اجاره تابلو در سعادت آباد

فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

در مقالات قبلی راجب بسیاری از نقاط تهران جهت تبلیغات محیطی به طور مفصل صحبت کرده این اما در این مقاله می خواهیم اجاره تابلو در سعادت آباد که یکی از مهم ترین و محبوب ترین محله های منطقه 2 تهران است را مورد بررسی قرار دهیم.

اجاره تابلو در سعادت آباد

یکی از پر طرفدار ترین مناطق و محلات تهران برای تبلیغات محیطی، منطقه ی 2 تهران و محله ی سعادت آباد می باشد. در این مقاله به بررسی منطقه ی 2 تهران و دلیل اهمیت این منطقه و محلات بسیار مهمی که در آن قرار دارند می پردازیم و اینکه چرا شرکت مشکات اجاره تابلو در سعادت آباد را به مشتری پیشنهاد می دهد؟!

منطقه 2 تهران

این منطقه یکی از بهترین و مناسب ترین مناطق تهران می باشد. موقعیت جغرافیایی، دسترسی محلی، آب و هوا، وسعت و … از دلایل اصلی این موضوع می باشند. منطقه 2 در شمال غربی شهر تهران قرار دارد و 47 هزار متر مربع مساحت این منطقه می باشد که جمعیتی حدود 700 هزار نفر را در خود جای داده است که 343 هزار نفر مرد و 355 هزار نفر زن می باشند.

محله های سعادت آباد، گیشا، یوسف آباد، تهران ویلا، ستار خان، آریاشهر، همایون شهر، برق الستوم، مرزداران، شهرک غرب، فرحزاد، شهرک ژاندارمری، شهر آرا و طرشت در این منطقه ی بزرگ و زیبای تهران قرار دارند.

منطقه ی 2 تهران از شرق به بزرگراه شهید چمران،از غرب به بزرگراه محمد علی جناح و شهید اشرفی اصفهانی و از جنوب به خیابان آزادی ختم و منتهی می شوند.

بزرگراه های آیت الله هاشمی رفسنجانی، یادگار امام، حکیم، شیخ فضل الله نوری، جلال آل احمد، شهید همت و چمران که از بزرگراه های اصلی و مهم و پر تردد شهر به شمار می روند، از این منطقه عبور می کنند.

با این تفاسیر، مقداری کم و مفید با منطقه 2 و محله های آن آشنا شدیم و متوجه شدیم که این منطقه از لحاظ ازدحام جمعیت و شلوغی و تردد، جزو مناطق شلوغ محسوب می شود که برای انجام تبلیغات محیطی و اجاره تابلو در سعادت آباد بسیار مناسب است.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

اجاره تابلو در سعادت آباد محبوب ترین محله غرب تهران

سعادت آباد شمالی ترین جای منطقه 2 تهران و یکی از لوکس ترین و پرطرفدار ترین محلات تهران برای زندگی می باشد. اکثریت ساکنین این منطقه با سواد می باشند به طوری که طبق آمار 92 درصد ساکنین با سواد و دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه می باشند. محله ی سعادت آباد در سال 1327 توسط شخصی به نام سید ضیاءالدین طباطبایی خریداری شد که هیچ سکنه ای در آن وجود نداشت و سنگ زار و ریگ زار بود.

 امروزه این محله بسیار آباد و لوکس می باشد که افراد و اشخاص معروف و سلبریتی های کشور در این محله سکونت دارند. خیابان های محله ی سعادت آباد به طور کلی به سرو شرقی و غربی تقسیم می شود که خیابان های فرعی فرهنگ، خیابان مروارید، پامچال، صدف، شکوفه، دشت بهشت، علامه، ارغوان، پاک نژاد و … را در خود جای داده اند.

داشتن خیابان های عریض و پهن از شاخصه های بسیار خوب و مهم این محله می باشد که برای تابلو های تبلیغاتی نیز بسیار مناسب می باشند.

اجاره تابلو در سعادت آباد

محله ی سعادت آباد از لحاظ تنوع تابلو و بیلبورد تبلیغاتی در سطح بالایی قرار دارد. استرابورد، عرشه پل، بیلبورد، لایت باکس و بسیاری از سازه های تبلیغاتی شناخته شده و رایج در کشور در این محله یافت می شوند. اکثریت این سازه ها را بیلبورد ها تشکیل می دهند. از بیلبورد هایی که نسبت به سایر سازه ها شرایط مناسب تری دارند می توان به بیلبورد ضلع غربی میدان کاج، تقاطع بلوار دریا و خیابان سعادت آباد، سه وجهی چهار راه سعادت آباد و … می توان اشاره نمود.

عرشه پل هایی که در این محله وجود دارند، اکثرا پل های سواره روی بزرگراه هایی هستند که به سعادت آباد دسترسی دارند. مانند عرشه پل بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی، عرشه پل بزرگراه چمران، عرشه پل بزگراه حکیم و … .

اگر اطلاعات کافی از انواع تابلو های تبلیغاتی ندارید کافیست تا بر روی تابلوی مورد نظر خود کلیک کنید.

چرا اجاره بیلبورد در سعادت آباد را پیشنهاد می دهیم؟

همانطور که گفتیم منطقه ی 2 تهران از مناطق پر تردد و شلوغ تهران به شمار می آید و از نظر تجارتی و اقتصادی موقعیت بسیار مناسبی دارد که در راس آن محله ی سعادت آباد می باشد.

محله ی سعادت آباد به سبب داشتن خیابان های عریض و پهن مکان بسیار مناسبی برای اجاره تابلو و سازه های تبلیغاتی به خصوص بیلبورد و استرابورد می باشد که اجاره تابلو در سعادت اباد و تبلیغات در آن ها جلوه ی بسیار زیبایی به آن ها بخشیده است.

به دلیل لوکس بودن این محله و حضور اشخاص معروف و سلبریتی ها، با اجاره بیلبورد در سعادت آباد خاص می شوید و زود شناخته و به عموم مردم معرفی می شوید.

قیمت اجاره تابلو در سعادت آباد؟

به دلیل نوسانات بازار برای استعلام قیمت تابلو های تبلیغاتی می توانید با شماره 85 40000 0919 تماس بگیرید.

تصاویر کل تابلو های سعادت آباد

برای مشاهده تمامی تصاویر تابلوهای تبلیغاتی سعادت آباد کلیک کنید.

قیمت اجاره بیلبورد در سعادت آباد

جهت استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

5/5 - (116 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

3 پاسخ به “اجاره تابلو در سعادت آباد”

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید