آیا اینستاگرام جایگزین سایت شده است؟

آیا اینستاگرام جایگزین سایت شده است؟
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اینستاگرام ابزار تبلیغات:

تبلیغات می تواند گزینه های متنوعی داشته باشد از بیلبوردهای تبلیغاتی گرفته تا شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام، اینستاگرام و سایت ها که هر یک در جایگاه خود وظایف و شکل های متفاوتی از تبلیغات را به مخاطب عرضه می کنند. در سالیان اخیر اینستاگرام توانسته است مخاطبین بسیاری را به سمت خود جلب نماید از اینرو به یکی از پرطرفدارترین ابزار تبلیغات تبدیل شده است.

از مزایای تبلیغات در اینستاگرام می توان به پرمخاطب بودن، همه گیر بودن و سهولت در تبلیغات در آن اشاره کرد. بسیاری از کسب و کارها توانسته اند با استفاده از اینستاگرام کمپین های تبلیغاتی تاثیرگذاری را برای خود فراهم کنند و در مدت زمان بسیار اندکی مخاطبین بسیاری را در اختیار داشته باشند و چه چیزی مهمتر از در دسترس بودن برای سیل بسیاری مخاطب می تواند یک کسب و کار را در مسیر گرفتن نتایج مطلوب یاری کند.

اینستاگرام یک روش تبلیغاتی آنلاین است که برای برندسازی می تواند ارزشمند باشد چرا که نیاز به هزینه  بسیار زیادی ندارد. برای تبلیغات اینستاگرامی نیاز است تا به چند نکته توجه کنید: در پیج هایی با فالورهای بالا تبلیغات نمایید همچنین مراقب باشید تا پیج فیک نباشد و پیج فعال باشد. این سه گزینه کمک شایانی می کند تا در زمان اندکی به مخاطبین بسیاری دست پیدا کنید.

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار برای تبلیغات محسوب می شود

 آیا اینستاگرام جایگزین سایت شده است؟

با ظهور شبکه های اجتماعی و استقبال بی نظیری که از آنها می شود  و باعث رونق بخشیدن به کسب و کارها در سالهای اخیر شده است. اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های بالقوه برای رقابت در بازار در سکوی نخست ایستاده و همچنان با جذب مخاطبین بسیار که به راحتی به آن دسترسی دارند و نیازمند دریافت اطلاعات و محتوا می باشند توانسته است به یک تابلوی تبلیغاتی گسترده و جذاب تبدیل شود. از این رو کسب و کارهایی که با تکنولوژی روز به سمت پیشرفت می تازند با راه اندازی پیج های تبلیغاتی مسیر خود را برای پیشرفت هموارتر کرده اند و از این بستر آماده برای رونق کار خود بهره برداری می کنند.

از آنجا که قبل از حضور شبکه های اجتماعی بار تبلیغات بر عهده ی سایت ها بوده است و برای بعضی این سوال پیش آمده که آیا اینستاگرام می تواند جایگزین مناسبی برای سایت باشد؟ برای جواب به این سوال باید سراغ مزایا و معایب اینستاگرام رفت. یکی از عللی که باعث می شود تا اعتماد به اینستاگرام برای جایگزین شدن سایت کمی شک برانگیز شود امکان فیلتر شدن آن می باشد.

چرا که تبلیغات نیازمند صرف وقت، انرژی و هزینه است و این دلهره همیشه وجود دارد که فیلتر شدن ناگهانی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام باعث می شود تا پذیرفتن این ریسک مشکل شود. پس نمی توان تمام وقت و هزینه تبلیغات را صرف اینستاگرام کرد. اشتباه است اگر تنها به تبلیغات در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام پرداخت چرا که با از دسترس خارج شدن آن تمام تلاش ها و حتی بسیاری از مشتری های خود را از دست خواهید داد.

 تبلیغات اساس هر کسب و کار موفقی است

مانند استفاده از تلگرام که اکنون تنها با فیلتر شکن ممکن است و بسیاری از افراد نمی توانند دسترسی راحتی به آن داشته باشند و افراد بسیاری که در این شبکه اجتماعی برای کسب و کار خود بستر سازی کرده اند به یکباره با افت شدید مخاطب روبرو شدند. از اینرو می توان به صراحت گفت با توجه به نکات گفته شده اینستاگرام نمی تواند جایگزین سایت شود و وجود سایت همچنان یک ضرورت محسوب می شود.

البته اینستاگرام می تواند جزئی از کمپین تبلیغاتی به حساب بیاید و به عنوان یک شبکه اجتماعی پر مخاطب باید مورد توجه قرار گیرد اما همچنان ضروری است تا از یک هسته مرکزی و قابل اطمینان مانند سایت بهره برد.

جمع بندی

کمپین تبلیغاتی این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید از تمام پتانسیل های موجود برای تبلیغات و رونق در کسب و کار خود بهره مند شوید و اینستاگرام می تواند در کنار دیگر شبکه ها مورد استفاده قرار گیرد اما همانطور که گفته شد این زنجیره باید توسط یک هسته ی اصلی و پرقدرت مانند سایت پشتیبانی شود تا در صورت خارج شدن یکی از گزینه ها از شبکه تبلیغات، از زنجیرهای دیگر بهره برد چرا که تنها اتکا به یک شبکه شما در معرض خطر قرار خواهد داد و ممکن است به یکباره تمام هزینه ها و تلاش شما به نقطه صفر بازگردد.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید