تیزر های تبلیغاتی Capri sun

تیزر های تبلیغاتی Capri sun
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

تیزر های تبلیغاتی Capri sun

آیا می‌دانستید که به‌طور متوسط، بچه‌های خردسال در هر هفته 2.7 ساعت تکالیف و 5.3 ساعت فعالیت‌های ساختاریافته در کنار مدرسه و کارها دارند؟ این امر فضای کمی برای آنها باقی می گذارد تا زمان استراحت بدون ساختار داشته باشند تا بتوانند به طور مستقل آنچه را که دوست دارند کشف کنند. کاپری سان، نوشیدنی آبمیوه مورد علاقه شماره 1 کودکان، در حین نوشیدن، یک استراحت کوتاه برای بچه‌ها فراهم می‌کند. برند نمادین آبمیوه به جای اجرای تبلیغاتی که به بچه‌ها می‌گوید از وقت آزاد بیشتری لذت ببرند، یک لحظه سرگرمی کوچک ایجاد کرده است که به بچه‌ها کمک می‌کند این کار را انجام دهند.

هیچ دو قسمتی از آن دارای خط داستانی یا رسانه‌ای یکسان نیست، بلکه پنج فیلم کوتاه منحصر به فرد است که محتوای سرگرم‌کننده، ساده و خلاقانه را برای بچه‌ها به ارمغان می‌آورد و به آن‌ها اجازه می‌دهد از واقعیت‌های اطراف خود رهایی یابند – در نهایت به بچه‌ها اجازه می‌دهند فقط بچه باشند. در این محتوا یک زنبور رپ، یک حباب خودآگاه، ابرهای شیطون، یک طراح خنده و یک بالشتک که دوست ندارد روی آن بنشیند، حضور دارد. برای جان بخشیدن به هر فیلمنامه، از فیلم‌های عروسکی، انیمیشن، CGI و استاپ موشن استفاده شد. هر قسمت با یک مقدمه جذاب شروع می شود، جایی که یک بچه از طریق نی زرد نمادین به دنیای کاپری سان میرود.

 

#1

#2

#3

#4

#5

ممکن است متوجه شده باشید که در چندین کمپین از Kraft Heinz در سال گذشته، این نیروگاه مواد غذایی و نوشیدنی همچنان بر خلاقیت و مصرف کنندگان خود در هر کاری که هر برند انجام می دهد تأکید دارد. تلویزیون رایگان بریک کاپری سان نیز تفاوتی ندارد و نمونه عالی دیگری از اینکه چگونه کرافت هاینز دقیقاً این کار را انجام می دهد، تکامل می یابد تا مشتریان را در جایی که هستند(یعنی بچه ها در YouTube ) ملاقات کند و به روشی فرهنگی درگیر شود. از جمعه، 15 جولای، کاپری سان می‌تواند با سریال کوتاه در پلتفرم محبوب شرکت کند و با ما بخندد.

این کمپین حرفه ای با عنوان ‘Break Free TV’ در ژوئیه 2022 در بریتانیا منتشر شد. این کمپین برای برند: Capri Sun، توسط آژانس های تبلیغاتی: Blinkink و Goodby Silverstein & Partners ایجاد شد. این کمپین فیلم و رسانه یکپارچه مربوط به صنعت نوشیدنی ها است و شامل 5 رسانه‌ی ارزشمند است که 3 روز پیش ارسال شد.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید