اجاره بیلبورد در اصفهان

اجاره بیلبورد در اصفهان
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره بیلبورد در اصفهان

اجاره بیلبورد در اصفهان و تبلیغات محیطی در اصفهان از آنجایی که یکی از پر طرفدار ترین شهر های ایران است می تواند بازخورد خوبی در تبلیغات و بازاریابی داشته باشد. اصفهان شهری است که آوازه آن نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا پیچیده است. اصفهان با داشتن جاذبه های توریستی و تاریخی زیاد سالانه میزبان تعداد زیادی توریست از شهر های مختلف و حتی کشور های دیگر است و شما با اجاره بیلبورد در اصفهان می توانید بازخورد خوبی از تبلیغات دریافت کنید و این امر، مهمترین توجیه اقتصادی در جهت تبلیغات در اصفهان است.

اصفهان قطب صنعت و گردشگری ایران، هر ساله تعداد زیادی گردشگر ایرانی و خارجی برای دیدن جاذبه های توریستی اصفهان به این شهر،سفر می کنند. به طوری که اگر در زمان ورود مسافران به این شهر  تبلیغ نمایید گویی در تمام دنیا تبلیغ کرده اید. اصفهان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران می باشد و تبلیغات در اصفهان دارای اهمیت بالایی می باشد.

اصفهان به دلیل قرار گرفتن در مرکز کشور و در مسیر راه های ترانزیتی از شمال به جنوب و شرق به غرب، موقیعت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد و از نظر صنعتی نیز یکی از مهمترین استان های کشور است و صنایع فولاد و.. در اصفهان وجود دارند. از جمله این شهرک های صنعتی عبارت است از؛ محمود آباد ( مهد سنگ ایران )، شهرک صنعتی جی و مهم ترین آن ها فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان و … هستند.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

تبلیغات محیطی یا همان اجاره بیلبورد در اصفهان یکی از اثرگذارترین روشها برای تجارت‌های محلی بشمار میروند، تبلیغات محیطی شامل نصب بنر، بیلبورد و یا حتی تراکت‌های دیواری یا هر روش دیگری برای جلب توجه عابران در کوچه و خیابان میشود. هزینه تبلیغات محیطی در مواردی بسیار سنگین بوده و تجارت‌های محلی و کوچک توان انجام آنرا ندارند. ولی شما میتوانید با استفاده از خلاقیت، هزینه تبلیغات محیطی خود را تا حد زیادی کاهش داده و اثرگذاری آن را افزایش دهید.

مزایا اجاره بیلبورد در اصفهان

  • یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی کشور است و در مرکز کشور قرار گرفته است.
  • پس از پایتخت پر جمعیت ترین شهر ایران است.
  • مقرون به صرفه بودن تعرفه تبلیغات محیطی در اصفهان
  • وجود صنایع مهم در اصفهان

اصفهان در آذر سال 1394 به همراه رشت به شبکه‌ی شهر های خلاق جهان، زیر نظر یونسکو پیوست. طبق گفته های مقامات میراث فرهنگی استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار جاذبه تاریخی و فرهنگی ارزشمند در این استان وجود دارد که باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی می‌شود و این دلیل مهمی برای اهمیت اجاره بیلبورد در اصفهان برای تبلیغات محیطی است.

بهترین مکان ها برای اجاره بیلبورد در اصفهان

  • میدان انقلاب
  • دروازه تهران
  • دروازه شیراز
  • میدان نقش جهان
  • میدان احمد اباد
  • اطراف و حاشیه زاینده رود
  • چهارراه نظر
  • میدان علیخانی
  • سی و سه پل
  • پل خواجو
  • سیتی سنتر(معروف‌ترین مرکز گردشگری رفاهی بعد از مرکز خرید ایران مال تهران)
  • پارک کوهستانی صفه
  • پارک جنگلی ناژوان

تبلیغات محیطی در اصفهان

یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغ برند یا محصولتان، اجاره بیلبورد در اصفهان است، با در نظر گرفتن این که آزادراه هایی در مرکز کشور وجود دارد و تردد های فراوانی در این مسیر صورت می گیرد انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر اصفهان و حومه شهر اصفهان باعث می شود کسب و کار شما دیده شود و این باعث بالا رفتن فروش و شناخته شدن برند شما می شود.

تعرفه اجاره بیلبورد در اصفهان

قیمت بیلبورد در اصفهان به نظر عموم خیلی هزینه بردار است و هزینه بالایی دارد اما اگر قیمت تبلیغات در اصفهان را با توجه به جمعیت آن و مزایای دیگر در کنار اجاره بیلبورد در تهران قرار دهیم تفاوت زیادی مشخص می شود. هزینه تبلیغات محیطی در تهران بسیار زیاد است اما تبلیغات محیطی اصفهان هزینه مقرون به صرفه تری دارد.

تصاویر بیلبورد های اصفهان

اجاره بیلبورد در اصفهان پل چمران
اجاره بیلبورد در اصفهان میدان جمهوری دروازه تهران
بیلبورد اصفهان خیابان هزار جریب مقابل دانشگاه شمال به جنوب
بیلبورد اصفهان بلوار امام خمینی روبروی بیمارستان امام حسین غرب به شرق
بیلبورد اصفهان بزرگراه چمران مقابل خیابان اشراق غرب به شرق
بیلبورد اصفهان بزرگراه اردستانی بعد از زیرگذر میدان لاله غرب به شرق

قیمت اجاره بیلبورد در اصفهان

به دلیل نوسانات بازار برای استعلام قیمت اجاره بیلبورد در اصفهان با شماره 85 40000 0919 تماس بگیرید.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید