قیمت بیلبورد تبلیغاتی چقدر است؟

قیمت بیلبورد
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

قیمت بیلبورد تبلیغاتی و ساخت آن

پیش از آن که شما بخواهید اقدام به تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد تبلیغاتی کنید قطعا به قیمت بیلبورد تبلیغاتی فکر می کنید. قیمت بیلبورد تبلیغاتی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این مقاله به بررسی این مسئله می پردازیم. همچنین در انتهای مقاله لیست تمامی بیلبورد های تبلیغاتی تهران را قرار داده ایم و شما می توانید برای استعلام قیمت هر یک از این بیلبورد ها با ما تماس بگیرید.

برای هر کسب و کاری تبلیغات یک اصل محسوب میگردد و همه به دنبال راه تبلیغاتی ارزان قیمت اما با بازدهی بالا هستند. شاید در نگاه اول در بحث تبلیغات هزینه صرف شده برای آن، بسیار حائز اهمیت بنظر برسد؛ اما باید دانست که که بازدهی بالایی که شما از شیوه تبلیغاتی خود دریافت می‌کنید، حتما این هزینه ها را جبران خواهد کرد.

تبلیغات محیطی نیز یکی از قدیمی ترین و پر بازده ترین تبلیغات از گذشته تا کنون بوده است و همانطور که در سراسر شهر ها و معابر مشاهده می کنید بسیاری از برند های بزرگ و کوچک از این تبلیغات استفاده می کنند و تاثیر بسیار خوبی از نتیجه این تبلیغات دریافت کرده اند.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

برای مثال قیمت بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغات محیطی شاید در نگاه اول بالا باشد؛ اما بازدهی که می‌تواند این روش تبلیغاتی برای شما به همراه داشته باشد، کم نیست. البته نگرانی شما هم بی مورد نیست و واقعا دست زدن به کار تبلیغات و هزینه کردن برای آن و بعد از آن منتظر ماندن برای سود دهی در ابتدا کار آسانی نیست، البته اگر تا بحال برای نام و برند خود دست به تبلیغات محیطی زده باشید، دیگر نگران نخواهید بود؛ چون شما سود بالا بعد از تبلیغات را تجربه کرده اید.

در همین راستا تصمیم گرفتیم تا این بار بیشتر درباره قیمت بیلبورد که یک روش بسیار تاثیر گذار در تبلیغات محسوب می‌گردد بگوییم؛ تا بعد از اینکه با تمامی مزایای بیلبورد تبلیغاتی و میزان تاثیر آن ها در کسب و کار خود آشنا شدید (در سایر مقالات سایت در این باره گفته ایم)، با قیمت ها و میزان بودجه ای که باید برای این نوع تبلیغات نیز صرف کنید هم آشنا شوید و با یک حساب سرانگشتی تقریبا بدانید که به چه میزان بودجه برای اقدام نیاز دارید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت بیلبورد تبلیغاتی

ارزش و قیمت هر چیزی همیشه و در هر کجای دنیا تحت تاثیر عوامل و شرایطی قرار می گیرد و این عوامل هستند که ارزش یک چیز را تعیین می کنند. در مورد قیمت بیلبورد تبلیغاتی نیز این موضوع صدق می کند.

قیمت بیلبورد تبلیغاتی / انواع بیلبورد تبلیغاتی types of billboards

تاثیر مکان بر قیمت بیلبورد تبلیغاتی

مکان تابلو های تبلیغاتی مهم ترین فاکتور ارزش آن است. شهر، منطقه، خیابان یا بزرگراهی که بیلبورد در آن قرار دارد مهم ترین فاکتور ارزش گذاری و قیمت بیلبورد تبلیغاتی هستند. میزان بازدید بیلبورد ها ارتباط مستقیم با مکان نصب آنها دارد.

 به عنوان مثال بیلبورد در بزرگراه صدر و یا بیلبورد در بزرگراه همت که در تمام روز های سال جزو پر رفت و آمد ترین معابر شهر تهران هستند بیشترین قیمت بیلبورد را دارند. مکان نصب تنها عامل تاثیر گذار بر قیمت بیلبورد تبلیغاتی نیست اما مهم ترین فاکتور در این موضوع می باشد.

ابعاد بیلبورد تبلیغاتی

این موضوع نیز تاثیر بسزایی در قیمت بیلبورد تبلیغاتی دارد. واضح است هر چقدر بیلبورد بزرگتر باشد دید بهتری دارد و دید بیشتر باعث بازده تبلیغات شما می شود. هر چقدر هم این بیلبورد ها بزرگتر باشند متراژ بیشتری بنر نیاز دارند و در نتیجه هزینه چاپ و نصب بنر نیز بیشتر می شود پس در نتیجه اندازه بیلبورد نیز در قیمت بیلبورد تبلیغاتی تاثیر مستقیم دارد.

تاثیر روشنایی بر قیمت بیلبورد تبلیغاتی

فرض کنید شما اقدام به تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد کرده اید. حال اگر این بیلبورد روشنایی نداشته باشد آگهی شما فقط در روز قابل رویت است و در شب آگهی شما دیده نمی شود. در واقع شما هزینه تبلیغات را اگر ماهانه پرداخت کرده باشید هزینه 30 روز کامل را پرداخت کردید اما تبلیغات شما فقط در طول روز دیده می شود. پس از آنجایی که روشنایی تاثیر زیادی در دیده شدن تبلیغات شما دارد منطقی است که بر روی قیمت بیلبورد تبلیغاتی تاثیر بگذارد.

قیمت انواع بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغات محیطی

نوع تابلو تبلیغاتی

نوع تابلوی تبلیغاتی یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیلبورد تبلیغاتی است. در ادامه به انواع تابلو تبلیغاتی اشاره می کنیم و در مورد هر کدام به طور جداگانه مقاله ای برای شما تهیه کردیم که می توانید آنرا مطالعه بفرمایید.

بیلبورد

بیلبورد تبلیغاتی محبوبترین تابلو تبلیغاتی است که همواره از گذشته تا کنون مورد استفاده همگان در تبلیغات محیطی قرار می گیرد. قطعا شما در سطح شهر به وفور بیلبورد تبلیغاتی را مشاهده کرده اید و با این تابلو آشنایی دارید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد بیلبورد تبلیغاتی هستید به مقاله زیر مراجعه کنید.

عرشه پل تبلیغاتی

ارزش این رسانه ناشی از دسترسی به طیف گسترده ای از مخاطبین می باشد که معمولاً در پربازدیدترین و پرترددترین مکان ها قرار دارند، عرشه پل تبلیغاتی در واقع همان بیلبورد تبلیغاتی است که بر روی عرشه پل های هوایی نصب می شوند. این تبلیغات نیز طرفداران زیادی دارد و دلیل آن قرار گرفتن در بهترین موقعیت است چون این تابلو ها بر روی معابر نصب شده اند دید کامل برای عابران دارند.

پیشنهادی:

استرابورد

این تابلو ها محبوبیت خاصی دارند و دلیل محبوبیت آن فراوانی آن در سطح شهر است. چون ابعاد این تابلو ها مناسب است یعنی نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک است پس فضای زیادی را برای نصب نیاز ندارند و همین دلیل باعث شده تا سازمان زیباسازی شهرداری تهران از این تابلو ها در تمام سطوح شهر استفاده کند حتی خیابان های کم عرض.

این سه نوع جزو بیشترین و محبوب ترین تابلو های تبلیغاتی هستند. البته تابلو های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند مانند سی ال بی، لایت باکس، بیلبورد سه وجهی و … وجود دارند که در مقاله ای جداگانه در مورد آن اطلاعاتی را در خدمت شما عزیزان قرار دادیم.

لیست و قیمت بیلبورد های تهران

در لینک زیر لیست آدرس ها و مشخصات تمامی بیلبورد های تبلیغاتی را مشاهده می کنید. برای استعلام قیمت بیلبورد تبلیغاتی مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید