عرشه پل چیست؟

عرشه پل تبلیغاتی
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

در حال حاضر تبلیغات محیطی مثل عرشه پل یکی از راههای موثر برای نشان دادن محصول و کالا و همچنین اثرگذاری بیشتر بر روی افراد و مخاطبان می باشد. اهمیت این رسانه باعث می شود تا در ذهن افراد رتبه دوم را بعد از تبلیغات تلویزیونی به خود اختصاص بدهد.

با توجه به این نکته که مردم شوق و اشتیاق زیادی برای زندگی شهرنشینی و بزرگ کردن معابر را دارند امکان خاص و ویژه برای تدوین استراتژی های ارتباطی در پیرامون ای تبلیغاتی عرشه پل های عابر پیاده و همچنین عرشه پل‌ هایی که ماشین‌ها از روی آن عبور می‌کنند به دست آمده است با توجه به ویژگی‌های خاص این مدل تبلیغ در هنگام و معرفی و بالابردن برند از راه دستیابی به رسانه های خلاقانه و گروههای مخاطب طبقه های اجتماعی باعث شده جذابیت خاص و ویژه‌ای را در صنعت تبلیغات به وجود آورد.

شرکت ها و تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده کردن از این مدل رسانه ای تبلیغاتی باعث زیبا سازی و به وجود آمدن تنوع بصری در محیط های شهری با افراد و مخاطبان خود سخن گفته و باعث میشود پیامهای آنها در ناخودآگاه افراد ثبت شود.

 تبلیغات بر روی عرشه پل های هوایی

 یکی از موثرترین راههای تبلیغ تبلیغات محیطی است که بر روی عرشه پل های هوایی در شهرهای در جاده ها وجود دارد به همین علت است که تبلیغات روی پل های هوایی در وسط جاده ها و دقیقاً در مقابل دید راننده ها و مسافرانی که در داخل خودرو هستند را به خود جذب میکند و به این گونه تبلیغات بیشتر از سایر تبلیغات توجه و دقت می‌کنند.

 بیلبوردهای تبلیغاتی عرشه پل ها

 عرشه پل ها شباهت خیلی زیادی به بیلبورد ها دارند ولی معایبی نیز هم در آن ها دیده می شود که استفاده از فضاها و ارتفاع کم نسبت به طول آن می باشد ولی از مزایا و محاسن آن عرض بسیار زیاد و طولانی آن که تقریباً به اندازه عرض بزرگراه می باشد و باعث شده است که یک فضایی به وجود آید با عرض زیاد و ارتفاع کم که تأثیر زیاد بر روی افراد مخاطبان داشته باشد.

 خصوصیات تبلیغ در عرشه پل های هوایی و سواره را به ترتیب برای شما بیان می کنیم

  • باعث زیبا شدن شهر و به وجود آمدن تنوع بصری در محیط های شهری میشود.
  • جذابیت را در مورد های خاص صنعت تبلیغات به وجود آورده است.
  •  محصولات و کالاها و برندهای موردنظر را به افراد و مردم عادی معرفی می کند.
  •  تقریباً قیمت و هزینه این نوع تبلیغات نسبت به سایر تبلیغات به صرفه می باشد و هزینه کمتری را در بر دارد.
  •  قیمت تبلیغات عرشه پل های هوایی تقریبا نسبت به بیلبورد های تبلیغاتی کم تر و ارزان تر می باشد به همین دلیل است که بعضی از  پل ها  به صورت شخصی ساخته می شود.
  • به دلیل اینکه پل های سواره پیاده و پل های هوایی در مکان های پرتردد شهر و در معابر اصلی شهر به واسطه افراد گوناگون ساخته می شود تاثیر زیادی در بالا رفتن فروش کالا و یا برند و یا محصولات صاحب آگهی می شود.
  •  به تبلیغاتی که بر روی عرشه پل ها و پل های عابر پیاده می شود در اصطلاح گفته می شود.
پر بازدیدترین ها

برای مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

در حال حاضر تماس گرفتن با یک یک شرکت و آژانس تبلیغاتی برای اکران یک بیلبورد ساده ترین و راحت ترین راه برای اجاره کردن رسانه محیطی است.

  • ولی این کار تا چه حدی برای رسیدن به بازار هدف تاثیر گذار خواهد بود؟
  • آیا می تواند بدون استفاده از گرفتن مشاور از متخصصان کارآمد استفاده از این موقعیت بیلبوردها روش  موفقیت آمیزی باشد؟
  • آیا تاکنون فکر کرده اید و برای دستیابی بهترین گروه مشتری که دسترسی بهتر و اثر گذار تری داشته باشد راه حل مناسبی پیدا کرده اید؟

 آژانس تبلیغاتی مشکات علاوه بر داشتن دانش تجربی افتخار دارد که چشم انداز های علمی را در برنامه ریزی و طراحی کمپین ها اتخاذ کند.

 لازم است که بدانید برای رسیدن به هدف ها در هر زمینه ای نیازمند به همکاری کردن به صورت بلند مدت با متخصصان و مشاوران عالی مرتبه و خوشنام هستید. آژانس تبلیغاتی مشکات به خاطر تجربه‌ ای که دارد نسبت به طبقات اجتماعی مردم در سطح شهر به طور دقیق و صحیح آگهی جامعی را به دست آورده است

 شرکت تبلیغاتی مشکات بر اساس هدف های شما بهترین و کامل ترین استراتژی را برای استفاده کردن از رسانه های محیطی به شما عرضه می کند که شامل موارد زیر می باشد.

در زمانی که زندگی مردم به صورت دیجیتالی شده است ما برای استفاده کردن از وسایل تبلیغاتی قدیمی که هنوز هم از آن استفاده می شود احترام خاصی قائل می شویم. بیلبوردها به عنوان سازه های تبلیغاتی با اندازه های بزرگ یکی از بهترین و کامل ترین راه ها برای معرفی کردند و یادآوری و اثرگذاری و آگاه کردن درباره محصول و یا خدمات به حساب می آیند. بیلبورد ها در همه مکان های بزرگراه ها قرار گرفته اند و مخاطبان آنها افرادی هستند که در حال عبور از این بزرگراه ها می باشند.

طراحی و نصب بیلبورد ها طوری است که سرعت فهم و درک آنها بالا می باشد مخاطبان و افراد پس از دیدن محتوای تبلیغاتی بیلبورد حدوداً در مدت زمان چند ثانیه آن را درک کرده و می فهمند باعث می‌شود که یک تصویر اولیه در ذهن نسبت به کالا و برند به وجود آید تبلیغ می تواند شامل تبلیغات دیگری مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و تبلیغات دیجیتالی و غیره باشد.

 به همین علت شرکت ها در مرحله نخست به محتوای با ارزش برای اینکه پیام تبلیغاتی خود را به مخاطب برسانند نیازمدند و در مرحله بعدی به یک زیر ساخت خوب و مناسب نیاز دارند که در مقابل دید مخاطبان و  گروه هدف باشد.

 در کشور عزیز ما ایران سایز بیلبورد ها ما بین ۱۰ تا ۲۰۰ متر مربع است و هزینه اجاره کردن ماهیانه بیلبوردها  بستگی به اندازه بیلبوردها و موقعیت آنها تغییر می‌کند به عنوان مثال در شهر تهران بزرگراه های مانند بزرگراه مدرس و بزرگراه حکیم و بزرگراه رسالت که از معروفترین بزرگراه ها هستند بهترین موقعیت برای اکران کردن بیلبوردها می باشند که همه برند ها این بزرگراه را در اولویت خود قرار می‌دهند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد بیلبورد هایی که در ایران وجود دارد برای شما بیان کنیم.

تقریباً ۹۰ درصد از تابلوهای که سرتاسر ایران وجود دارد روشنایی خود را از راه چراغ هایی که در قسمت جلو تابلو ها وجود دارد تامین می کند در سرتاسر تهران حدود ۴۰۰ بیلبورد وجود دارد.

  کشور ایران وجود دارد یکی بیلبورد هایی که به صورت عمودی هستند و دوم بیلبوردهای افقی.

 بیلبورد و عرشه پل

 در ابتدا بهتر است که بدانیم بیلبورد چیست؟

پر بازدیدترین ها

انواع بیلبورد تبلیغاتی

  •  بیلبوردهای داخل شهر ها و اتوبان ها و خیابان ها
  •  تبلیغات روی عرشه پل ها عابر پیاده
  •  تبلیغات روی عرشه پل سواره رو

 از دیگر رسانه های تبلیغات محیطی می‌توان به تبلیغاتی که بر روی عرشه پل های سواری و پل های عابر پیاده هستند نام برد که با بیلبورد هایی که در درون شهرها قرار دارند شباهت خیلی زیادی دارند و تفاوت آنها این است که این گونه تبلیغات بر روی پل ها نصب می شود و احتیاج به هیچ پایه برای نگه داشتن آنها وجود ندارد و همچنین عرض آنها نسبت به مردها خیلی بیشتر است به تبلیغاتی که در روی عرشه پل های عابر پیاده و عرشه پل های سواری وجود دارند.

 برای اینکه بهترین و مطلوب ترین نتیجه را دریافت کنید از تبلیغ کردن بر روی بیلبورد ها مشاوران و کارشناسان شرکت تبلیغاتی مشکات در ابتدا مکان هایی وجود داشته و نقاط شهر را از نظر تبلیغاتی این که دارای یک موقعیت مناسب و خوبی هستند مورد بررسی قرار می‌دهند بعد از بررسی کردن موقعیت و مکان های مناسب تحقیقات اولیه و لازم انجام می‌شود و بعد از بستن قرارداد برای اجرا و پیاده کردن تبلیغات اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

 بیلبوردها موثر ترین و قدرتمند ترین رسانه و وسایل شهری محسوب می شوند که برای معرفی کردن کالا ها و برند های نو بر طبق بخش بندی بازار و مخاطبان گروه هدف به وجود آمده اند.

 این رسانه تبلیغاتی با توجه به انواع سازه و اندازه و محل قرار دادن آنها در بزرگراه ها و خیابان ها و  مکان های عمومی باعث شده است که بیشترین مخاطب را به خود جذب کند و اثر گذاری زیادی را بر روی مخاطبان هدف داشته باشد و قابلیت دیگر آن این است که از فاصله های بسیار دور  تبلیغات را میشود مشاهده کرد و یک ایده نو و خلاق ای برای انتقال دادن پیام و ایده ها می باشد.

 اندازه بیلبورد ها به طور معمول از ۲۰ تا حدود ۱۸۰ متر تغییر میکند. سازه های متحرک و سه بعدی هستند که نور پردازی آنها در شب باعث شده است که زیبایی آن بیشتر گردد و باعث شود که جذابیت آن برای صاحبان برند و مخاطبین دو برابر شود.

 شرکت تبلیغاتی مشکات به عنوان  پیشگام در عرصه تبلیغات محیطی می تواند با ارائه کردن رسانه تبلیغاتی در هر قسمت از کشور و بر طبق نیاز و تقاضای مشتریان باعث بهتر دیده شدن برندها و کالا و محصولات بشود

برای مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

نمونه ای از تصاویر عرشه پل ها 

برای مشاهده تمامی تصاویر تابلوهای تبلیغاتی کلیک کنید.

بزرگراه نیایش شرق به غرب عرشه پل سئول اجاره بیلبورد در ابتدای اتوبان شیخ فضل الله ضلع جنوب میدان صنعت جنوبی بزرگراه شیخ فضل الله جنوب به شمال پل کابلی برج میلاد اجاره بیلبورد در اتوبان شیخ فضل اله شرق به غرب بعد از اتوبان یادگار امام اجاره بیلبورد در اتوبان شیخ فضل اله جنوب به شمال ورودی شهرک غرب
5/5 - (8 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید