تبلیغات در جایگاه سوخت

تبلیغات در پمپ بنزین
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

تبلیغات در پمپ بنزین و تابلو های تبلیغاتی جایگاه

یکی از روش های بسیار موثر و خلاق تبلیغات محیطی تبلیغات در پمپ بنزین می باشد. با اجاره بیلبورد و تابلو تبلیغاتی های اطراف پمپ بنزین به آسانی  می توان بهترین گزینه برای تبلیغات را پیدا کرد.

پمپ بنزین مکانی است که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در همه ساعات شبانه روز در دسترس می باشد و تبلیغات در پمپ بنزین به صورت ۲۴ ساعته است.

در طول روز صد ها وسیله نقلیه برای سوخت گیری به پمپ بنزین ها می آیند و تبلیغات در پمپ بنزین ها برای کسانی که می خواهند برند خود را تبلیغ کنند بهترین گزینه می باشد. تبلیغات در پمپ بنزین این تضمین را برای برند یا کالا به وجود می‌آورد که تبلیغات آنها بیشتر دیده شود و در معرض دید مخاطبان باشد و بیشترین بازدید را داشته باشد.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

تبلیغات در پمپ بنزین ها و جایگاه های سوخت یک مکان جذاب برای مخاطب تبدیل شده است و جلوه های تصویری  باعث چشم نوازی مخاطبان می شود و آنها را جذب می کند.

تبلیغات در پمپ بنزین به صورت  غیر مستقیم مخاطب را درگیر می کند و باعث می شود که مخاطبان زیادی از تبلیغ بازدید کنند. در هر حال باید توجه داشت که افراد زیادی به صورت مداوم برای سوخت گیری به جایگاه های مختلف مراجعه می‌ کنند. کسانی که قصد تبلیغات در پمپ بنزین ها را دارند برای افزایش بازدید تبلیغ توسط مخاطب تکنیک های جالبی را به کار می برند.

مزیت تبلیغ در جایگاه سوخت

  • مخاطبان در مناطق شهری یا در اطراف شهر ها و یا حتی در روستاها هدف تبلیغ می باشند.
  • جذب و تشویق کردن مخاطبی که برای انجام سوخت گیری و کار روزانه پمپ بنزین مراجعه می کند.
  • موقع شدن تبلیغ در مکانی که اجتناب از دیدن آن به صورت غیر ممکن باشد و یا می تواند به صورت خوش آمدگویی به مخاطبان باشد.
  • در هر ماه مخاطبان حدود ۵ الی ۷ با برای سوخت گیری به پمپ بنزین مراجعه می کنند.
  • به طور معمول مخاطبانی که به پمپ بنزین مراجعه می کنند حدود ۲ الی ۳ کیلومتر از محل زندگی خود فاصله میگیرند.
  • در صورت طولانی بودن صف برای سوختگیری  هر فرد حدوداً ۳ الی ۵ دقیقه زمان برای سوخت گیری می گذارد و این زمان می تواند زمان خوبی برای دریافت پیام برند و تبلیغ باشد.

انتخاب مکان مناسب برای تبلیغ محیطی یکی از فاکتورهای بسیار مهم و اصلی می باشد که اگر به خوبی انتخاب شود تاثیر زیادی بر روی مخاطب دارد. یکی از فضاهای مناسب برای انجام تبلیغات محیطی پمپ بنزین به حساب می آید چرا که افراد زیادی در طول روز برای سوختگیری  به این مکان مراجعه می‌کنند و یک مکان پر رفت و آمد و شلوغی است و حتی در ساعاتی از شب هم  پذیرای مراجعه‌کنندگان می باشد.

خصوصیات تبلیغات در پمپ بنزین ها

  • پمپ بنزین ها برای اینکه خودرو حامد زمانی را برای سوختگیری در انتظار هستند دارای یک موقعیت استراتژیک برای تبلیغات محیطی می باشند و به راحتی می توانند بیلبوردها و تابلوهایی که برای تبلیغ در نظر گرفته اند را به خوبی مشاهده کنند
  • در جایگاه سوخت این امکان وجود دارد که هر نوع تبلیغی از طراحی بر روی ستونها یا دیواری هایی که در جایگاه سوخت قرار دارد یا هر نوع تبلیغ دیگر امکان‌پذیر باشد
  • قرار گرفتن جایگاه سوخت ی است که افراد و مخاطبان در خیابان‌های روبرو هم به راحتی می‌توانند از این تبلیغات بهره بگیرند
  • طراحی و نصب ویدیوهای تبلیغاتی در جایگاه سوخت به عنوان تبلیغات محیطی دارای اهمیت و ارزان قیمت است که صاحبان کالا و برند متقاضی اجرای این تبلیغات هستند
  • موقعیت مناسبی که برای صاحبان کالا به وجود آمده است طراحی سایه بان پمپ بنزین است که دارای سه وجه میباشد و این امکان را به وجود آورده که تبلیغات است در مقابل دید عابرین قرار بگیرد
  • وجود سبک نو و متفاوت در تبلیغ
  • مراجعه حدود ۵ میلیون نفر روزانه به جایگاه سوخت
  • انتظار بیش از ۳ دقیقه زمان برای هر بار سوختگیری
  • نزدیک و در دسترس بودن مخاطب
  • مزیت تبلیغ با نازل بورد
  • حذف واسطه تبلیغ
  • بازدید بسیار زیاد در ۲۴ ساعت شبانه روز
  • مشخص بودن بازار هدف
  • دیده شدن بسیار بالا
  • نشان دادن تبلیغ محصول به همه افراد جامعه اقشار مختلف

 

همه این موارد در مواردی هستند که  بر روی تبلیغ اثر گذار می باشند همه شرکت ها و کارگاه های تولیدی و تجاری که دوست دارند به صورت متفاوت دیده شوند مانند بانک ها موسسات مالی و اعتباری انواع لوازم خانگی و صنعتی شرکت های ارتباطی و مخابرات بیمه ها صنایع خودروسازی لوازم خودرو خدمات الکترونیکی و خدمات ساختمانی رستوران ها هتل ها مراکز تفریحی گردشی موسسات آموزشی فرهنگی و مراکز تجاری تمامی  گروه های بالا تمایل دارند که تبلیغ محیطی در جایی انجام دادند که به خوبی دیده شود و در معرض  دید مخاطبان باشد.

تبلیغات محیطی یکی از راه های اثرگذاری برای سود و تجارت بالا می باشد تبلیغات محیطی مانند نصب کردن بنر و بیلبورد و یا تراکت های دیواری و هر راه دیگری که توجه آب را در کوچه و خیابان به خود جلب کند ولی انتخاب یک مکان مناسب برای تبلیغات  محیطی یک اصل مهم و اساسی است ست که اگر به صورت درست انتخاب شود تاثیر زیادی بر روی مخاطب خواهد داشت و به دلیل اینکه افراد زیادی به پمپ بنزین مراجعه می کنند و فضای مناسبی برای تبلیغات محیطی می باشد.

موقعیت های مناسب برای اجرای تبلیغات در پمپ بنزین

برای انتخاب کردن یک موقعیت مناسب برای انجام تبلیغات محیطی عوامل گوناگونی دخالت دارد از جمله این عامل ها می تواند بازار هدف کالا بودجه هایی که به آن اختصاص داده می‌شود باشد چگونگی اجرای تبلیغ محیطی و یا مواردی مانند جنسیت مخاطب هم می تواند در انتخاب موقعیت اثر بگذارد و اما این دیگری وجود دارد که برای صاحبان کالا مهم می باشد و حق انتخاب دارندمانند میدان‌ها پل های عابر پیاده خیابان ها پل های هوایی و اتوبانهای بین شهری عوارضی ها و فضاهایی که بین دو شهر وجود دارد مانند پلیس راه

ایستگاه اتوبوس شهری پایانه های حمل و نقل قطارهای شهری فرودگاه رااهن پمپ بنزین و جایگاه سوخت مراکز خرید مجتمع های تفریحی نمایشگاه های بین المللی و میدان های ورزشی میباشند.

تجربه تبلیغات در پمپ بنزین

از چندین دهه پیش در کشور آمریکا جایگاه سوخت ت فقط جایی برای سوختگیری نبوده بلکه مکانی برای افزایش درآمد هم به حساب می آمده است در کنار سوختگیری خدمات گوناگون دیگری را به مردم عرضه می‌کردند.

یکی از مواردی که در جایگاه های سوخت به صورت رایج بود قرار گرفتن  نمایشگرها و نشان دادن اخبار تبلیغات تجاری و همچنین پیش بینی وضع آب و هوا بودند وجود سوپرمارکت های که برای فروش کالاهای اساسی و مورد نیاز و خدماتی مانند چاپ و پرینت و دستگاههای برای بازی جزو خدماتی بودند که در جایگاههای سوخت وجود داشت.

 آنها کار خود را با نمایشگر سوخت شروع کرده بودند و در سال  ۲۰۱۴ میلادی نمایشگاه های خود را در جایگاه های سوخت به حدود ۲۶۰۰ عدد رساندند و به طوری که تخمین زده اند تواانسته‌اند محتوای تبلیغاتی خود را بر روی نمایشگاه ها تا حدود ۵۰ میلیون نفر اضافه کنند با توجه به اینکه جایگاه سوختی موقعیتی تجاری و بیزینسی بود آنرا شخصی سازی کردند

در سال  ۲۰۱۸ میلادی در ۱۸ هزار جایگاه نمایشگرهای خود را نصب کردند و به گفته آنها حدود ۸۷ درصد افراد که قصد سوختگیری دارند این تبلیغات را بر روی نمایشگر ها می بیند و چون این تبلیغات همزمان با کار دیگر انجام میشود در ذهن می ماند و معمولاً دو برابر تبلیغات تلویزیونی  آنرامی‌بیند و به ذهن می سپارد این شرکت آمریکایی ادعا کرد که ماهانه حدود ۷۵ میلیون نفر بیننده دارد

مانیتور برد

حدود ۵ میلیون بار سوختگیری در طول روز جایگاه سوخت برای  به یک محل خوب و فوق العاده برای معرفی کردن کالا و برند تبدیل کرده است و فرصتی بسیار خوب و عالی می باشد تا بتوان برندهای شناخته شده را معرفی کرد

تبلیغ در پیشانی جایگاه  سوخت گیری علاوه بر این که در اندازه ها و ابعاد بیلبوردها اثر تبلیغاتی دارد میتواند به محل قرار گرفتن جایگاه سوخت  پربازدید و هدفمند باشد

ایجاد جایگاه اختصاصی علاوه بر اینکه فضاهای تبلیغاتی نازل برد مانیتور ورد و پیشانی جایگاه می توان از ستون های جایگاه و لباس های فرم که پرسنل میپوشند استفاده کرد تا یک جایگاه اختصاصی داشته باشیم.

تبلیغات در پمپ بنزین با مشکات

آژانس تبلیغاتی مشکات با سالها تجربه در حوزه تبلیغات محیطی و داشتن تیم مجرب و حرفه ای با در اختیار قرار دادن بهترین موقعیت های تبلیغاتی در اختیار شما باعث سرعت بخشیدن به تبلیغات شما می شود.

با ما زمان بخرید.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

پاسخ به “تبلیغات در جایگاه سوخت”

  • اسماعیل

    با سلام
    احتراما تعرفه تبلیغات مربوط به پمپ بنزین های تحت پوشش تهران را ارسال فرمایید
    با تشکر

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید