اجاره تابلو در بزرگراه مدرس

اجاره بیلبورد در بزرگراه مدرس
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره بیلبورد در بزرگراه مدرس

با بزرگراه شهید مدرس تهران بیشتر آشنا می شویم.

بزرگراهی که شمال و مرکز تهران را به یکدیگر وصل می کند و یکی از طولانی ترین و بزرگراه‌ های شهر تهران بزرگراه مدرس نام دارد که حدود 70 بیلبورد تبلیغاتی در این بزرگراه وجود دارد. اندازه طول بزرگراه شهید مدرس حدود ۷.۸ کیلومتر میباشد که دارای یک باند سرعتی و دو لاین رفت و برگشت است.

شروع بزرگراه شهید مدرس از شمال و از پل پارک وی تهران می باشد و در پایان یعنی به مرکز شهر تهران که میدان ۷ تیر است پایان می یابد. بزرگراه آیت الله مدرس در سال ۱۳۴۹ ساخته شد که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نام آن به نام اتوبان شاهنشاهی بود. قسمتی از بزرگراه آیت الله مدرس در شهرداری منطقه ۳ تهران قرار گرفته است و مابقی آن که جدا کننده منطقه های یک شهرداری تهران و منطقه ۶ و ۷ تهران را از یکدیگر جدا می کند.

بزرگراه آیت الله مدرس به دلیل اینکه در هنگام عبور از خیابان ها و بزرگراه ها قسمت ها و محله های خیلی مهم را به یکدیگر وصل می کند به این دلیل یکی از شریان های اصلی شهر تهران محسوب می‌شود.

راه های ارتباطی بزرگراه شهید مدرس

این بزرگراه از سمت جنوب به شمال از محله هایی مانند عباس آباد و ونک تهران الهیه و زرگنده میگذرد. و همچنین چند پل متعدد که از روی بزرگراه آیت الله مدرس عبور می کند که این پل ها عبارت هستند از: پل شهید مطهری پل شهید بهشتی پل رسالت پل فجر پل شهید حقانی و پل میرداماد که از این قسمت عبور می‌کنند. لازم به ذکر است که بگوییم هر کدام از این پلها ورودی و خروجی به سمت بزرگراه مدرس دارند و در انتها بزرگراه مدرس به پل پارک وی در شهر تهران متصل می گردد.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

بزرگراه شهید مدرس دارای ورودی و خروجی های گوناگونی به بزرگراه ها و خیابان های اطراف خود دارد که مهمترین آنها را می توان از سمت شمال به جنوب این گونه نام برد:

  • بزرگراه طبقاتی صدر
  • ورودی و خروجی بلوار آفریقا و خروجی الهیه
  • ورودی و خروجی بلوار میرداماد
  • خروجی و ورودی خیابان ظفر
  • خروجی و ورودی خیابان آرش شرقی
  • ورودی و خروجی بزرگراه حقانی
  • ورودی و خروجی همت غرب و شرق
  • ورودی و خروجی بزرگراه رسالت
  • ورودی خیابان بیهقی
  • خروجی و ورودی خیابان شهید بهشتی
  • ورودی و خروجی خیابان شهید مطهری

مکان های مهمی که در این بزرگراه وجود دارند.

از مهم ترین مکان و فضاهای سبز که در این قسمت هستند می‌توان تپه های عباس آباد و پارک جنگلی طالقانی را نام برد.

همچنین در این بزرگراه وزارت راه و شهرسازی شهر تهران و مصلای بزرگ تهران نیز قرار دارد. به دلیل قرار گرفتن قسمت زیادی از اتوبان شهید مدرس در کنار تپه های سبز عباس آباد و پارک طالقانی یکی از سرسبزترین و باصفاترین بزرگراه های شهر تهران محسوب می شود که در حاشیه بزرگراه مدرس گونه‌های مختلف و متفاوتی از درختان و گیاهان را می توان مشاهده کرد.

در سال ۱۳۹۰ بود که شهرداری تهران تصمیم گرفت پل طبیعت را بر روی بزرگراه شهید مدرس شروع کند. این پل مخصوص عابران پیاده و دوچرخه سواران ای است که از آنجا عبور می کنند. پل طبیعت از بوستان آب و آتش که در غرب اتوبان مدرس وجود دارد به پارک جنگلی در شرق تهران وصل می شود.

بزرگراه شاهنشاهی قدیم یا بزرگراه شهید مدرس کنونی یک بزرگراهی است که باعث اتصال مرکز تهران به شمال تهران می شود که اتوبان مدرس به صورت شمالی جنوبی است. اندازه طول بزرگراه شهید مدرس حدودا چند کیلومتر می باشد. بزرگراه شهید مدرس از پارک وی که در سمت شمال قرار دارد شروع شده و در ادامه قسمت شرقی بزرگراه شهید چمران که بعد از پل پارک وی است قرار گرفته.

سابقه ساخت بزرگراه شهید مدرس و پل پارک وی به سال ۱۳۴۹ برمیگردد. ولی در آن زمان نام آن بزرگراه شاهنشاهی بوده است. در اینجا لازم است که ذکر شود بزرگراه شهید مدرس با خیابان های ظفر و بلوار میرداماد و عباس آباد و تخت طاووس به واسطه پل های ساخته شده زیرگذر و روگذر با هم در ارتباط می باشند.

یکی از پلهایی که به عنوان یک نماد برای شهر تهران محسوب می شود پل طبیعت می باشد و این پل از عرض بزرگراه مدرس عبور می کند.
این پل باعث شده است که بوستان آب و آتش که در قسمت قلب اتوبان شهید مدرس وجود دارد راب پارک جنگلی طالقانی که در شرق اتوبان شهید مدرس می باشد وصل کند که فقط عابران پیاده و یا دوچرخه سواران اجازه عبور از آن را دارند.

خطوط و وسایل حمل و نقل عمومی در بزرگراه شهید مدرس

بیش از ۴۰ سال قبل در بزرگراه شهید مدرس اولین خط اتوبوسرانی احداث شد و خط ۵( اختیاریه به میدان امام خمینی) که فاصله آن بین بلوار میرداماد تا میدان هفت تیر تهران را در بر می‌گیرد.

 کم کم و به تدریج خط های دیگری مانند خط ۱۷( میدان پیروز و میدان امام خمینی رحمت الله علیه) و خط ۱۸ (میدان قدس و میدان امام خمینی) خط ۱۹ (میدان تجریش و میدان امام خمینی) خط ۱۴۹ که( میدان نوبنیاد و میدان هفت تیر تهران ) و چندین خطوط دیگر که برای رسیدن به ایستگاه و مترو از آن استفاده می شد به این خطوط اضافه شد ولی اکنون همگی این خط ها به جز خط هایی که در قسمت پایین گفته می شود را حذف کرده‌اند.

در حال حاضر سه خط فعال در بزرگراه شهید مدرس وجود دارد که شامل خط های زیر می باشند:

خط ۲۹۷ پایانه شهید افشار که این خط همه راه بزرگراه شهید مدرس را از اول تا آخر پوشش می دهد این را که باقیمانده همان خط تجریش است که به میدان امام خمینی می رسید.

خط ۳۰۷ که میدان صنعت را به میدان هفت تیر متصل می‌کند و فقط در هنگام رفتن از بزرگراه شهید مدرس عبور می کند و فاصله آن بین بزرگراه شهید همت تا میدان هفت تیر تهران می باشد.

خط ۱۰۶ پایانه شهید افشاری که باعث اتصال پارک وی به پایانه لاله که با فاصله از خیابان ولیعصر تا بزرگراه شهید صدررا پیموده است و در ادامه راه به بزرگراه امام علی و بزرگراه ارتش می پیوندد .

بزرگراه مدرس ارتباط دهنده محله های مهمی در تهران است

بزرگراه شهید مدرس بزرگراهی در شمال و مرکز شهر تهران است که به‌صورت شمالی جنوبی امتداد دارد. این بزرگراه دارای طول تقریبیِ ۹ کیلومتر است. این بزرگراه در شمال از پل پارک وی آغاز می‌شود و در امتداد شرقیِ بزرگراه شهید چمران، بعد از پل پارک وی، قرار دارد. این بزرگراه در انتها به میدان هفت تیر ختم می‌شود. ساخت بزرگراه مدرس و پل پارک وی به سال ۱۳۴۹ بازمی‌گردد.

بخشی از این بزرگراه در منطقه ۳ شهرداری
تهران واقع است و باقی آن مرز جداکننده ی مناطق ۱ شهرداری تهران، ۳ شهرداری تهران، ۶ شهرداری تهران و ۷ شهرداری تهران از یک‌دیگر است. این بزرگراه در طول مسیر خود از شمال به جنوب، از محله‌های الهیه، زرگنده، کاوسیه، ونک و عباس‌آباد عبور می‌کند و در طول مسیر خود از شمال به جنوب، با بزرگراه‌های آیت‌الله صدر، شهید حقانی، شهید همت و بزرگراه شهید قاسم سلیمانی تقاطع دارد.

این بزرگراه به‌وسیله ی پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح با آن‌ها در ارتباط است. پل شهید مطهری، شهید بهشتی، پل رسالت، پل فجر، پل شهید حقانی، پل میرداماد از روی این بزرگراه عبور می‌کنند که هرکدام به بزرگراه مدرس ورودی و خروجی دارند و در انتها به پل پارک وی متصل می‌شود.

این بزرگراه هم‌چنین با خیابان‌های ظفر، بلوار میرداماد، عباس آباد و تخت طاووس به‌وسیله ی پل‌های زیرگذر و روگذر ارتباط دارد.

اماکن مهم در مسیر بزرگراه مدرس

مصلی تهران، وزارت راه و شهرسازی، تپه‌های عباس آباد و پارک جنگلی طالقانی از مهمترین اماکن و فضاهای سبزی هستند که در حاشیه بزرگراه شهید مدرس قرار دارند.

بزرگراه شهید مدرس به علت قرار گرفتن بخشی از آن در کنار تپه‌های سبز عباس آباد و پارک طالقانی، یکی از سبزترین بزرگراه‌های تهران است که در حاشیه آن گونه‌های مختلف درختان و گیاهان وجود دارد.

پل طبیعت که از نمادهای شهر تهران است از عرض بزرگراه مدرس می‌گذرد. این پل از بوستان آب و آتش در غرب اتوبان مدرس به پارک جنگلی طالقانی در شرق آن متصل می‌شود. این پل ویژه گذر عابران پیاده و دوچرخه‌سواران است.

در تابلوهای بزرگراه مدرس فرصت دیده شدن را به برند خود بدهید؛

احتمالا اگر در تهران ساکن باشید یا برای کاری به تهران سفر کرده باشید برای رسیدن به مقصدی از بزرگراه مدرس عبور کرده اید و در طول مسیر تابلو تبلیغاتی بزرگراه مدرس نظر شما را به خود جلب نموده است.با توجه به عبور سامانه تندرو اتوبوس از این بزرگراه و وجود مترو در انتهای این بزرگراه یعنی میددان هفت تیر این محدوده برای تبلیغات روی بدنه اتوبوس و تبلیغات در مترو نیز مناسب است.

تابلو بزگراه مدرس با توجه به تنوع و اندازه های مختلف اگر بدرستی و تبلیغات عالی اکران شود براحتی می تواند بیننده را درگیر کند ضمن اینکه تمام این مزایا با ترافیک گاه گاه این بزرگراه همراه میشود و فرصت دیده شدن بیشتر تابلو بزرگراه مدرس برای برندها بوجود می آید.

تابلو بزرگراه مدرس با نور و روشنایی مناسب در شب نیز جلوه ای خاص داشته و بهترین شکل به نمایش تبلیغات می پردازد و تا لحظاتی بیننده را همراهی می کند. تابلو بزرگراه مدرس با نصب شدن در حاشیه سبز و زیبای این بزرگراه یکی ازمناسبترین فضاهای تبلیغاتی تهران بحساب می آید که با صرف هزینه منطقی در بین سایر تابلوهای تبلیغاتی تهران بهترین بازده را نصیب صاحبان کسب و کارها می کند.

اجاره بیلبورد در بزرگراه مدرس

بهترین راه رزرو و نمایش تبلیغات روی تابلو بزرگراه مدرس بدون شک استفاده از تجربه و خلاقیت شرکت های تبلیغاتی میباشد که در این زمینه آژانس تبلیغاتی فول سرویس مشکات با مدیریت و پرسنل مجرب و حرفه ای بهترین خدمات را با ضمانت روشنایی و تضمین بهترین قیمت در بین همکاران، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و اجرای کمپین های شما روی تابلو بزرگراه مدرس می باشد.

قیمت اجاره بیلبورد در بزرگراه مدرس؟

به دلیل نوسانات بازار برای استعلام قیمت تابلو های تبلیغاتی می توانید با شماره 85 40000 0919 تماس بگیرید.

تصاویر تابلو های بزرگراه مدرس 

برای مشاهده تصاویر تابلوهای تبلیغاتی بزرگراه مدرس کلیک کنید

قیمت اجاره بیلبورد در بزرگراه مدرس 

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

لیست کل تابلو های بزرگراه مدرس 

نوع تابلومحدودهآدرستیپمتراژ
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال نرسیده به آفریقای شمالی قبل از ورود به الهیهافقی32
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب لچکی خروجی حقانیافقی60
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال بالاتر از خیابان آرش نبش کوچه دولت شاهافقی32
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال جنب پل حقانیافقی60
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب نبش بلوار صباافقی36
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب نبش بلوار آفریقاافقی36
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب بعد از آفریقا اولین تابلوافقی41
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب نبش ورودی به بزرگراه صدرافقی30
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب بعد از صدر اولین تابلوافقی49
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال بالاتر بهشتی جنب مصلیافقی36
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال قبل از میردامادافقی64
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال 50 متر بعد از خیابان ظفر داخل ایستگاه اتوبوسافقی54
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال بالاتر از آرش نبش کوچه دولت شاهافقی33
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال بعد از پل صدر دومین تابلوافقی38
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب پایین تر از پارک وی نرسیده به آفریقاافقی37
بیلبوردمدرسمدرس ابتدای پل پارک وی جنوب به شمالعمودی30
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب نبش بلوار صباافقی36
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال ورودی بزرگراه صدرافقی36
بیلبورد سه وجهیمدرسمدرس شمال به جنوب روی پل های فجرافقی80
بیلبوردمدرسمدرس جنوبی 200 متر مانده به خیابان پاکستانافقی37
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب ورودی بزرگراه صدرافقی28
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال ورودی بزرگراه صدرافقی43
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب 200 متر بعد از پل پارک ویافقی35
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب نرسیده به خروجی بزرگراه رسالتافقی42
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال حد فاصل پل مطهری و پل بهشتیافقی34
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب بعد از پل شهید مطهریافقی24
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب پایین تر از آرش (اسفندیاری)افقی38
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال نرسیده به صدر سانروفافقی49
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال ورودی صدرافقی36
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب پایین تر از بلوار میرداماد 50 متر مانده به ورودی بزرگراه حقانیافقی48
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال قبل از ورودی بزرگراه صدرافقی37
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب 250 متر قبل از ورودی به بزرگراه رسالتافقی60
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب نرسیده به بلوار بیهقیافقی52
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال 200 متر بالاتر از پل میرداماد نرسیده به ظفرافقی49
بیلبوردمدرسمدرس شمال به جنوب تقاطع بلوار آرش (اسفندیاری)افقی45
بیلبوردمدرسمدرس جنوب به شمال 200 متر مانده به ظفرافقی49
عرشه پلمدرسمدرس شمال به جنوب تقاطع پل همت (پل اول)شمالی82
عرشه پلمدرسمدرس شمال به جنوبتقاطع پل همت (پل دوم)جنوبی46
عرشه پلمدرسمدرس جنوب به شمال پل همت (پل دوم)جنوبی62
عرشه پلمدرسمدرس جنوب به شمال تقاطع بلوار میردامادجنوبی61
عرشه پلمدرسمدرس شمال به جنوب پیشانی پل سواره رو بهشتیشمالی67
عرشه پلمدرسمدرس جنوب به شمال پیشانی پل سواره رو بهشتیجنوبی62
عرشه پلمدرسمدرس پل عابر میرداماد جنوب به شمالجنوبی63
عرشه پلمدرسمدرس تقاطع آفریقا ورودی آفریقا جنوبی شمال به جنوبشمالی59
عرشه پلمدرسمدرس تقاطع آفریقا ورودی آفریقا شمالی (الهیه)جنوبی63
عرشه پلمدرسمدرس پل ظفرشمالی56
عرشه پلمدرسمدرس پل ظفرجنوبی56
عرشه پلمدرسمدرس شمال به جنوب پیشانی پل سواره رو رسالتشمالی60
عرشه پلمدرسمدرس جنوب به شمال پیشانی پل سواره رو رسالتجنوبی51
عرشه پلمدرسمدرس جنوب به شمال پل سومجنوبی45
عرشه پلمدرسمدرس شمال به جنوب تقاطع پل حقانیشمالی60
عرشه پلمدرسمدرس جنوب به شمال تقاطع پل حقانیجنوبی60
عرشه پلمدرسبزرگراه شهید مدرس پل میردامادشمالی51
استرابوردمدرسمدرس جنوب به شمال قبل از چهارراه پارک وی سازه اولعمودی12
استرابوردمدرسمدرس جنوب به شمال قبل از چهارراه پارک وی سازه دومعمودی12
استرابوردمدرسمدرس جنوب به شمال قبل از خروجی صدر اولعمودی12
استرابوردمدرسمدرس جنوب به شمال قبل از خروجی صدر دومعمودی12
استرابوردمدرسمدرس شمال به جنوب خروجی صدرعمودی12
استرابوردمدرسمدرس شمال به جنوب قبل از آفریقاعمودی12
استرابوردمدرسمدرس شمال به جنوب قبل از پل میرداماد جنب ایستگاه اتوبوسعمودی12
استرابوردمدرسمدرس شمال به جنوب قبل از خروجی عباس آبادعمودی12

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

پاسخ به “اجاره تابلو در بزرگراه مدرس”

  • سید محمد رضا علی حسینی

    سلام.سیامک انصاری هستم توی قیطریه تابلو میخوام؟

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید