اجاره تابلو در بازار تهران

اجاره بیلبورد در بازار تهران
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره تابلو در بازار بزرگ تهران می تواد برای برخی از کسب و کار ها بسیار موثر باشد چون بازار بزرگ تهران را می توان یکی از شلوغ ترین مکان های تهران نام برد و تبلیغات محیطی ننیاز به مکانی پر رفت و آمد دارد. در این مقاله به بررسی اجاره تابلو در بازار تهران و چگونگی آن و مزایا و معایب اجاره تابلو در این منطقه می پردازیم.

اجاره تابلو در بازار

همه ی ما بار ها و بار ها از بازار تهران برای خرید اجناس مورد نیاز خودمان عبور کرده ایم اما توجهی به بیلبورد ها و تابلو های تبلیغاتی موجود در خیابان های اطراف نداشته ایم چون بیشتر به اجناس و فروشگاه ها توجه داشتیم اما می توانیم با یک طراحی جذاب برای تابلو تبلیغاتی شما توجه همه رو به برند شما جلب کنیم. در این مطلب به بررسی بازار تهران و خیابان ها و محله های منتهی به آن از نظر جغرافیایی و به خصوص تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی می پردازیم.

موقعیت جغرافیایی و خیابان های اطراف بازار تهران

بازار تهران از نظر جغرافیایی در منطقه ی 12 تهران قرار دارد. در این منطقه واحد های مسکونی کمتری نسبت به واحد های تجاری وجود دارد، زیرا بیشتر ساختمان ها تجاری هستند و بیشتر مراکز خرید مهم اجناس در این منطقه قرار دارد که برای سکونت محل مناسبی نیستند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود سکونت در این منطقه کمتر از تجارت باشد، ترافیک سنگین و شلوغی ناشی از ازدحام جمعیت برای خرید و فروش اجناس می باشد. بازار تهران از شمال به خیابان پانزده خرداد، از شرق به خیابان مصطفی خمینی (سیروس سابق)، از جنوب به خیابان مولوی و از غرب به خیابان خیام منتهی می شود که محل اتصال و تقاطع این خیابان ها، میدان محمدیه، چهار راه سیروس و چهار راه مولوی می باشند که بسیار پر ازدحام و پر رفت و آمد می باشند. اصلی ترین و معروف ترین گذر در بازار تهران، گذر لوطی صالح می باشد که پیشینه ی آن به زمان حکومت پهلوی باز می گردد.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

چرا بازار تهران را برای تبلیغات انتخاب کنیم؟

پاسخ به این سوال که چرا بازار تهران را برای تبلیغات انتخاب کنیم آنچنان هم پیچیده و دور از ذهن نیست. به دلیل ازدحام و شلوغی بازار تهران و خیابان های منتهی به آن، کسب و کار و تجارت تبلیغاتی در آن نیز بسیار رونق دارد و از ارکانی مهم برای رشد و پیشرفت یک برند یا یک فروشگاه و مغازه در این منطقه می باشد که تاثیر بسیار مهم و مستقیمی در فروش دارد.

چرا که مردم، اتومبیل ها، موتور سیکلت ها، وسایل نقلیه ی عمومی مثل اتوبوس و … به آرامی در حال حرکت هستند و با تامل و با دید کامل و کافی به سازه ی تبلیغاتی می نگرند و از آ ن برداشت می نمایند. در چند سال اخیر، بسیاری از خیابان ها و میدان های بازار تهران به دلیل قدمت نسبتا زیاد دچار مشکلات فرسایشی متعددی شده بودند که طی یکی دو سال اخیر، این مشکلات رفع شدند؛ مثل سنگ فرش نمودن خیابان پانزده خرداد که از خیابان بسیار مهم بازار تهران می باشد و در حال حاضر محل بسیار مناسبی برای عبور و مرور مردم حتی به صورت پیاده می باشد.

 این خیابان مهم ترین و پر رفت و آمد ترین خیابان متنهی به بازار تهران می باشد که پاساژ ها و مراکز خرید بسیار مهمی مثل : بازار بزرگ تهران، بازار بزرگ امام رضا(ع)، پاساژ اعظم، بازار بزرگ و قدیمی زرگرها، بازار بین الحرمین و … در آن وجود دارند که از نظر تجاری و اقتصادی جلوه ی خاصی به این خیابان بزرگ بخشیده است.

نتیجه ای که ما از این موضوع می گیریم و برداشتی که انجام می دهیم این است که به دلیل ازدحام جمعیت، شلوغی و تراکم وسایل نقلیه و  پر رفت و آمدی بازار تهران، این مکان را از بهترین مناطق برای تبلیغات و به ویژه تبلیغات محیطی می دانیم. البته نا گفته نماند که اهمیت این منطقه از نظر اقتصادی و تجاری، یکی دیگر از دلایل بسیار مهم برای انتخاب این منطقه برای تبلیغات می باشد.

مشاهده لیست کل تابلو های تهران

نگاهی به تابلو های موجود بازار تهران

هر چقدر که از اهمیت بازار تهران برای تبلیغات گفتیم، یک نکته ی مهم را نباید فراموش کنیم و آن کمبود سازه برای انجام تبلیغات محیطی می باشد. متاسفانه این منطقه، با وجود پتانسیل بسیار بالا برای تبلیغات، تابلو و بیلبورد زیادی ندارد و این موضوع اجاره تابلو در این منطقه را بسیار کم یاب نموده است. اما در این بین, خیابان های پانزده خرداد و مولوی بیشترین تابلو های تبلیغاتی منطقه را در خود جای داده اند.

در چهار راه سیروس یک استرابورد مناسب وجود دارد که از نظر دید و موقعیت بهترین تابلوی موجود در منطقه ی بازار می باشد. اجاره تابلو در خیابان مولوی کار آسانی نیست؛ زیرا رسانه داران این تابلو ها  اغلب به دلیل حجوم فراوان مشتری، تابلوی خود را پیش فروش می نمایند و هر زمان که با آنها برای اجاره تابلو در خیابان مولوی تماس بگیرید، می گویند تابلو تا یک تاریخ دور پر است. در این خیابان 2 الی 3 عرشه ی پل و 5 الی 6 استرابورد خوب و مناسب وجود دارد. در خیابان پانزده خرداد نیز 5 الی 6 استرابورد وجود دارد که آنها هم برای اجاره نمودن بسیار سخت و دور ازدسترس می باشند.

نکته ی بسیار مهم اینجاست که با وجود سختی و مشکل بودن اجاره تابلو در منطقه ی بازار تهران، با یک هزینه ی درست و مناسب می شود در این منطقه تبلیغات محیطی انجام داد و نتیجه های بسیار مهمی دریافت نمود.

چگونه برای اجاره تابلو در بازار تهران اقدام کنیم؟

آژانس تبلیغاتی مشکات با سابقه طولانی مدت و درخشان خود در حوزه تبلیغات با ارائه بهترین خدمات و بهترین پشتیبانی و نظارت بر روی سازه های تبلیغاتی همواره تلاش کرده است تا صاحبین برند بهترین کیفیت تبلیغات را لمس کنند. اگر شما هم می خواهید در کمترین زمان به بهترین نتیجه برسید تبلیغات با مشکات را تجربه کنید.

قیمت اجاره تابلو در بازار تهران؟

برای اطلاع از قیمت اجاره بیلبورد در بازار تهران با شماره 85 40000 0919 تماس بگیرید.

 

تصاویر کل تابلو های بازار تهران

برای مشاهده تمامی تصاویر تابلوهای تبلیغاتی بازار تهران کلیک کنید.

قیمت اجاره تابلو در بازار تهران

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

5/5 - (186 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

4 پاسخ به “اجاره تابلو در بازار تهران”

  • سینا اخوان

    یک سری تابلوی عمودی روشن جلوی بعضی از پاساژ های بازار هست اسمشون چیه؟خیلی قشنگ هستن

  • جعفر فیروزی

    سمت مولوی استرابورد آماده اکران دارید؟

  • میلاد مولایی

    تابلوی چهارراه سیروستون روشنایی هم دارد؟

  • محسن بیات

    محدوده ی خیابان پارچه فروش ها هم تابلو دارید؟

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید