بیلبورد سه وجهی

بیلبورد سه وجهی
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

سازه و بیلبورد های تبلیغاتی سه وجهی گردان

 به صورت کلی باید گفت که بیلبوردهای تبلیغاتی سه مدل دارند که یکی از آنها بیلبورد های تک وجهی و دومی بیلبورد سه وجهی و سومی آنها به برد های صنعتی می باشد که امروزه به سازه و بیلبوردهای تبلیغاتی سر بچه بیلبوردهای تبلیغاتی سه بعدی و یا سه ضلعی هم می گویند پس اگر در جایی این دو نام را شنیدید بدانید که همان بیلبوردهای سه بچه می باشد که در تبلیغات محیطی به این نام شناخته می شوند.

البته بیلبوردهای تبلیغاتی که تک وجهی می باشند به دلیل اینکه از مابقی بیلبوردها مرسوم ترین و قدیمی ترین ها می باشند بیشتر در خیابان های یک طرفه به کار می روند و همچنین ما به شما توصیه می کنیم که در صورت تبلیغ نمودن با این بیلبوردها در همین مکان ها از آنها استفاده نمایید.

 سازه و بیلبوردهای تبلیغاتی دو وجهی در کل دو بیلبورد تبلیغاتی تک و طی می باشند که می توانند هر دو طرف خیابان ها را تحت پوشش خود قرار دهند که معمولاً از آنها در بزرگراه ها و خیابان های دوطرفه استفاده می کنند و از آن بهره می برند. همانطور که معلوم هست سازه و بیلبوردهای تبلیغاتی دو بعدی نمای خیلی بهتر و زیباتری از بیلبوردهای تبلیغاتی تک وجهی تک بعدی دارند.

 ساز و بیلبورد سه وجهی هم که مردم است دارای سه وجه و یا دارای سه بعدی می باشند که معمولاً از آنها برای میادین و یا چهارراه های بسیار بزرگ و محیط های باز شهری استفاده می کنند و کلاً این بیلبوردها در همین مکان ها کاربردی دارند. 

 برای اجاره بیلبورد های تبلیغاتی که به صورت صوتی می باشند می توانید به آدرس زیر سر بزنید و از آنجا بیلبورد موردنظر خود را اجاره نمایید.

مکان یابی سازه های تبلیغاتی سقطی مقام اول بسیار خوب و مناسب می باشد و همچنین در معرض بازدید و مشاهده بسیاری از مردم مختلف می باشد و به صورت کلی می توان گفت بازدید بسیار زیادی را دارد. کلیه ساختمان های دوروبر مگامال اشخاص و افرادی که برای خرید کردن با اتومبیل به مگا مال می‌آیند و همچنین کلیه رانندگان و سرنشینان خودروهای که از خیابان‌ها استاری رفت و آمد می‌کنند در محوطه پوشش‌دهی این بیلبورد های تبلیغاتی که به شکل سه و چه می باشند قرار می گیرد که می توانید این تابلو ها را از شرکت تبلیغاتی مشکات اجاره نمایید.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

مشخصات و خصوصیات سازه و یا بیلبوردهای تبلیغاتی به شکل سه  وجهی مگامال:

1- جنس متریال به کار برده شده در سازه و یا بیلبوردهای تبلیغاتی از سلنیوم می باشد که ارتفاع کلی این بیلبورد های تبلیغاتی سه ورزشی از سطح زمین تا چیزی حدود ۲۰ متر مربع می باشد.

2- ابعاد و یا اندازه این بیلبورد و یا سازه های تبلیغاتی که به صورت توجه می باشند به صورت سه مستطیل افقی به عرض شش سانتیمتر و همچنین طول ۱۵ متر می باشد که به صورت کلی باید گفت ابعاد و یا اندازه آن ۹۰ متر مربع می باشد.

3 -این رسانه های تبلیغاتی سه وجهی از و نورپردازی بسیار خوب و ملایمی در پشت خود برخوردار می باشد که این موضوع سبب چندین برابر شدن زیبایی نمایش بین بیلبورد های تبلیغاتی سه ورزشی در شب می شود. 

 

بیلبورد سه وجهی یا صدا و سیما

امروزه یکی از پرمخاطب ترین و همچنین محبوب ترین تلفن برای تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات رادیویی می باشند که می توان به صورت کلی گفت این دو رسانه تبلیغاتی بهترین و پربازدید کننده ترین رسانه های تبلیغاتی به شمار می آیند. البته اگر چه به دلیل سرعت گرفتن روند پیشرفت نمودن تکنولوژی و همچنین افزایش پیدا کردن علاقه نسل جدید و تازه به فضای مجازی و یا تبلیغات در اینستاگرام در زمان آینده نه چندان دور شاهد کمتر شدن اثر این مدل تبلیغات و رسانه های تبلیغاتی خواهیم بود ولی امروزه قدرت این دو رسانه ای تبلیغاتی است سایر ابزارهای تبلیغاتی بیشتر است.

 دلیل پرطرفدار بودن و همچنین قدرتمند بودن رسانه تبلیغاتی تلویزیون به این دلیل است که تلویزیون ها از ویژگی و خصوصیات هایی مانند صدا و تصویر و امکان تلفیق و حرکت برخوردار می باشد که تمامی اینها در کنار هم  سبب قدرتمندتر شدن رسانه‌های تبلیغاتی تلویزیون شده است. 

دلیل دیگه هم اینکه با تبلیغات در تلویزیون دستمان در انجام یک سری  کارها بیشتر است.به صورت کلی هدف کلی در تبلیغات تلویزیونی و ساخت تیزر تبلیغاتی باید و حتماً جلب توجه و همچنین نگهداری بیننده و مخاطب باشد به همین دلیل خلاقیت و همچنین تمایل در این مدل از رسانه های تبلیغاتی حائز اهمیت بسیار زیاد می باشد.

 یکی دیگر از بهترین خصوصیات و مزایای این رسانه های تبلیغاتی گسترده بودند پوشش آن می‌باشد که با همچین قابلیتی طبیعی دارد ریچ و فرکانس بسیار زیادی در مخاطب و کاربر پدید آورد و همچنین به دلیل انعطاف پذیری در حق انتخاب نمودند محبوبیت و طرفداران بیشتر بسیار جهادی در مقایسه با سایر رسانه های تبلیغاتی دیگر دارد. 

البته آگاه از امورات هم باشید که تبلیغات تلویزیونی به یک بودجه بسیار خوب و زیادی نیازمند می باشد یعنی سرمایه و پولی را که می خواهی بابت تبلیغات تلویزیون خرج کنید باید چند برابر سرمایه و تبلیغات باشد ولی با توجه به قدرت و جذب مخاطب و کاربرانی که این رسانه های تبلیغاتی دارد به نظر من خیلی هم مقرون به صرفه می باشد و ارزش این را دارد که بابت آن سرمایه بسیار زیادی را خرج نمود.

اگر نظری در رابطه با این موضوع دارید می توانید آن را با کامل کردن به ما ارائه دهید. همچنین اگر موضوعات و موارد بیشتر در رابطه با این موضوع می دانید آن را هم با کامل کردن به ما ارائه بدهید.

 

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

4.9/5 - (23 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید