مدیران خلاق برای ایجاد خلاقیت به چه نیاز دارند؟

نیاز مدیران خلاق برای ایجاد خلاقیت
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

مدیران خلاق برای ایجاد خلاقیت به چه چیزهایی نیاز دارند؟

برخی برای تحریک خلاقیت خود نیاز به سکوت کامل دارند. برخی نیاز به سر و صدا دارند. اما رهبران خلاق این صنعت به چه چیزی سوگند یاد می کنند تا آب خلاق خود را به جریان بیندازند؟ ما از پنج مدیر خلاق از شبکه درام پرسیدیم:

پاتریک بنت، مدیر خلاق اجرایی (نیویورک)، : Momentum Worldwide کفش های دویدنم

دوست دارم چیزی شاعرانه را نقل کنم، مانند یک لیوان کامل رم آگریکول که از دامنه های آتشفشانی کوه پله در جزیره مارتینیک تهیه شده است. یا شاید آن آلبوم سال 2010 که من همیشه زمانی که ضرب الاجل ها نزدیک است و مفاهیم خلاقانه کم هستند به آن گوش می دهم. اما اگر بخواهم کاملاً صادق باشم، تنها یک چیز وجود دارد که می توانم به آن افتخار کنم: کفش های دویدنم.

 

احترام گذاشتن به کفش‌های دویدنم ممکن است امری عادی به نظر برسد، اما من بهترین یادگیری، فکر و تصورم را هنگام کوبیدن پیاده‌رو انجام می‌دهم.

تقریباً هر روز صبح، بین 6 تا 10 مایل در مسیرهای فرسوده ای که از بروکلین عبور می کنند، راه می روم. در تعطیلات آخر هفته، 10 یا 13 مایل است.

این یک یا دو ساعت زمان بدون وقفه است. بدون جلسات، بدون ایمیل، بدون دخالت، بدون حواس پرتی. بدون وسوسه و تقریبا هر روز.

حتی اگر موانع ذهنی بهترین ایده‌های من را روز قبل دور نگه می‌داشت، وقتی آن کفش‌ها را ببندم و بیرون بیایم، آب‌های خلاقانه همیشه جاری می‌شوند. یک لیست پخش در حال اجرا که سال هاست با دقت درست می کنم یا یک پادکست با دقت انتخاب شده مرتبط با کارهای خلاقانه در دست، کمک می کند این زمان گرانبها سازنده و مفید باشد.

لیزا هیل، مدیر طراحی سه بعدی: هدفونم

فرآیند خلاقانه در جریان است. در این مسیر موانعی وجود خواهد داشت، لحظاتی که انگیزه و تمرکز ناپدید می‌شوند. مهم نیست در چه مرحله ای از فرآیند، یک جفت هدفون، یک دوست قابل اعتماد است.

هیچ چیز مثل موسیقی شما را از خود بی خود نمی کند. خلق و خوی شما را تغییر می دهد، تمرکز شما را زیاد می کند. این فقط موسیقی نیست بلکه خود هدفون نیز تمام حس بیرونی را خاموش می کند، حواس پرتی را کم می کند و هر کجا که هستید حباب خود را می سازد.

همه ما در شروع یک پروژه بوده‌ایم، در مورد برند، بینش آن و روش های الهام‌بخش آن تحقیق کرده‌ایم، و تمام اهداف، الزامات عملکردی و محدودیت‌های فنی را جذب کرده‌ایم… زمانی که تمرکز کاهش می‌یابد. هنگامی که هدفون وصل می شود، چیزی در مورد بسته شدن جهان وجود دارد که وضوح را به ارمغان می آورد و چالش را در کانون توجه قرار می دهد.

دنیای موسیقی یک تغییر خلقی بی پایان است. موسیقی یک احساس قدرتمند است.

ما هنگام گوش دادن به موسیقی اندورفین ترشح می کنیم و مغزمان فعال تر است. همه ما قدرت موسیقی را می دانیم. چگونه یک آهنگ می تواند شما را به 20 سال پیش برگرداند.

و یک نماد فیزیکی در هدفون وجود دارد. که می‌گوید” لطفا مزاحم نشوید=))))”.

البته، زمانی نیز وجود دارد که هدفون را برمی‌دارید، از روی صفحه نمایش نگاه می کنید و در دنیای اطراف غوطه ور می شوید. با مردم ارتباط برقرار میکنید – شما هرگز نمی دانید که گفتگوی شانسی بعدی به کجا ختم می شود.

چارلی ادواردز، کارگردان خلاق: فضای امن

به یک فضای امن نیاز دارم. اشتیاق مرا به عنوان یک کارگردان خلاق سوق می دهد. من  و همینطور تیم من عاشق کاری هستم که انجام می دهم،  بنابراین وقتی ایده‌ها در حال اجرا هستند، باید محیطی داشته باشیم که به ما اجازه دهد با یکدیگر صادق باشیم.

این صداقت منجر به نوآوری می‌شود که همه ما از آن عقب‌مانده‌ایم. این هیجان انگیز و پرانرژی است، و این چیزی است که من به آن نیاز دارم.

جو هاجکیس، کارگردان خلاق :Nucco کفش های دویدنم

انسان به راحتی در فرآیند خلاقیت گم می‌شود. این ایده عالی که داشتید بعد از ساعت‌ها کار روی آن مبهم می‌شود و احساس می‌کنید هنوز در نقطه مناسبی قرار ندارید. وقتی این اتفاق می‌افتد، من تمایل دارم کفش‌هایم را بیرون بیاورم، در را باز کنم و به بیرون بروم.

وقتی با یک ایده دست و پنجه نرم می کنم، دویدن را مدیتیشن می دانم. من به پارک محلی میروم و سعی می کنم حداقل سه دور بدوم. فقط تغییر محیط اطرافم و تمرکز بر تنفسم به جای یک پروژه خاص، کار بسیار خوبی برای زدن دکمه تنظیم مجدد در سرم می باشد. به محض اینکه کارم تمام شد، تمایل دارم که از زاویه دیگری به ایده نگاه کنم. من یک راه جدید برای نزدیک شدن به یک مشکل بصری یا یک روش جدید برای نزدیک شدن به یک مفهوم پیدا خواهم کرد.

بن گولیک، مدیر خلاق M&C Saatchi لندن: Artline 90 Marker Pen

مهم نیست که ورودی ها و خروجی های ما چقدر دیجیتالی می شوند، من نمی توانم بدون قلم در دست فکر کنم. نه هر قلمی فقط Artline. با جوهر سیاه. این قلم با اطمینان خود را به عنوان “عملکرد بالا” توصیف می کند. و من کمی از این عنوان را دریافت میکنم.

چیزی در مورد نگه داشتن این قلم خاص، مغز من را به حالت تفکر سوق می دهد. همچنین من را از گوگل و غیره دور نگه می دارد.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید