کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید

کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

 

کمپین تبلیغاتی چیست؟

شما در طول روز، کمپین های تبلیغاتی زیادی را بدون اینکه بدانید و متوجه کمپین و متصل بودن آن ها بهم شوید، می‌بینید، به عنوان مثال؛ وقتی  شما نام یک برند را در تبلیغات متنوعی می‌بینید، در خانه نام برند را در تبلیغات تلویزیونی میبینید و در بیرون از خانه نام همان برند را از رادیوی تاکسی می‌شنوید و در چهارراه ها در بیلبوردها در کنار عکس بازیگری محبوب که به فعالیت تبلیغاتی پرداخته است، باز هم نام آن برند را مشاهده می‌کنید،
برای گوشی همراه شما پیامکی تبلیغاتی با نام همان برند آمده است و در طول روز شاید بارها و بارها نام این برند را بشنوید، این نشان میدهد که این برند از کمپین تبلیغاتی برای بالا رفتن میزان فروش خود و دیده شدن بیشتر خود استفاده کرده است.
با این مثال بنظرم به طور کامل با کمپین تبلیغاتی آشنا شده اید. اما در ادامه می‌خواهیم بپردازیم که این کمپین ها چه مزایایی برای برند شما می‌توانند داشته باشند و اینکه چگونه میتوان به صورت اصولی یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کرد بدون اینکه بازخورد منفی از مخاطبین خود دریافت نمایید، با ما همراه باشید.

تبلیغات و کمپین ها:

امروزه راه های تبلیغاتی زیادی در دنیا وجود دارند که می‌توانند هر کدام تاثیرات متفاوتی را در فروش و میزان سوددهی شما داشته باشند، اما هر کدام از این راه ها می‌توانند در دیده شدن شما توسط درصدی از جامعه کمک نمایند، به عنوان مثال تبلیغات تلویزیونی به برند شما کمک می‌کند، تا حدود ۶۰ درصد جامعه شما را ببینند؛ اما ۴۰ درصد باقی مانده چطور باید با شما آشنا شوند؟
آیا شما برای تبلیغات خود و معرفی برند و نام خود تنها از یک روش تبلیغاتی استفاده می‌کنید؟ آیا تنها استفاده از یک روش تبلیغاتی میتواند به سوددهی بالای شما کمک نماید؟ اگر با توجه به تبلیغات و فعالیت شما در یک روش تبلیغاتی باز هم به سود مورد انتظار خود نرسیده اید، ما اینجاییم که به شما کمک کنیم، تا فروش و سود محصولات شما به عددی بسیار بالاتر از  انتظار شما برسد؛ ما قصد داریم شما را با کمپین تبلیغاتی آشنا کنیم.
فارق از اینکه شما این نام را تا بحال شنیده اید یا نه باید بگوییم ولی با آن بسیار مواجه شده اید، اما چطور؟ همراه ما باشید تا به طور کامل با کمپین تبلیغاتی آشنا شوید و از این روش فوق العاده برای تبلیغات خود استفاده نمایید.

اهداف کمپین تبلیغاتی:

کمپین تبلیغاتی، می‌تواند هدف های زیادی داشته باشد، گاهی فروش یک محصول خاص از برند و یا گاهی مجموعه محصولات یک برند و یا حتی  فقط هدف برند سازی و آشنایی مخاطبان با نام محصولات است. که میتواند این اهداف را از راه های زیادی دنبال کرد؛ راه هایی مانند:

  • تبلیغات موبایلی

  • تبلیغاتی سطح وب

  • تبلیغات محیطی

  • تبلیغاتی در فضای مجازی

  • تبلیغات در رسانه های ملی مانند تلویزیون و رادیو

  • و…

چرا کمپین تبلیغاتی؟

زمانی که شما از تبلیغاتی موبایلی مانند پیامک و ایمیل و یا.. استفاده میکنید؛ در واقع شما از یک تکنیک بازاریابی و تبلیغات استفاده کرده اید، اما اگر شما از روش های تبلیغاتی زیادی استفاده کنید ، شما از کمپین تبلیغاتی استفاده کرده اید که میتواند مزایای زیادی برای برند شما به همراه داشته باشد، مزیت هایی مانند:

با کمپین تبلیغاتی، مخاطبان خود را افزایش دهید:

برای اینکه مطمئن شوید هیچ یک از مخاطبان مورد نظر خود را از دست نداده اید، می‌توانید از کمپین ها استفاده نمایید، شما با ادغام چندین روش تبلیغاتی دیگر مطمئن خواهید بود که به به همه جامعه هدفتان معرفی شده اید و کسی نیست که نام برند شما را ندیده و یا نشنیده باشد.

استفاده از تمامی محیط های تبلیغاتی برای برند سازی قدرتمند:

اگر به دنبال برندسازی از نوع قدرمند آن هستید باید از کمپین های تبلیغاتی استفاده کنید، تکرار نام شما در چند محیط که هر کدام می‌تواند تاثیرات متفاوتی را در مخاطبان و مشتریان شما ایجاد نماید، به برند و نام شما کمک میکند تا همیشه در ذهن ها باقی بمانید؛
قطعا افراد بیشتر از ۱۰ بار در ماه نام یک برند را از راه های زیادی شنیده باشند، بهتر آن را به ذهن میسپارند تا اینکه نام یک برند را تنها ۳ بار آن هم از یک طریق دیده و یا شنیده باشند.
پس اگر به دنبال برندسازی قوی و بالا بردن مخاطبان خود هستید، حتما به کمپین های تبلیغاتی فکر کنید و بقیه مسیر را به ما بسپارید.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید