انواع تیزر های تبلیغاتی

فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

انواع تیزر تبلیغاتی

در  مهرماه سال ۱۳۹۸ نوشته ما در استودیو منتشر شده است
در نگاه اول و در ابتدا تیزر ویدیویی از دید کاربران عادی با تیزرهای تبلیغاتی هیچ گونه فرقی وجود ندارد.
همه آنها فیلم یا انیمیشن هایی هستند که برای تبلیغ کردن کالا و یا برند به نمایش گذاشته می شوند ولی هنگامی که به صورت تخصصی با آن نگاه می کنیم می بینیم که فرقه های بسیار زیادی را می توان در در آن پیدا کرد. این فرق و تفاوت در نوع تیزر تبلیغاتی و در چطور ساختن و تکنیک های مورد استفاده مکان و زمان ساخت و دانش مورد نیاز و موارد دیگر میباشد. شاید شباهتهای زیادی نیز در آنها دیده شود ولی به طور کلی هر کدام برای یک هدف مشخص ساخته  شده‌اند. قبل از اینکه با نوه های گوناگون تیزر تبلیغاتی آشنایی پیدا کنیم  ابتدا باید به این سوال پاسخ بدهیم که چرا باید نوع های مختلف و گوناگون از تیزرها را بشناسیم و شناخت آن ها چه سودونفعی برای ما دارد؟
بین انواع گوناگون و رایج تیزر تبلیغاتی تفاوت‌های زیادی است.

 به چه علت با انواع تیزرهای تبلیغاتی باید آشنا بشویم؟

در حال حاضر اگر شما به برنامه های تبلیغاتی که از تلویزیون و شبکه های  اجتماعی دیگر پخش می شود نگاه کنید تیزرهای تبلیغاتی را مشاهده می کنید که انواع گوناگون دارد و هر کدام نسبت به هدفی مشخص پخش می شوند.
در  بین آنها  یک تیزر تبلیغاتی بسیار خوب و خیلی قوی ساخته شده است که توانسته از به‌خوبی نظر مخاطبان زیادی را به سوی خود بکشاند.
مشکل دقیقاً از همین  نقطه شروع می شود بعد از نمایش دادن این تیزر تبلیغاتی بسیاری از صاحبان کالاها و برندها و یا حتی فروشگاه های اینترنتی و شرکت هایی که در زمینه تولید محتوا فعال می باشند  با ما تماس میگیرند و از ما درخواست می‌کنند که چیزی مانند هم آن را برای آنها بسازیم.
این افراد متاسفانه از آنجایی که نه  تیزر تبلیغاتی را می شناسند و نه اطلاعاتی درباره  مسائل گوناگون آن دارند برای ساختن  نمونه ای مانند آن پافشاری و اصرار می کنند.
در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که ساخت یک چیزی شبیه به نمونه قبلی مشکلاتی را برای شما  به دنبال دارد. نکته اول اینکه نمونه کار شما کپی از کار دیگران می باشد این مسئله می تواند باعث شود که هویت و اعتبار شما در دنیای تبلیغ خدشه دار شود. و در بعضی موارد ممکن است شرکتی که در ابتدا این تیزر تبلیغاتی را ثبت کرده  به علت کپی برداری از شما شکایت کند. دومین مطلب این که امکان دارد تیزر نمایش داده شده با هدف و برند شما هیچ تناسبی نداشته باشد در این حالت اعلام آنها موقعیت و مواردی که استفاده شده با نوع کار و برند شما هیچگونه ارتباطی نداشته باشد فقط به جای تبلیغ و جلب توجه کردن برای فروش بیشتر محصولات چیزی را نشان داده اید که برای شما کارایی زیادی را نداشته است.
تیزرهای تبلیغاتی انواع گوناگونی دارد و هر یک هدف مخصوص به خود را دنبال می‌کند. تیزر رئال یک هدف مجزا و تیزر انیمیشن یک هدف دیگر را دنبال می کندو ممکن است تیزر انیمیشنی هم هدف مختلفی داشته باشد. اگر می خواهید هدف های ساخت تیزر تبلیغاتی را بفهمید به شما پیشنهاد می کنیم  مقاله مراحل ساختن تیزر تبلیغاتی را بخوانید.
انتخاب کردن یک نوع تیزر تبلیغاتی مناسب برای شناختن برند شما کمک قابل توجهی به شما خواهد کرد هرچی تیزر دارای تناسب بیشتری باشد در ذهن افراد ماندگاری بیشتری دارند. پس به جای اینکه از روی دیگران کپی برداری کنید برای کسب و کار خود یکی از بهترین انواع تیزر تبلیغاتی را آماده کنید.

 معرفی انواع تیزر تبلیغاتی

اکنون میخواهیم انواع تیزر تبلیغاتی را معرفی کنیم امکان دارد بعضی از افراد دسته های  دیگری را هم تعریف نمایند ولی به صورت کلی همه موارد در دسته های زیر که بیان میکنیم قرار دارد. البته باید به این مطلب اشاره کنیم که برای هر نوع از آنها زیرمجموعه های گوناگونی وجود دارد. در جلسه ای که مابین شما و شرکت تبلیغاتی وجود دارد مشخص میشود.
تیزر تبلیغاتی انیمیشن با استفاده از دانش های نرم‌افزاری و علم درباره کامپیوتر در ساخته شدن تیزر کمک شایانی  و قابل توجهی به شما می کند. در اوایل تیزر انیمیشنی برای جلب توجه کودکان و نوجوانان وارد بازار هدف شد ولی هنگامی که تکنولوژی افزایش پیدا کرد گروه هایی از بزرگسالان را هم مورد توجه خود قرار داد به طور مثال می شود یک نمونه از آن به تیزر تبلیغاتی پوشک اشاره کرد در ظاهر تبلیغ برای کودکان است ولی مخاطب آن افراد بزرگسال می باشند.

انواع تیز های تبلیغاتی

نمونه تیزر انیمیشن تیزر تبلیغاتی رئال

تیزر تبلیغاتی رئال یعنی آن چیزی را که شما می بینید و کاملا واقعی و حقیقی است و در تمامی قسمت ها و تصاویر  افراد خاص و مختلفی بدون هیچ تغییری مورد استفاده قرار می‌گیرند. ولی امکان دارد در پشت زمینه تغییر گرافیکی و تدوین صورت بگیرد ولی بازیگران افرادی هستند مانند من و شما از اینگونه تیزر های تبلیغاتی بسیار زیاد استفاده می شود به طور کلی در این روز ها خیلی اسیر های تبلیغاتی به این سو می روند. و مزایای آن برقراری ارتباط سریع با کاربر  است که هیچ محدودیت سنی هم ندارد شامل همه موضوعات می شود.

 تیزر رئال

تیزر تبلیغاتی رئال انیمیشن این تیزر از ترکیب دو نمونه تیزر رئال و تیزر انیمیشن به وجود آمده است ممکن است به دو صورت وجود داشته باشد یکی اینکه در پشت صحنه از بازیگرهای کاملا واقعی استفاده می شود مورد دیگر این که بازیکنان آن کاراکتر های انیمیشنی هستند هر چه باشد برای این چیزی از هر دو  تکنولوژی برای ساختن تیزر تبلیغاتی استفاده می شود این گونه از تیزر های تبلیغاتی به خوبی می تواند گروه های سنی جوان و نوجوان را مورد هدف خود قرار  بدهد.
تصاویر ترکیبی از رئال با انیمیشن تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک یکی از انواع تیزر تبلیغاتی است که را رواج زیادی پیدا کرده است تولید اینگونه تیزرها همواره رو به افزایش می باشد.
دانشی که برای ساختن این نوع لیزر به کار می رود تصویر سازی می باشد به طور کلی بعد از اینکه سناریونویسی و استوری برد همه اطلاعات کافی در اختیار تصویرساز قرار گرفت در این مرحله کاراکتر های موجود را به  تصویر متحرک تبدیل می کند. سه نوع رایج این تیزر ها موشن گرافی دو بعدی و سه بعدی و همچنین وایت برد می باشد. در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از موشن گرافیک بیشتر استفاده می شود.

 نمونه موشن گرافیک

تیزر تبلیغاتی استاپ موشن به خاطر طراحی و ساخت نسبت به مابقی تیزرها قیمت بیشتری را به خود اختصاص داده است کمی شبیه به موشن گرافیک میباشد ولی حرفه ای تر از آن است.
این تاپیک بیشتر در تلویزیون و برای  ساختن فیلم مورد استفاده  قرار می گیرد. به طور کلی در ابتدا در این روش یک المان ثابتی را می کشند و با حرکت دادن جزئی و کشیدن و ترکیب کردن آنها فیلم می گیرند شبیه به همان چیزی که شما در دفتر نقاشی خود انجام می دهید و درد حلقه یک فرد میکشی که هر کدام از افراد کمی جابجا میشود بعد از آن با ورق زدن احساس می‌کنید که فرد در حال حرکت کردن می باشد.
استاپ موشن همگام با صحنه فریم به فریم
چه نوع تیزری را سفارش دهیم؟
همیشه انتخاب کردن  مخصوصا در این مرحله بسیار سخت می باشد. برای انتخاب کردن تیزر باید به چند نکته توجه کرد.
هدف شما از سفارش تیزر تبلیغاتی چه چیزی است؟
چقدر بودجه دارید؟( سفارش می کنیم با مقاله چگونگی تعیین قیمت تیزر تبلیغاتی را در سایت بخوانید)
مخاطبان شما چه کسانی هستند و از چه استفاده هایی بیشتر استفاده می کنند؟
قصد دارید چه چیزی را نمایش دهید؟
بیشتر رقیبان شما از چه نوع لیزری استفاده می کنند؟
کارشناس و مشاور ای که در زمینه تولید انواع تیزر تبلیغاتی فعال است در مرحله اول سوالاتی مانند بالا را باید از شما بپرسد شاید شما اصلا نیازی به تیزر نداشته باشید آیا این که شاید شما یک چیزی را اشتباهی را انتخاب کنید در این قسمت کارشناس به کمک شما می آید تا بتوانید بهترین روش را انتخاب کنید برای تعیین کردن یک انتخاب خوب و مناسب به یک متخصص و مشاوره نیاز دارید.در شرکت تبلیغاتی مشکات متخصصان و مشاوران ما به همه سوال ها و پرسش های تان در باره انواع تیزرهای تبلیغاتی پاسخ می دهند فاصله شما با ما فقط به اندازه یک تماس است.

انواع تیزر تبلیغاتی

با انواع تیزر و آگهی تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

ساختن آگهی های تلویزیونی و تیزر تبلیغاتی همواره انتخاب هوشمندانه در موقعیت های مختلف و گوناگون می باشد.
انواع آگهی تلویزیونی و تیزر تبلیغاتی

 معرفی فیلم و یا برند

در این هنگام لازم و ضروری است که به هند و کالای خود را با قدرت تمام از رقیبان خود جلو بیاندازید.
هویت برند خود را باید ایجاد و آن را تقویت نمایید. در یک فیلم برند  به طور مستقیم کالا و محصول خدمات  و یا حتی برند خود را به نمایش نمیگذارد. با نمایش دادن اهداف و ارزشها و داستان برند سعی می کند جایگاه خود را در میان رقیبان بالا برده و آن را ارتقاء بخشد.
به طور کلی برای تولید کردن فیلم برند دقت و توجه زیادی لازم است همچنین باید هزینه و زمان زیادی در اختیار داشته باشد و از مصرف کردن هزینه زیاد ترسی ندارند.
به طور معمول قصه برند را در حدود ۳۰ تا چند دقیقه بیان می کنند و به خدمات و محصولات اشاره مستقیمی ندارند و فقط هویت برند را نشان میدهند. ذهن و احساس افراد را درگیر می‌کنند و باعث می‌شوند که به برند خود اعتبار بخشند.

 معرفی کردن محصولات و خدمات

وقتی که شما می خواهید یک کالا و برند را معرفی کنید انتخاب های زیادی جلوی روی شما قرار دارد در اینجا باید آگاهی کامل داشته باشید که مخاطبان آگهی شما از چه گروهی هستند و آگهی خود را از کدام رسانه می خواهید پخش کنید به طور مثال برای تبلیغ کردن  یک شامپو با تبلیغ کردن برای یک نرم افزار  موبایل و یا یک خودرو هرکدام با هم فرق  و تفاوت دارند.
هر کدام از آنها نوع خاص و شخصیت خاصی از بیان را لازم دارند.
ما در آژانس تبلیغاتی مشکات به شما کمک می کنیم تا بتوانید آگهی های مورد نیاز خود را قایق راه و شیوه درست در برابر دید مخاطبان خودتان قرار دهید.
به طور معمول زمانی حدود ۳۰ تا ۶۰ ثانیه برای معرفی کردن محصولات  و کالا ها هدف اصلی آگهی می باشد.
مزایای رقابتی کالا و محصول دیده می شود.
رئال/ انیمیشن سه بعدی/ موشن گرافیک
معرفی مجموعه ها/ سازمان ها/ شرکت ها
در یک مدت زمان کوتاه مجموعه خدماتی و یا تجاری تفریحی خود را به تصویر بکشید. نقاط قوت و مثبت خود را برای افراد و مخاطبان به  صورت واضح و روشن بیان کنید امکانات و برتری های خود را نسبت به رقیبانتان بگویید.
باید بدانید که این نکته بسیار مهم است به طور مثال اگر یک کارخانه تولید قطعات یدکی و لوازم ماشین را دارید فقط هنگامی که می خواهید به افراد و مخاطبین کارخانه خود را نشان دهید و احساس میکنید برای او اینکه کارخانه شما به چه صورت است اهمیت دارد و مهم می باشد در اینجا به معرفی کردن کارخانه خود اهتمام ورزید. در این اواخر متاسفانه مشاهده کرده ایم که شرکت ها و برند ها برای اینکه هزینه تولید تیزر تبلیغاتی خود را کاهش دهند و کم کنند به جای این که محصولات خود را معرفی کند و مزایای آن را بیان کنند کارخانه خود را نشان می دهند این کار هم باعث می شود که زمان را از دست بدهند و هم هزینه زیادی برای آنها دارد . ولی  برای موارد دیگر  مثل مجموعه های تجاری تفریحی که  خود مجموعه موضوع تبلیغاتی آنها می باشد این داستان تفاوت زیادی دارد در اینجا باید مجموعه بهترین و خلاق ترین و زیباترین شکل نشان داده شود. به طور معمول زمان حدود ۳۰ تا ۱۲۰ ثانیه توانمندی ها و امکانات مجموعه به نمایش در می آید و محیط مجموعه به طور کامل نشان داده میشود در این قسمت جزئیات آن بیان نمی شود. اگرچه گوینده در اینجا مهم است ولی تصویر و موسیقی از آن مهمتر است.

 معرفی رویدادها/ پروموشن ها

در بعضی اوقات ممکن است شما به معرفی محصول و یا مجموعه خود نیازی نداشته باشید فقط می خواهید یک موضوع خاص و ویژه ای را برای مخاطبان خود اطلاع رسانی کنید به طور مثال از آنها دعوت کنید این مسابقه را ببینند و یا از نمایشگاه بازدید کنند.
در این جا  کار کمی ساده تر خواهد بود ما در این قسمت هم میتوانیم از ماشین گرافیک استفاده کرده و هم روش های پیچیده تر را مورد استفاده قرار دهیم. نیازی به معرفی ندارید چون مخاطب شما را به خوبی می شناسد پس به صورت مستقیم و بدون فوت وقت  مسئله را با مخاطبان خود مطرح می‌کنیم.
به طور معمول حدود ۳۰ تا ۶۰ ثانیه زمان برای نشان دادن موضوع و به صورت شفاف و واضح لازم است. به معرفی کردن برند و محصولات خود نیازی ندارید.

 رئال/ موشن گرافیک

امسال چطور تیزر تبلیغاتی و آگهی تلویزیونی بسازیم؟
سهم خود را در بازار به صورت هوشمندانه در سال ۱۴۰۰ بالا برده و افزایش دهید.
در سال های اخیر با مشخص شدن نقشه که تبلیغات در شکل دادن سلیقه همه مردم، استفاده کردن از تیزر تبلیغاتی به بلوغ و رشد نسبی دست پیدا کرده است.
در هنگامه رقابت در گروه ها و سازمان های گوناگون برای اینکه بیشتر دیده شوند همه شاهد به وجود آمدن تبلیغات بی‌کیفیت و متفرقه بودیم  تبلیغاتی که باعث شود ما را به کالا و محصول که عرضه شده است ترغیب کند ولی در ماه یک حس دافعه به وجود می آورد همین کار باعث می شود که  ما را از اهمیت تبلیغات موثر بیشتر آگاه سازد.
مادر شرکت تبلیغاتی مشکات با توجه بر نظارت دقیق به چیزی که در فضای تبلیغاتی اطرافمان در حال به وجود آمدن است همواره به دنبال راه های موثر و جدید  و نو هستیم.
ساختن تیزر تبلیغاتی خود را به شرکت تبلیغاتی مشکات بسپارید.

 تعریف انواع تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی
زمان به وجود آمدن تلویزیون در جامعه ساختن انواع  مختلف تیزر نوع تبلیغ بصری و تلویزیونی می باشد یک راه بسیار موثر برای معرفی و تبلیغ کردن محصولات و برند است.
با گذشت زمان از هنگامی که تلویزیون اختراع شد و ان پیشرفت کرد و با پیدایش اینترنت و فضاهای مجازی تیزرهای تبلیغاتی و تبلیغات تلویزیونی هم پیشرفت  قابل توجهی را داشت کیفیت و انواع تیزر ها با گذشت زمان همراه با علم و تکنولوژی پیشرفت و تغییر کرد. به طور مثال از هنگام پیدایش کامپیوتر و نرم افزارهای گوناگون تبلیغات  تلویزیون هم یک رنگ و بویی ویژه و خاصی را به خود گرفت. با آغاز شدن دوره انیمیشن برخی از تیزر های تلویزیونی هم به صورت انیمیشن تغییر پیدا کرد.
اکنون ساختن انواع تیزر های گوناگون تبدیل به یک نوع مخصوص و ویژه شده است و تیزرهای تبلیغاتی به صورت کاملاً اصولی ساخته می شوند.
برای ساخته شدن یک تیزر تبلیغاتی که از نوع انیمیشن و یا از نوع رئال و یا انواع دیگر آن باید همانند ساخته شدن یک فیلم ابتدا فیلمنامه آن نوشته شود و تمام جزئیات تیزر تبلیغاتی به طور واضح در آن توضیح داده شود بعد از این مرحله به ساختن تیزر تبلیغاتی می پردازیم بعد از فیلمبرداری کردن و ساختن تیزر مراحل دیگری وجود دارد که اصلی ترین و مهم ترین مرحله آن مرحله تدوین و صداگذاری می‌باشد به طور معمول برای این مرحله مبلغ قابل توجهی را باید هزینه کرد. به طور مثال گوینده در تبلیغ ساعت رادو برای گفتن این کلمه تقریبا حدود ۴۰۰ هزار تومان پول گرفته است که این مبلغ هم بستگی به گوینده آن دارد که هرچه گوینده آن در بین مردم از محبوبیت شهرت بیشتری برخوردار باشد این هزینه را برای تیزر تبلیغاتی بالاتر می رود در حال حاضر در کشور ایران پخش کردن تبلیغات تلویزیونی به واسطه کنسر سیوم صورت می گیرد و معنای این است که شرکت های  ویژه و خاصی طرف قرارداد با پیام های بازرگانی و پخش آگهی در صدا و سیما می باشند و هر فردی که می‌خواهد آگهی خود را از تلویزیون پخش کند باید به این شرکتها را جذب کند و سفارش دهد و آگهی خود را به ثبت برساند. امروز پخش آگهی در تلویزیون به طور ثانیه ای می باشد و محاسبه آن از نظر قیمت به ثانیه است.
تیزرهای تبلیغاتی که بالای ۶۰ ثانیه زمان را به خود  اختصاص می‌دهند در اصطلاح رپرتاژ آگهی می گویند و به این گونه تبلیغات به دلیل طولانی بودن آن تخفیف هم داده میشود ولی در تبلیغات که زیر ۱۰ ثانیه میباشند همان زمان ۱۰ ثانیه محاسبه می شود.
عوامل زیاد و گوناگونی در قیمت آگهی در تلویزیون موثر هستند . آگهی که در ابتدای یک سریال تلویزیونی و یا در وسط آن و یا در آخر آن وجود دارد و بستگی به نوع فیلم و سریال و برنامه متغیر است به طور مثال آگهی وسط برنامه تقریبا حدود ۵۰ درصد بیشتر از بقیه آگهی ها است اگر برنامه در تلویزیون از مخاطب بیشتری برخوردار باشد قیمت نیز متفاوت می‌شود همچنین پخش کردن آگهی از شبکه‌های گوناگون قیمت متفاوتی را دارا می باشد.
اکنون قیمت آگهی تبلیغات تلویزیونی و به نسبت آن بالاترین تعرفه در صدا و سیما به این شکل است به ترتیب در شبکه‌های ۳، ۱ ،۲ و ۴ می باشد. و این قیمت  در شبکه های استانی کمتر است. البته باید بدانید که این خود مردم و افراد هستند که تعرفه‌های شبکه ها را معین می کنند و باعث می‌شوند که بعضی از شبکه‌های تعرفه‌های گران‌ترین را داشته باشند هر شبکه ای که دارای بیننده بیشتری باشد به طور کلی تعرفه های پخش آگهی هم در آن شبکه بیشتر خواهد بود.
دربین آگهی‌های تبلیغاتی فقط تیزر تبلیغاتی است که برای پوشش دادن پخش آگهی به صورت تمام و کمال در هنگام قرارداد همه هزینه را پرداخت میکند تا این هزینه که به آن اختصاص داده شده است به صورت کامل پرداخت نشود تیزر تبلیغاتی هرگز پخش نخواهد شد.

 کمپین تبلیغاتی

در اصطلاح لغت کمپین به معنی یک عملیات سیاسی یا نظامی در یک منطقه محدود است که نتیجه آن از قبل پیش‌بینی شده و بر روی مخاطبان هدف از قبل مشخص شده است. هنگامی که درباره کمپین تبلیغاتی صحبت می کنیم طور کلی یک معنای مشابهی مد نظر می باشد.
اگر از برند و یا کالا و محصول خود شناخت کافی را داشته باشیم کمپین تبلیغاتی هزینه کمتری برای ما دارد. ولی هرچقدر که شناخت ما از شرایط محیط و شرکت خودمان به صورت کمتری باشد طبیعتاً هزینه‌ها بالاتر  رفته و بیشتر می شود. مانند یک  عملیات نظامی می باشد که هر چه شناخت  ما از دشمن و منطقه عملیاتی کمتر باشد بیشترین کشته و کمترین موفقیت را خواهیم داشت برای اینکه یک کمپین تبلیغاتی به صورت یک کمپین واقعی باشد ما به یک عملیات چریکی نیازمندی که در این عملیات تعدادی تک تیرانداز باید از قبل با هم هماهنگ شوند برای اینکه ما کمپین موفقی داشته باشیم باید نکات گوناگون  و مختلفی را مورد توجه خود قرار دهیم در این قسمت به برخی از آنها می پردازیم ممکن است همه ویژگی هایی که  در اینجا به آن اشاره می کنیم در همه کمپین ها استفاده نشوند ولی آشنا شدن با همه طرح ها و ایده ها بسیار خوب است و می تواند کمک شایانی به ما بکند.
همراه بودن با یک جریان اجتماعی در هر وقت در یک جامعه درباره چند موضوع مختلف به عنوان یک دغدغه محسوب می شود. در کشور ما بعضی از این دغدغه ها به مناسبت های مذهبی اختصاص دارند مانند عید مبعث عید نیمه شعبان و یا میمانند عاشورا و محرم.
بعضی از دغدغه ها مناسبت های ملی کشور می باشند مانند عید نوروز بعضی دیگر از این دغدغه ها اجتماعی هستند مانند یارانه‌ها کنکور ازدواج جوانان  و محیط زیست تشویق کردن مردم به زاد و ولد یک کمپین بتوانند از فضای موجود در این جریان های اجتماعی به خوبی استفاده کند به طور کلی می تواند هزینه های خود را پایین آورد و باعث افزایش تبلیغات دهان به دهان خود گردد.
در کشور عزیز ما ایران بیشتر کمپین ها متاسفانه به مناسبت ها فقط توجه می کنند. مثلاً هدیه روز مادر و یا هدیه برای روز پدر و نیمه شعبان و مثال های دیگر از این قبیل کمپین های تبلیغاتی می باشند. گرچه که مخاطب نمی تواند این را درک کند که چرا باید قیمت یک خودرو در روز نیمه شعبان یا یک هفته قبل و بعد از آن  فرق داشته باشد.
هلی شات به عنوان یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع تیزر تبلیغاتی که در حال حاضر هر شرکت خواهان ترجیح میدهد جهت قسمت کمی از ویدیوی آن دارای این قسمت باشد به تصویر برداری هوایی در اینجا باید اشاره شود در این راه با استفاده  کردن از پهپادها که همان کوادکوپترها برای فیلمبرداری هوایی از قسمت کلی کارخانه و یا شرکت و دیگر قسمت های گوناگون محیط کسب و کار است.
برای گنجاندن قسمتی از ویدیو ضبط شده لازم نیست به طورهلی شات یک محیط کاری وسیعی داشته باشیم چون تیم ما در شرکت مشکات توانایی این را دارد که بعد از برنامه ریزی کردن محیط و نحوه ساختن تیزر تبلیغاتی برای شما برای هلی شات سکانسی را معین نماید.
برای ساختن این مدل ویدیو ها بعد از گرفتن مجوز و به پرواز درآوردن هلیکوپتر برای این که از آسمان تصویر بگیرد ولی در حال حاضر با وجود آمدن کوادکوپترها دیگر لازم به این کارها نمی باشد. گروه تخصصی شرکت مشکات با توجه به داشتن وسایل کافی و حرفه ای برای ساختن انواع تیزر های تبلیغاتی توانایی آن را دارد که بسته به نوع انتخاب مشتری از هلی شات در پروژه خود استفاده کند.
در صورتی که تصمیم به ساختن یک ویدیوی تبلیغاتی گرفته‌اید به شما پیشنهاد می کنیم برای انتخاب کردن نوع آن با سازنده و طراحان مشورت کنید خوب است قبل از ساختن و انجام دادن هر کاری هدف خود را از ساختن این ویدیوها معین کنید. زیرا با اطلاعات و محتوای که شما به آن علاقه داری سازنده می تواند آنرا به کاربر انتقال دهد در این صورت است که می‌تواند یک پروژه  بر اساس نظر شما  به وجود آورد. بعد از صحبت  کردن با درخواست کننده یک سازنده تیزر تبلیغاتی بر طبق نیاز های آنها یک سناریو تهیه می کند تا مسیری که برای ساختن پروژه وجود دارد مشخص شود برعکس آنچه که فکر میکنید برای ساختن تیزر تبلیغاتی اگرچه کوتاه و حتی کمتر از یک دقیقه هم باشد نیازمند چند روز یا چند هفته زمان هستیم به همین علت است که بدون داشتن راهی معین نمی توان پروژه را به پایان رساند اگر برای ساختن ویدیو و یا هدف خود برنامه ای ندارید می توانید با شرکت تبلیغاتی مشکات تماس بگیرید.
مشاوره های تخصصی آژانس تبلیغاتی مشکات برای  اینکه یک انتخاب صحیحی داشته باشید به شما کمک خواهد کرد.
منتظر تماس شما هستیم

5/5 - (5 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید