قبل از ساخت بیلبورد بخوانید!

قبل از ساخت بیلبورد بخوانید!
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

 

شما در روز چند نوع بیلبورد را مشاهده می‌کنید؟

با توجه به اینکه بیلبورد ها توانسته اند در زمینه تبلیغات و معرفی محصولات غوغایی به پا کنند؛ ساخت بیلبورد هم به یک چالش برای انواع کسب و کار ها تبدیل شده است. اما نکته مهم این است که ما در طول روز تنها یک نوع بیلبورد نمیبینیم! بلکه بیلبوردها هم برای خود دسته بندی دارند که میتوانید با توجه به نوع کسب و کار و البته نوع بیلبورد مورد نظر خود برای تبلیغات، یک نوع را انتخاب نمایید و برای تبلیغات و نصب شدن در هر کجای شهر استفاده کنید.
پس قبل از اینکه تصمیم به ساخت بیلبورد مورد نظر خود بگیرید، لازم است که انواع آن را بشناسید و بیلبوردی را انتخاب نمایید که متناسب با کسب و کار شما و البته مورد انتظار شما باشد؛ خواندن این مطلب که تنها چند دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت، میتواند در این زمینه بسیار به شما کمک نماید.

ساخت بیلبورد مناسب شما، بر اساس کارکرد:

می توان بیلبورد ها را در دسته بندی های متفاوتی قرار داد؛ اما مهمترین این دسته بندی، نوع کارکرد بیلبورد ها است. بر همین اساس ما هم ترجیح میدهیم این نوع دسته بندی را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ انواع بیلبوردها از نظر کارکرد:

بیلبوردهای شهری و جاده ای:

 این نوع از بیلبوردها که نوع رایج آن است معمولا در جاده ها و بزرگراه ها نصب می‌شوند، که از ابعاد قابل توجهی تشکیل شده است.

لایت باکس ها:

این نوع از بیلبوردها که اندازه کوچکتری نسبت به دیگر بیلبورد ها دارند، اما بیشترین میزان جلب توجه را برای کسب و کارها به همراه دارند، همانطور که از نام آن ها پیدا است در واقع این نوع از بیلبورد ها در باکسی که قرار دارند که قالب آن از جنس فلز، پلاستیک و یا چوب است و رویه آن نیز از جنس فلکسی و یا پلکسی گلس است.
همچنین اندازه های متفاوتی دارند که بیشترین استفاده از این نوع بیلبورد ها در فروشگاه ها و ایستگاه های مترو و یا نمایشگاه ها مشاهده می‌کنیم. با توجه به نور به کار رفته در این نوع میتوان، دلیل بالا بودن جلب توجه این دسته از بیلبوردها  به خوبی فهمید.

لمپوست ها:

این نوع از بیلبورد ها نیز یکی از تاثیرگذار ترین نوع ساخت بیلبورد ها است که میتواند هزینه پایین تری نسبت به دیگر دسته ها داشته باشد، در واقع در این دسته بنرها هستند که در ابعاد بزرگتر در بزرگراه ها و یا روی پل های عابر پیاده نصب میشود و میتواند باعث دیده شدن برند مورد نظر شوند.

استرابوردها :

این نوع از سازه های تبلیغاتی که ایستا است و ابعاد کوچک تری دارد و می‌تواند به راحتی در هر مکانی از شهر نصب شود و محتوای تبلیغاتی خود را به مخاطبان مورد نظر منتقل نماید. که معمولا در چهارراه های کوچک تر از این نوع بیلبورد ها استفاده میشود؛ چرا که در مکان هایی مانند بزرگراه ها که فرصت دیده شدن کم است و یا در چهارراه های اصلی و مراکز شهر که شلوغ و پرازدحام هستند، شانس دیده شدن این نوع از بیلبوردها، بالا نیست.

بنابورد ها:

یکی از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی است که معمولا روی دیوار ساختمان های بلند نصب می‌شود، جایی که میزان دیده شدن آن زیاد باشد.
تا اینجا سعی کردیم تا به طور کامل و روشن شما را با انواع بیلبوردها آشنا کنیم؛ اما بعد از تصمیم گیری بر اساس نیاز های خود و اقدام به ساخت بیلبورد ها مرحله بعد، کیفیت بیلبوردها مد نظر است.

کیفیت در ساخت بیلبوردها؛ حرف اول را میزند:

باید بدانید که هزینه ساخت بیلبورد کم نیست و البته احتمال و میزان دیده شدن شما در این روش تبلیغاتی هم کم نیست، به همین دلیل کیفیت این سازه تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت بوده و باید به آن توجه ویژه شود.
همانطور که میدانید این سازه ها در فضای باز و شرایط آب و هوایی متفاوتی قرار میگیرد و به همین دلیل مواد بکار رفته در آن باید از مقاومت و کیفیت لازم را داشته باشد. علاوه بر این ساخت بیلبورد ها و نصب به این سازه های تبلیغاتی باید به صورت مهندسی شده و به کمک متخصصین در این حوزه انجام شود، تا بدون هیچ گونه خطر جانی و مالی در دید عموم قرار گرفته و می‌تواند رسالت اصلی خود که انتقال محتوای تبلیغاتی است را به خوبی به انجام برساند.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید