اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه

بررسی اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه

فیروزکوه که یکی از شهرستان‌های شمال شرقی استان تهران می باشد از شمال به شهرستان سوادکوه استان مازندران و از جنوب به شهرستان مهدی ‌شهر در استان سمنان و از غرب به دماوند محدود می‌شود و جاده  این شهرستان به دلیل داشتن رشته کوه های البرز دارای ناهمواری بسیاری است و همین شلوغی و تردد بسیار بالا دلیل بسیار خوبی برای تبلیغات و اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه است.
ارتفاعاتی که در آن‌جا وجود دارد مانند دیواری این شهرستان را از استان‌های شمالی جدا کرده است و همین خود باعث طبیعت بکری در این استان شده است کوه‌های کوه پل و تپه مراد از زیبایی‌های این شهرستان می باشند این شهرستان را به دلیل آنکه از جمعیت بسیار بالایی برخوردار است می‌توان یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان تهران نامید به همین دلیل جاده‌های منتهی به فیروزکوه نیز همیشه دارای تردد و شلوغی بسزایی است. خیلی از مردم فیروزکوه برای کار نیز به سمت تهران می‌آیند و در این مسیر تردد بسیاری دارند و همین خود کافی است تا صاحبان مشاغل به فکر تبلیغات کسب و کار و اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه باشند.
پر بازدیدترین ها

مشاهده لیست کل تابلوهای تهران + تصاویر

کلیک کنید
کلیک کنید

جاده زیبا فیروزکوه سرچشمه تبلیغات محیطی

مهم‌ترین رود جاری در این شهرستان حبله‌رود است که به همراه تنگه واشی و کاروان‌سراها و قلعه‌های قدیمی و گورستان‌های کهن و امامزاده‌های بسیاری که در این شهرستان وجود دارد جاذبه‌های گردشگری فیروزکوه به حساب می‌آیند یکی دیگر از دلایل پرتردد بودن جاده‌های این شهرستان به خاطر سردی و خوش آب و هوایی اش در فصل گرم سال است که مردم تهران و شهرستان‌های اطراف فیروزکوه برای گردش و تفریح و عوض کردن آب‌وهوا به آن‌جا سفر می کنند.
تبلیغات محیطی به خصوص بیلبوردهای حاشیه جاده به دلیل بزرگی، همیشه در تردد های جاده ای به صورت ناخودآگاه باعث جلب نظر ما می شوند و همین عینیت خود کافی است تا افراد نیازهای خود را در میان این بیلبوردها پیدا کنند.
بنابراین کسب و کارها نیز در تبلیغات و اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه همواره این مسئله را مد نظر خود قرار می دهند تا بدون دردسر با قبول تمام هزینه هایی که برایشان دارد به ارائه نیازمندی های مردم در محصولات و خدماتی که ارائه می دهند، به بازخورد بالا و فروش بهتری دست بیابند. به خصوص اگر بیلبورد طراحی شده در هنگام اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه دارای طراحی خلاق و ایده های منحصر به فرد در زمینه پیاده سازی دقیق جزییات صورت بگیرد.

اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه

جاده فیروزکوه یا به نوعی که آن محور سوادکوه نیز می گویند، نسبت به جاده های منتهی به تهران دارای مزیت هایی متفاوتی می باشد در حالی که معایبی نیز دارد.
یکی از مزایای منحصر به فرد محور سوادکوه در اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه دارد این است که هزینه و تعرفه های پایین تری نسبت به اتوبان ها و جاده های دیگر دارد در حالی که تردد بسیار بالا در این جاده و قیمت پایین بیلبوردها توانسته است یک مزیت بسیار خوب به حساب بیاید.
از دیگر مزایای آن می توان به مدت زمان نصب بیلبورد اشاره کرد. یعنی هر کسب و کاری که بیلبوردها را کرایه می کند می تواند یک مدت زمان مشخص از آنها استفاده کند. حتی شرکتهای تبلیغاتی در این جاده با تمدید یا قرارداد های بالای یک ماه نیز مشکلی نداشته و موافقت می کنند. در حالی که این مسئله برای برخی از اتوبان ها امکان ندارد.
مزیت دیگر اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه را می توان حواشی باز جاده نامید. برخی از فضا در بعضی از نقاط جاده محیطی بسیار گسترده می باشد که صاحبان کسب و کار همراه با شرکت های تبلیغاتی می توانند یک بیلبورد های فانتزی و زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنند تا چشم هر مخاطبی به آن جذب شود. بدون شک هزینه بسیار بالایی می برد اما نسبت به کرایه پایین و قرارداد های متفاوت و به دلیل آنکه تردد بالایی در این جاده صورت می گیرد یک بازخورد خوبی نیز در بخواهد داشت و این همان چیزی است که هر برند در تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در جاده فیروز کوه می خواهد.
نورپردازی نیز دیگر مزیت این بیلبوردها می باشد که هر کدام نسبت به محیطی که دارند . نورپردازی مورد نیاز نیز برای آن انجام شده است. این چنین صاحبان مشاغل نگران این مسئله نیستند که در طول شب، اتومبیل هایی که در حال تردد هستند چگونه تبلیغات را مشاهده کنند. شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر برای اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه و تبلیغات محیطی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید

تصاویر کل تابلوهای جاده فیروزکوه

برای مشاهده تمامی تصاویر تابلوهای تبلیغاتی ولیعصرکلیک کنید.


hover-image



hover-image



hover-image



hover-image



hover-image



hover-image



hover-image



hover-image



hover-image


قیمت اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

لیست تابلوهای جاده فیروزکوه

[table “40” not found /]
5/5 - (45 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

11 پاسخ به “اجاره بیلبورد در جاده فیروزکوه”

  • امیرعلی میرزازاده

    سلام روز خوش … قیمت بیلبورد زرین دشت چقدره؟

    • مدیر

      قیمت های متفاوت است برای استعلام دقیق و بروز قیمت تماس تماس بگیرید

    • مدیر

      قیمت ها متفاوت هست ولی از 8 میلیون به بالا

  • rasoul

    باید سازه های بسیار محکمی بسازید چون از نظر آب و هوایی شرایط مطلوبی نداره

  • محسن توکلی

    سلام بنده می خوام بیلبورد اجاره کنم خواستم بدونم تو این محور باشه بهتره یا هراز؟

    • مدیر

      بسته به کسب و کارتون داره برای مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • محمد مهدی وهابی

    استرابورد ندارید؟

    • مدیر

      بله هم می توانید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • mahya shahbazi

    سلام وقتتون بخیر قیمت هاتون رو میخواستم داشته باشم

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید