیت دارد و در نتیجه محدوده مناسبی برای تبلیغات در مترو و تبلیغات روی بدنه اتوبوس است.

قیمت اجاره تابلو در بزرگراه بابایی؟

به دلیل نوسانات بازار برای استعلام قیمت تابلو های تبلیغاتی می توانید با شماره 85 40000 0919 تماس بگیرید.

تصاویر کل تابلوهای بزرگراه بابایی

برای مشاهده تمامی تصاویر تابلوهای تبلیغاتی بزرگراه بابایی کلیک کنید.


اجاره بیلبورد در بزرگراه بابایی


اجاره بیلبورد در بزرگراه بابایی


طراحی بیلبورد

قیمت اجاره بیلبورد در بزرگراه بابایی

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

لیست کل تابلوهای بزرگراه بابایی

نوع تابلومحدودهآدرس تیپمتراژ
استرابوردوانجکولنجک تقاطع یمن ضلع جنوب شرقیعمودی12
استرابوردوانجکولنجک چهارراه ولنجک ضلع غربی لچکی وسط چهارراهعمودی12
استرابوردوانجکولنجک خیابان سیزدهم ابتدای لچکی ورودی به ثاراللهعمودی12
استرابوردوانجکولنجک خیابان سیزدهم لچکی مقابل ثارالله (مجتمع تجاری گالریا)(دید غرب به شرقعمودی12
استرابوردوانجکولنجک خیابان سیزدهم لچکی مقابل ثارالله(مجتمع تجاری گالریا) (دید شرق به غربعمودی12
استرابوردوانجکولنجک میدان دانشجو ضلع شمالیعمودی12
استرابوردوانجکولنجک, میدان دانشجو ضلع غربیعمودی12
استرابوردوانجکولنجک، تقاطع خیابان سیزدهم ضلع غربی (دید شمال به جنوبعمودی12
بیلبوردولنجکولنجک ضلع شمال غربی تقاطع خیابان سیزدهمافقی16
بیلبوردولنجکولنجک ضلع شمال غربی تقاطع خیابان سیزدهمافقی16
بیلبوردولنجکولنجک خیابان مقدس اردبیلی تقاطع یمن ضلع شمال شرقیافقی21
به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید