اجاره بیلبورد در شیراز

اجاره بیلبورد در شیراز
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

از آنجایی که تبلیغات محیطی در شهر ها و استان های کشور همواره مفید بوده در این مقاله اجاره بیلبورد در شیراز و استان فارس را مورد بررسی قرار می دهیم تا به این درک برسیم آیا تبلیغات در این استان توجیح اقتصادی دارد یا خیر. اگر بازخورد خوبی دارد چگونه و در کدام مناطق شیراز اقدام به تبلیغات محیطی کنیم. اگر شما قصد اجاره بیلبورد در شیراز را دارید تا پایان این مقاله را مطالعه فرمایید.

اجاره بیلبورد در شیراز

شهر شیراز و استان فارس پایتخت تمدن ایران است توانسته موقعیت خوبی را برای تبلیغات محیطی از آن خود کند به لحاظ تنوع در سازه های شهری در جایگاه خوبی در کشور ما دارد و شهری فعال و پر رفت و آمد است که همین موضوع به تنهایی بازده تبلیغات محیطی را در این استان تضمین می کند.

شیراز یکی از کلانشهرهای ایران و مرکز استان فارس در جنوب کشور است که پس از تهران و تبریز سومین شهری بود که نهاد شهرداری در آن تاسیس شد و جزو 5 شهر بزرگ و پر جمعیت کشور است. این شهر از نظر فرهنگی و تاریخی قدمت و ارزش بسیاری دارد و جزو اولین پایتخت های ایران بوده است. اجاره بیلبورد در شیراز به دلیل تنوع بسیار زیاد سازه های تبلیغاتی این شهر کار دشواری نیست و می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

تاثیر اجاره بیلبورد در شیراز

شیراز علاوه بر اینکه یک شهر بزرگ، پر جمعیت و پیشرفته است از نظر تاریخی و از مذهبی نیز، به دلیل وجود حرم شاهچراغ و امام زادگان جایگاه ایده عالی دارد و علاوه بر گردشگران، سالانه تعداد زیادی زائر به این شهر سفر می کنند. با توجه به موقعیت جغرافیایی استان فارس، که راه های ارتباطی متعددی با شهر های دیگر دارد اجاره بیلبورد در شیراز می تواند تاثیر خوبی بر روند رشد کسب و کار شما داشته باشد. همچنین پر جمعیت بودن این استان تاثیر تبلیغات محیطی را در این شهر دو برابر می کند. همچنین وجود بزرگراه های درون شهری و تنوع تابلو های تبلیغاتی در این معابر باعث شده تا برای انتخاب سازه دچار مشکل نشوید.

شهر شیراز به دلیل داشتن جاذبه های متعدد در زمینه فرهنگی، تاریخی و همچنین مذهبی توانسته جایگاه مهمی از لحاظ جذب گردشگر کسب کند و می توان گفت یکی از قطب های مهم گردشگری در ایران محسوب می شود. این موضوع دلیل محکمی بر اثرگذاری هرچه بیشتر تبلیغات و رونق بخشیدن به کسب و کارها از این طریق است.

بهترین مکان ها برای اجاره بیلبورد در شیراز

  • بلوار جمهوری
  • بلوار چمران
  • بلوار مطهری
  • بلوار میرزای شیرازی
  • بلوار معالی آباد
  • بلوار عدالت
  • قصر دشت
  • میدان صنایع
  • محمودیه
  • بلوار معالی آباد

سرمایه گذاری مناسب با تبلیغات محیطی در شیراز

همانطور که می دانید تبلیغات به نوعی یک سرمایه گذاری مناسب بر روی کسب و کار است که با توجه به تبلیغات برند های بزرگ می توان به این نتیجه رسید که در این روش سرمایه گذاری، بازگشت سرمایه تضمینی است اما زمان آن مشخص نیست. شهر شیراز نماد فرهنگ، تمدن و شعر است ولی یکی از پر رونق ترین شهرهای اقتصادی ایران نیز هست و به همین واسطه اجاره بیلبورد در شیراز سرمایه گذاری خوبی بر روی کسب و کار شماست.

شیراز یکی از راه های اصلی ورود کالا و همین طور یکی از قطبهای اقتصادی ایران است که سرمایه گذاری در آن می تواند ضامن پیشرفت و سود آوری باشد. این شهر یکی از بهترین فرصتها برای معرفی مشاغل و محصولات و خدمات را برای افراد مهیا کرده است و از این جهت بستری مناسب جهت سرمایه گذاری تبلیغاتی و انجام کمپین های تبلیغاتی است.

مهم ترین عاملی که شیراز را از تمامی شهر ها برای تبلیغات محیطی و از هر نظر دیگری متمایز کرده است، وجود تخت جمشید بزرگ‌ترین و نام‌آورترین بنای تاریخی جهان در استان فارس و نزدیکی شیراز است. این شهر با تمام ویژگی‌های شهری و تاریخی‌اش، به‌تنهایی می‌تواند یکی از ارزشمند‌ترین مناطق گردشگری ایران محسوب شود. شیراز یکی از مقاصد محبوب گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی است.

اجاره بیلبورد در ورودی شهر شیراز

  1. پرترددترین محورها، محورهای سپیدان به شیراز،
  2. بوشهر به شیراز
  3. دشت ارژن به قائمیه و نورآباد ممسنی
  4. بزرگراه خلیج فارس در شرق شیراز شریان اصلی به سمت شهرهای جنوبی و شرقی کشور مانند بندرعباس و کرمان
  5. محور کمربندی جنوب شیراز، محور ارتباطی شیراز به بندرعباس و بوشهر و همچنین نزدیکی به شهرک صنعتی بزرگ شیراز
  6. بیلبوردهای تبلیغاتی حاشیه اتوبان های بین شهری شیراز
اجاره بیلبورد در شیراز

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید