فروشگاه آنلاین نقطه عطف کسب و کار

فروشگاه آنلاین نقطه عطف کسب و کار
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

چگونه یک فروشگاه سنتی را فروشگاه آنلاین کنیم؟

با توجه به رونق این نوع از کسب و کار، مشاغل سنتی زیادی تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود در فضای مجازی نموده و پا به عرصه فروش آنلاین گذاشته اند. فروشگاه آنلاین علاوه بر مزایایی که برای فروشندگان دارد حتما فواید زیادی را نیز برای مشتری به همراه خواهد داشت.

اما بهتر است بدانید تبدیل یک کسب و کار سنتی به دیجیتال به همین راحتی نبوده و باید مراحل به صورت کارشناسی شده و حرفه ای انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل گردد. کارشناسان دیجیتال مارکتینگ شرکت مشکات با تحلیل و بررسی دقیق نوع کسب و کار شما و آنالیز جایگاه شما در دنیای دیجیتال و طراحی پلن انتقال شما از سنتی به دیجیتال شما را تا بدست آوردن نتیجه عالی همراهی میکنند و در طول این مسیر با مشاوره های دقیق شانه به شانه شما تا رسیدن به هدف با شما خواهند بود.

 

پیشرفت تکنولوژی و تأثیر آن بر فروشگاه ها

این روزها که ترافیک در اکثر شهرها مردم را گرفتار نموده، آنها سعی می کنند نیازهای خود را هر چند با قیمت بالاتر از نزدیکترین مکان که دسترسی ساده تری دارد تهیه کنند تا از رفت و آمد و شلوغی و همچنین درگیری های عصبی کاسته شود.

حال باید این نکته را نیز در نظر داشته باشم که با شیوع کرونا اکثر مردم سعی میکنند تا از طریق اینترنت خرید کنند تا از رفت و آمد بیهوده به کلی جلوگیری شود.

درسال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دستگاه ها و ابزار های ارتباطی نوین مانند تلفن های هوشمند، شبکه های اجتماعی و وب سایت ها بوجود آمده اند که ارتباط بین خریدار و فروشنده تسهیل شود و تجربه خرید کاربری بهبود یابد.

این تحولات بستر اینترنت را برای کسب و کارها آماده کرده و افراد زیادی توانسته اند با استفاده از این ابزار کسب درآمد کرده و با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و با کمترین امکانات تغییر بزرگی در میزان فروش خود بوجود بیاورند. این نوع فروشگاه با اینکه مجازی هستند و از نظر امکانات فیزیکی کاملا بهینه شده اند اما گاها به کارمندان زیادی نیاز دارند تا همانگونه که در مقاله قبل تر بیان کردیم با تولید محتوای مناسب و حرفه ای بتوانند تجربه بهتری از فروش داشته باشند.

فروشگاه آنلاین مواد غذایی ، فروشگاه آنلاین پوشاک یا فروشگاه آنلاین تلفن همراه در این دوره میتوانند کاربران زیادی را به خود جذب نمایند.

 

راه اندازی حرفه ای فروشگاه اینترنتی

برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در قدم اول نیاز به طراحی یک سایت حرفه ای دارید و این کار با انتخاب یک دامنه یا همان نام سایت مناسب دارید که در مورد چگونگی انتخاب دامنه خوب حتما مقاله ای به سایت اضافه خواهد شد. بعد از طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه آنلاین (فروشگاه اینترنتی) باید بدانید که حتما باید هزینه ای صرف معرفی و تبلیغات این سایت کنید که در اینجا نیز شرکت مشکات می تواند با طراحی یک کمپین تبلیغات محیطی و مجازی در کنار شما باشد، اما روش هایی هم برای بهینه سازی سایت و فروشگاه آنلاین شما برای موتورهای جستجو توسط طراحان و برنامه نویسان مشکات برای شما انجام خواهد شد.

در زمینه معرفی هر چه قوی تر عمل کنید نتیجه بهتری را در زمان کوتاه تر بدست می آورید. مهمترین نکته برای موفقیت یک فروشگاه آنلاین داشتن یک استراتژی خوب و کمپین تبلیغاتی موثر میباشد.

یک فروشگاه آنلاین که بصورت حرفه ای راه اندزی شود و از طریق روشهای گفته شده در بالا ترافیک موردنظر از کاربران بگیرد مزایای زیادی خواهد داشت که در زیر به بعضی از موارد اشاره می کنیم:

  • فروش محصولات بدون واسطه و دلال

  • کاهش هزینه های ناشی از رهن و اجاره مغازه

  • جذب مشتری بیشتر با بازاریابی حرفه ای

  • افزایش منطقه فروش محصولات

  • عدم محدودیت در زمان عرضه محصولات

  • گسترش و چیدمان خاص ویترین به سلیقه خود

  • زمان بیشتر برای ارائه و معرفی محصول به مشتری

  • تنوع در برگزاری جشنواره های فروش ویژه

  • تنوع در پرداخت

  • همکاری با بقیه فروشگاه ها و فروشندگان

 

جمع بندی

مطمئن باشید اگر درست مشاور خود را انتخاب کنید و با راه اندازی یک سایت فروشگاهی و سئو خوب در زمان کوتاهی تبدیل به یک برند در حوزه کاری خود شده و بدون محدودیت در زمان و مکان با کمک کارشناسان و طراحان مشکات سایتی را طراحی کنید که از نظر بازاریابی کاملا حرفه ای بوده و مسیر شما در رسیدن به هدف کوتاه تر شود.شرکت تبلیغاتی مشکات یک آژانس  تبلیغاتی فول سرویس می باشد که از مشاوره تا طراحی و اجرای ایده های دیجیتال و محیطی درکنار شما خواهد بود و استراتژی های تبلیغاتی موثری برای شما خواهد داشت.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید