تبلیغات خلاقانه و بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

تبلیغات خلاقانه، بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه creative billboard
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

همیشه بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه موضوع مهمی برای افراد و شرکت هایی بوده که قصد دارند در حوزه تبلیغات فعالیت کنند ما در این مقاله به قصد داریم شما را با 101 نمونه تبلیغات خلاقانه آشنا کنیم و به شما یاد بدیم چطور با ایده های خلاقانه کسب و کار خود را تبلیغ کنید. با ما همراه باشید …
اگر نمی دانید بیلبورد چیست توصیه میکنم حتما این مقاله را بخوانید : بیلبورد چیست؟ مزایا و معایب

تبلیغات خلاقانه | بسته بندی جذاب

تبلیغات بیلبورد خلاقانه شرکت ردبول creative billboard creative advertising

شرکت blk و RedBull تبلیغات خود را از بسته بندی محصولات خود شروع کردند و با این کار نام خود را بر سر زبان ها انداخته اند. رد بول که یک نوشابه انرژی زا است، انرژی نوشیدنی خود را به صورت باطری نمایش داده و شرکت بی ال کا متنی مشکی نوشته و زمانی که بطری پر هست چون رنگ نوشیدنی با رنگ نوشته سیاه است دیده نمی شود اما زمانی که بطری خالی می شود متن زیر نمایان می شود : Enjoy the dark side : از قسمت تاریک لذت ببرید.

تبلیغات خلاقانه و بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

شرکت های پویلو poilo و لوسو luso و کاواتاپی cavatappi مانند دیگر شرکت ها در بستر بیلبورد های تبلیغاتی فعالیت نداشته اند و با یک ایده بسیار جذاب و خلاقانه تنها با بسته بندی منحصر به فرد محصولشان نگاهی جدید به عرصه تبلیغات داشته اند. شرکت لوسو luso بسته بندی بطری های آب خود را مثل ملکول H2O کرده است.
نتیجه گیری : نهایت استفاده از فضایی که در اختیار دارید.

شرکت های YKM و شرکت معروف Canon با کیسه های این تبلیغات جذاب را همراهی کردند.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه creative advertising billboards

تبلیغات خلاقانه | بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

شرکت نوشیدنی با شعار در حین رانندگی نیاشامید dont drink and drive به مخاطبان خود یادآوری کرده که خوردن و آشامیدن در حین رانندگی می تواند باعث تصادف شود روی درب این بطری عکس ماشین سالمی چاپ شده که هنگامی که درب بطری را باز میکنید ماشین به حالت صدمه دیده ای نشان داده می شود پشت درب این بطری هم شعار این شرکت نوشته شده است
نتیجه گیری :‌ تبلیغات خلاقانه و آموزنده مناسب تبلیغات محیطی هست.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه بنز و مکدونالد

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه | استفاده از رویداد ها و مناسبت های مهم

شرکت های مرسدس بنز mercedes benz و برگر کینگ burger king با استفاده از مناسبات بین مردم و فرهنگ ها جای گرفته اند و با آنها ارتباط برقرار می کنند شرکت بنز کریسمس و شرکت برگر کینگ ماه رمضان را تبریک گفته است .
نتیجه گیری : از کنار مناسبت ها به سادگی عبور نکنید.

تبلیغات خلاقانه مکندونالد

شرکت مک دونالد هم مثل همیشه در تعطیلات هالوین از یک بیلبورد تبلیغاتی جذاب استفاده کرده است و این جسن را به مردم خود تبریک گفته است. در این تبلیغ ساندویچ مک دونالد به شکل یک روح هالوینی طراحی شده است.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه کلستون

تبلیغات خلاقانه | بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

شرکت رئال real و کولستن koleston با یک طراحی زیبا خاص ترین بیلبورد های تبلیغاتی شهر را از آن خود کرده اند و برند و حوزه خود را در ذهن مخاطبان حک کرده اند.
نتیجه گیری : طراحی خلاقانه با استفاده از محیط

ماکت تبلیغاتی خلاقانه

یک شرکت که تولید کننده کرم زد آفتاب است با یک ماکت حجمی در ساحل تبلیغاتی را راه اندازی کرده است که کارایی صد بیلبورد تبلیغاتی دارد. این کرم در ساحل سایه ایجاد کرده و سعی داشته که این مفهوم را به مخاطب خود برساند که با استفاده از کرم زد آفتاب در سایه باشید.

تبلیغات خلاقانه قرص مسکن

تبلیغات خلاقانه | واقعیت را به تصویر بکشید

شرکت آسپرین asprina با یک بیلبورد تبلیغاتی جالب وارد عرصه تبلیغات شده همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این شرکت سردرد را اینطور به تصویر کشیده و توانسته با این تبلیغ فروش خود را افزایش دهد
نتیجه گیری : واقعیت را به تصویر بکشید

تبلیغات خلاقانه قرص خواب

شرکت نسکافه با یک بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه و با شعار “wake up to life” به معنی “از خواب بیدار شوید” و استفاده از نماد ساعت و زمان سعی به رساندن این مفهوم دارد که با خوردن نسکافه خواب از سرتان می پرد وزمان بیشتری برای انجام دادن کارهای خود دارید.

تبلیغات خلاقانه نسکافه

تبلیغات خلاقانه | استفاده از تصاویر آشنا برای درک بهتر مخاطب

شرکت stihl با استفاده از طراحی منحصر به فرد و خلاقانه و ساخت بیلبورد تبلیغاتی توانسته مخاطبان را درگیر کند این شرکت محصول خود را با یک روزنامه که یکی از پر استفاده ترین اشیاء مردم است تلفیق کرده و کارایی محصول خود را به نمایش گذاشته است .
نتیجه گیری : استفاده از تصاویر آشنا برای درک بهتر مخاطب با هدف معرفی محصول خود

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه برند استیل

شرکت کوکاکولا هم چند از بیلبورد تبلیغاتی رو نمایی کرده و از نمادهای چاقو و چنگال که اشیاء مرتبط هستند استفاده کرده و قوطی نشابه خود را طراحی کرده است. طراحی ساده در عین حال مفهومی…

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه شرکت کوکاکولا

تبلیغات خلاقانه | استفاده از آثار هنری

شرکت نسکافه nescafe با استفاده از آثار هنری بیلبورد تبلیغاتی را طراحی کرده که ویژگی محصول خود را نشان می دهد.
نتیجه گیری : با کمک از آثار هنری ویژگی های محصول خود را معرفی کنید

تبلیغات و بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه نسکافه مونالیزا

تبلیغات خلاقانه | استفاده از فیلم و سریال

باز هم شرکت پپسی و البته شرکت duracell از فیلم جنگ ستارگان و سریال گیم افترونز برای فعالیت در عرصه تبلیغات محیطی استفاده کرده اند. شرکت دارسل سعی دارد معروف بودن باطری خود را نشان دهد و شرکت پپسی سعی دارد تخت و قدرت شخصیت کالیسی را نشان دهد. و هر دو توانسته اند بیلبورد تبلیغاتی جذابی را طراحی کنند.
نتیجه گیری : از فیلم ها و سریال معروف برای تبلیغات استفاده کنید.

تبلیغات خلاقانه با استفاده از فیلم
بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه جی بی ال استفاده از اخبار روز

تبلیغات خلاقانه | استفاده از اخبار روز

شرکت جی بی ال jbl به تازگی بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه ای را به نمایش گذاشته و از اخبار روز برای معرفی محصول خود استفاده کرده هدف این تبلیغ نشان دادن قابلیت فوق العاده noise canceling قطع صدای اطراف است.
نتیجه گیری : استفاده از اخبار و ترند روز برای معرفی محصول یا برند.

تبلیغات خلاقانه شرکت فورد

تبلیغات خلاقانه | همیشه در دید باشید

شرکت فورد ford برای بیلبورد های تبلیغاتی خود اشیاء ضروری مردم را مورد هدف قرار داده است این شرکت بزرگی کابین عقب خود را اینطور به نمایش گذاشته است
نتیجه گیری: با استفاده از لوازم ظروری مردم همیشه در دید باشید.

بیلبورد خلاقانه محصول قدرتمند

تبلیغات خلاقانه | محصولات قدرتمند

بیلبورد های تبلیغاتی شرکت TABASCO معروف هستند. این شرکت تبلیغات خلاقانه زیادی را طراحی و منتشر کرده است که ما دو نمونه از این طراحی ها را برای شما آماده کرده ایم. این شرکت از در تمامی طرح های خود سعی داشته قدرت تندی سس خود را به تصویر بکشد.

تبلیغات خلاقانه تلسکوپ

یک کمپانی چینی به نام اوریون orion که در عرصه تبلیغات خلاقانه و بیلبورد تبلیغاتی ورود پیدا کرده است با منتشر کردن تصویر بالا نگاه مخاطبان را به خود جلب کرد. این تصویر تبلیغ یک تلسکوپ که محصول همان شرکت است را تبلیغ می کند و سعی دارد قدرت زوم این تلسکوپ را به همگان نشان دهد
نتیجه گیری : محصولاتتان را از آنچه که هستند قدرتمندتر نشان دهید.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه چسب

شرکت اسکاچ scotch و سوپر بوند super bond و کلیر چنل clear channel بیلبوردها و ماکت های تبلیغاتی را در سطح شهر اجرا کرده اند نشان دهنده ویژگی های محصول خود را نشان دهند.
نتیجه گیری : محصول خود را ‍‍پر قدرت نشان دهید.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه پاک کننده

شرکت oxipoder هم در بیلبورد تبلیغاتی خود قدرتمند لکه بری محصول خود را نشان داده است. این تبلیغ اخیرا در صدا و سیما ایران زیاد نمایش داده شده است که اهمیت این موضوع را نشان می دهد. شما هم می توانید از این دسته تبلیغات برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه سفید کننده

شرکت اومو omo توانسته با استفاده از نشان دادن سفیدی محصول خود و استفاده از نماد های مربوط به لباس بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه جذابی را برای مخاطبان خود به نمایش بگذارد و همین امر به افزایش و فروش این برند منجر شده است.
نتیجه گیری :نشان دادن قدرت محصول + استفاده از نمادها مربوطه

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه پپسی و کوکاکولا

تبلیغات خلاقانه | رقیبت رو بُکُش

همه ما میدونیم که شرکت پپسی و کوکا کولا در تمامی عرصه ها باهم رقابت می کنند در چند سال اخیر رقابت این دو شرکت در عرصه تبلیغات مخصوصا فضای مجازی و بیلبورد های تبلیغاتی بیشتر شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است .

در تصویر سمت چپ شرکت پپسی با شعار : هالووین ترسناکی رو برای شما آرزومندیم we wish you a scary halloween قصد داشت که نشان بدهد استفاده از نوشیدنی کوکا کولا مضر و ترسناک است بعد از مدتی شرکت کوکاکولا برای مقابله با شرکت پپسی همان عکس را با شعاری متفاوت : همه قصد دارند قهرمان باشند evry body want to be hero منتشر کرد (تصویر سمت راست) این شعار کوکاکولا نشان دهنده این بود که شرکت پپسی سعی دارد مثل کوکاکولا پر طرفدار و محبوب باشد.

نتیجه گیری : شما میتوانید از تهدید رقیبان خود فرصت بسازید.

تبلیغات خلاقانه | شبیه سازی

تبلیغات خلاقانه اینتل

شرکت اینتل intel رو همه میشناسند همه ما حداقل یک بار اسم این شرکت را شنیده ایم یا بیلبورد تبلیغاتی آن را در جایی دیده ایم. این شرکت با یک ایده زیبا محصولات سخت افزاری خود را در پوشش یک خوراکی شیرین ارائه داده است . با شعار the inside is the best part یعنی بهترین قسمتش داخلشه. یک کمپین تبلیغاتی راه انداخته است.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه شرکت میلچین لاستیک

شرکت میچلین michelin که یکی از فعال ترین شرکت ها در حوزه تولید لاستیک برای خودرو است با شعار تبلیغاتی man is most precious gift به معنی قیمتی ترین هدیه برای مردان لاستیک خود را شبیه به حلقه ازدواج طراحی و زنان را تشویق به خرید لاستیک برای همسر خودکرده است. این بیلبورد تبلیغاتی بازخورد خوبی را برای این شرکت به همراه داشته است.

نتیجه گیری : می توانید در طراحی محصولاتتان را شبیه سازی کنید.

تبلیغات خلاقانه شبیه سازی بر روی وسایل نقلیه

شرکت ماندو پاستا که ماکارونی های لذیذی را برای مشتری خود حاضر می کند از بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه استفاده نکرده است اما روی کشتی ها یک طرح خلاقانه ای را به تصویر کشیده است. این شرکت با شعار “so good, you cant let go” به معنی “انقدر خوبه که اجازه نمیدی بره” و طراحی خاص خود درصد فروش خود را افزایش داده است.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه مکدونالد برای سفارش آنلاین

رستوران مک دونالد هم در یک بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه با رو هم گذاشتن موبایل و شعار “mobile ordering is here” به معنی “سفارش یا موبایل اینجاست” سرویس سفارش آنلاین غذا خود را اینگونه تبلیغ کرد.

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه اجتماعی در کانادا

تبلیغات خلاقانه | بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه سلامت مردم

این تبلیغ هم در کشور کانادا رو نمایی شد. دولت این کشور با این تبلیغ خلاقانه سعی در مهم نشان دادن بستن کمربند ایمنی داشته اند.

عدد نشان داده شده در سمت چپ تاریخ تولد فرد و عدد سمت راست تاریخ فوت را نشان می دهد و منظور این تبلیغ این است که با بستن کمربند ایمنی زنده بمانید.

این بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه با شعار Buckle up, Stay alive به معنی کمربند رو ببند و زنده بمان باعث کاهش چشمگیر آمار مرگ میر در تصادفات این کشور شد.

تبلیغات خلاقانه تلویزیونی اجتماعی

شبکه تلویزیونی kfox در یک همایش بزرگ و زیبا با یک بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه مردم کشور خود را تشویق به استفاده از ماسک کرده است. این برنامه تلویزیونی با شعار Be a SuperHero (قهرمان باش) و طراحی ماسک هایی که نماد یک قهرمان است را ابن کمپبن را اجرا کرده است.

نتیجه گیری : نگرانی برای سلامت مردم برند شما را معروف و محبوب می کند.

تبلیغات خلاقانه مداد فابر کاستل

تبلیغات خلاقانه | اصالت محصول

شرکت فابر کستل که تولید کننده مداد رنگی است، تمامی شهر را بیلبوردهای تبلیغاتی خلاقانه مختلف خود پرکرده است که یکی از این طرح ها را در بالا مشاهده می کنید. این تبلیغات گسترده سعی دارد که نشان بدهد که رنگ های مداد رنگی نزدیک رنگ اصلی و واقعی است که اصالت محصول این شرکت را نشان می دهد
نتیجه گیری : اصالت محصول و شرکت خود را نشان دهید.

پرسش و پاسخ های متداول

بیلبورد چیست؟

بیلبورد سازه ای است که در یک محلی قرار می گیرد که بر روی آن یک سری آگهی ها و اعلانات نصب و اجرا می شود. در واقع همان تابلو تبلیغاتی بزرگ با نورپردازی است که معمولا در کنار خیابان های اصلی و یا اتوبان ها و یا جاده ها از فاصله دور دیده می شوند.

چطور تبلیغات خلاقانه داشته باشیم؟

ما در این مقاله 101 نمونه بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه را آماده کردیم و ایده هر کدام را بررسی کردیم و ایده تبلیغاتی آن ها برای شما توضیح داده ایم تا شما بتوانید با بررسی کسب و کار خود از این 101 ایده استفاده کنید تا بتوانید در تبلیغات خلاقانه موفق ظاهر شوید.

چه شرکت هایی می توانند برای ما تبلیغات خلاقانه انجام دهند؟

شرکت های بزرگ و با سابقه کاری، حتما قبل از انتخاب یک شرکت نمونه کار ها و سابقه کاری آن شرکت را چک کرده ما در این مقاله چند شرکت به شما معرفی خواهیم کرد.
معرفی بهترین شرکت های تبلیغاتی

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

5/5 - (45 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

19 پاسخ به “تبلیغات خلاقانه و بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه”

  • علی کراف

    سلام مطلب عالی و آموزنده فقط تو رو خدا ابدیتش کنید
    خیلی ممنون از سایت خوبتون
    دوست داشتید از سایت منم دیدن کنید

    • مدیر

      سلام ممنون بله حتما این مطلب حداقل هفته ای سه بار بروز رسانی می شود

  • مرتضی عابدینی

    مطلب بسیار جالبی بود لذت بردم

  • مبینا ناصری

    اینا همه واقعی هستن یا خودتون ساختید؟

    • مدیر

      بله دوست عزیز تمامی این پروژه هاا یک هزارم فعالیت مشکات در حوزه ساخت و اجرا است نمونه ها بیشتر هم موجود است که می تونید مشاهده کنید

  • محسنی

    بسیار زیبا و عالی

  • mehdi meysami

    خلاقانه ترین تبلیغات برای شرکته مرسدس بنزه واقعا خیلی نو و خاص این کار رو انجام میدن

  • سهیل بخشی

    قبلا بعضی از این تبلیغات رو داخل فضای مجازی دیده بودم اما مفهومشون رو متوجه نمیشدم ممنون بابت توضیحات زیبا و خلاقانتون

  • میثم

    بسیار زیبا و دقیق آفرین بهتون

  • nastaran.n2

    قسمت تبلیغ قرص خواب خیلی بامزه و خلاقانه بوده واقعا

  • perspolis

    مطلب خیلی فان و جالبی بود

  • جلال شفیعی

    این مقاله عالیه و دید فوق العاده ای به طراحان ایرانی برای طرح های خلاقانه میده
    ممنون از مطالب مفیدتون

  • ساسان سهرابی

    فقط اون لاستیکه که داخل جا حلقه ای هست

  • ثنا صالحی

    تبلیغ شرکت نسکافه جالب بود

    • مدیر

      شرکت نسکافه تبلیغات زیادی انجام می دهد و این فقط گوشه ای از این تبلیغات گسترده است.

  • سجاد کماسی

    خیلی جذاب بود….شرکتهای معروف و بزرگ دنیا به چه نکات ریز و دقیقی توجه میکنند و چه ایده هایی مطرح میکنند واقعا لذت بردم

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید