مراحل اکران تابلو تبلیغاتی در آژانس تبلیغاتی مشکات

فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

مراحل اکران تابلو تبلیغاتی در شرکت مشکات

این بخش یکی از مهمترین بخش ها در یک کانون یا شرکت تبلیغاتی می باشد ،چرا که تمامی امور اجرایی تابلو ها در این بخش انجام می شود و اکران تابلو تبلیغاتی به عهده این بخش می باشد و چگونگی انجام این کار اهمیت بالایی دارد. معیار رضایت مشتری و درخواست کننده در این بخش سنجیده می شود که آیا در طول مدت قرار داد مشکلاتی اعم از باد، طوفان، باران شدید و… بر روی کیفیت تابلو تاثیر گذار بوده است یا خیر؟ در اینجا به صفر تا صد امور اجرایی آژانس تبلیغاتی مشکات نگار تبلیغ و چگونگی انجام امور چاپ و نصب و…می پردازیم.
مراحل اکران تابلو تبلیغاتی در واحد ساخت و اجرا شرکت مشکات

  • اخذ مجوز ارشاد برای اکران طرح
  • دریافت و بررسی طرح ارسال شده توسط مشتری
  • رعایت نکات مهم در طرح (اعم از: اضافه رنگ ها، رزولوشن و …)
  • انجام امور چاپ طرح
  • انجام امور نصب و اکران طرح
  • ساخت گروه مانیتورینگ (گروهی که در آن طرفین قرارداد به همراه مدیر واحد ساخت و اجرا در آن حضور دارند)
  • ارسال عکس اکران شده به همراه رسید پوز روز مقرر شده در قرارداد
  • مانیتورینگ تابلوی اکران شده بصورت منظم تا پایان قرار داد

در این مرحله سوالاتی در ذهن شما شکل میگیرد که به بررسی چندی از این سوالات می پردازیم:

مرجع بنرهای تابلوها کجاست؟

اگر بخواهیم بصورت خیلی خلاصه و عامیانه بگوییم، مرجع و معدن تمامی بنر ها میدان فردوسی واقع در منطقه ی 12 تهران می باشد که از لحاظ تنوع بنر کامل ترین مرجع برای چاپخانه ها و کسانی که می خواهند در این حوزه فعالیت داشته باشند، می باشد.

تنوع بنرها به چگونه است؟

بطور کلی چهار نوع بنر در بازار کار (میدان فردوسی) وجود دارد که به بررسی آن ها می پردازیم:

1-معمولی:

شرکت مشکات در اکثر مواقع به دلیل راحتی در نصب و مقرون به صرفه بودن، از این نوع بنر استفاده می کند. این بنرها دو نوع هستند:

  • ده انس که ممکن است بر اثر حوادث طبیعی (باد، طوفان و …) دچار پارگی شوند.
  • سیزده انس که محکم تر از بنرهای ده انس هستند که شرکت مشکات نگار تبلیغ از این نوع بنر استفاده میکند.

2-فلکسی:

این نوع بنرها برای مواقعی هستند که نصب فلکسی (در قسمت های بعد توضیح داده می شود) انجام شده باشد.

3-دو رو:

این نوع بنرها برای استرابورد ها بکار می روند، چون که قسمت پشت استرابورد ها خالی می باشد و برای دید بهتر در برابر نور، بنر دو رو باید نصب شود.

4-شبرنگ یا نقره تاب:

این نوع بنر ها بسیار زیبا هستند و برای مواقعی که امکان روشنایی تابلو وجود ندارد به کار می روند. به صورتی که وقتی نور اتومبیل های در حال حرکت به تابلو تابیده شود، بنر بصورت کاملا واضح و روشن دیده می شود که بسیار زیبا هستند.
پر بازدیدترین ها

برای مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

بنرها پس از چاپ، به چه صورت نصب می شوند؟

نصب بنرها بطور کلی به دو صورت انجام می شود:

1-فلکسی:

این نوع نصب زمانی انجام می شود که زیر تابلو مهتابی وجود دارد که از بنر فلکسی به دلیل عبور دادن نور در شب و واضح بودن طرح در شب استفاده می شود. این نوع نصب در حوزه ی تبلیغات و بیلبورد ها کاربرد چندانی ندارد و بیشتر برای تابلوی فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر بکار می رود.

2-منگنه:

این نوع نصب به دلیل سرعت در انجام کار و مقرون به صرفه بودن کار برد  بسیار زیادی دارد. لازم به ذکر است که در این نوع نصب بنر زیرین کنده نمی شود و طرح بر روی بنر قبلی نصب می شود که بلامانع است. البته تا یک حد و حدود خاصی این کار انجام می شود.

مجوز ارشاد


مجوز ارشاد


مجوز ارشاد

مجوز ارشاد چیست؟

هر طرح نیازمند یک مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. چرا که باید متناسب با قوانین و مقررات و دستورات نظام جمهوری اسلامی باشد. به طور مثال اگر در طرح از عکس شخص خاصی استفاده می شود، باید نامه ی عدم سوء پیشینه ی آن شخص به همراه تمامی مشخصات شخصی وی به وزرات ارشاد ارجاع داده شود تا مورد بررسی قرار بگیرد و مجوز استفاده از تصویر آن شخص در طرح داده شود.

مانیتورینگ چیست؟

خود واژه ی مانیتورینگ به معنی نظارت می باشد. جواب این سوال دقیقا در خود واژه ی آن است. هر تابلویی پس از اکران طرح نیازمند نظارت متداول و مداوم می باشد که باید در یک چهارچوب خاص و دقیق انجام شود.

مانیتورینگ به چه منظور انجام می شود؟

تابلو ها باید به دلایل مختلف مانیتورینگ شوند. مثلا ممکن است تابلو خاموش باشد و مشتری یا صاحب برند برای بازدید به سراغ تابلو برود و به شرکت تبلیغاتی صاحب تابلو اعلام خاموشی نماید. اگر آن شرکت مانیتورینگ و نظارت به موقع و منظمی داشته باشد خیلی زودتر از آن شخص متوجه خاموشی پیش آمده می شود و آن را حدالمقدور رفع می نماید. اما اگر آن نظارت وجود نداشته باشد، تبعات مالی سنگینی متوجه شرکت تبلیغاتی می شود و ممکن است موجب نارضایتی شود .
در مواقعی دیگر ممکن است حوادث طبیعی مانند باد، طوفان، تگرگ یا باران شدید و اتصالی شبکه برق و… باعث کنده شدن بنر یا خرابی تابلو شود یا در بهترین حالت ممکن موجب چروک افتادن زیر بنر شود که با انجام مانیتورینگ و نظارت منظم، این اتفاقات در اسرع وقت حل و فصل می شود.
آژانس تبلیغاتی مشکات با ارائه خدمات شایسته و سابقه ای درخشان در زمینه ی ساخت و اجرا سازه های تبلیغاتی و ارائه خدمات تبلیغاتی مثل اجاره بیلبورد و تمامی خدمات تبلیغات محیطی و خدمات تبلیغاتی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) آماده ی پذیرفتن تمامی سفارشات تبلیغاتی شما می باشد.
با مشکات زمان بخرید.

برای مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

5/5 - (42 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

2 پاسخ به “مراحل اکران تابلو تبلیغاتی در آژانس تبلیغاتی مشکات”

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید