ساخت سازه تبلیغاتی

ساخت سازه تبلیغاتی
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

آیا تا بحال به فرایند ساخت سازه تبلیغاتی توجه کرده اید؟

ساخت سازه تبلیغاتی از دیرباز مورد توجه کسب و کارهای مختلف بوده است و اکنون هم شاهد اهمیت این موضوع هستیم. در واقع علاوه و بر محتوای تبلیغاتی و نوع  تبلیغات انتخابی برای انتشار نام و برند، سازه تبلیغاتی نیز تأثیر زیادی بر مخاطبین دارد.

به عنوان مثال؛ اگر شما تبلیغات یک برند شناخته شده و با اعتبار  را در یک رسانه رتبه پایین مانند؛ روزنامه و یا مجلات شهری و یا محلی که به صورت سیاه و سفید ببینید؛ چه حسی به شما دست می‌دهد؟ آیا دید شما نسبت به آن برند تغییر نخواهد کرد؟ این یک مثال ساده  بود تا اهمیت سازه تبلیغاتی متوجه شوید. به دلیل مهم بودن این موضوع، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب برای شما به طور کامل مراحل ساخت سازه تبلیغاتی را بیان کنیم و نکاتی در این باره به شما بگوییم که قطعاً در تبلیغات شما مؤثر خواهد بود. پس با ما همراه باشید.

مراحل ساخت سازه تبلیغاتی:

شاید در روز تعداد زیادی از سازه تبلیغاتی را در شهر مشاهده کنید، که از کنار بسیاری از آنها بی توجه عبور نمایید، از جمله این سازه ها  میتوان به  بیلبورد ها، استرابورد ها، ماکت بورد ها، لایت باکس ها، پل عابر پیاده و.. اشاره کرد.

ساخت این سازه ها مراحل سخت و پیچیده ای دارد که بعد از دانستن آن شاید دیگر به عنوان یک سازه تبلیغاتی ساده به آن ها نگاه نکنید!

 ساخت سازه تبلیغاتی چه مراحلی دارد؟

جانمایی دقیق:

ابتدا باید به صورت دقیق و حساب شده درباره مکان قرارگیری سازه تبلیغاتی تصمیم گیری شود، به گونه ای که باعث آلودگی بصری در شهر نشده و به مبلمان شهری آسیب وارد نکند و همچنین نکات زیباسازی شهری در انتخاب مکان آن رعایت شود، که قطعٱ تمامی این نکات نیاز به وجود نظر کارشناسان در این حوزه دارد.

مهندسی دقیق برای ساخت آن:

تهیه نقشه نظام مهندسی برای محاسبات فنی این سازه لازم و ضروری است، این نقشه در واقع نشان دهنده مواردی مانند؛ اجرای فونداسیون، بتن ریزی، ساخت و نصب سازه تبلیغاتی است. علاوه بر این، در نقشه مهندسی تمامی مواردی که باید رعایت شود تا از ریزش سازه و همچنین فرسایش آن و تبلیغات قرار گرفته روی آن، ایمن سازی گردد نیز بیان شده است.

طراحی های سازه تبلیغاتی:

کار سازه تبلیغاتی بعد از نصب آن به پایان نمیرسد، بلکه بعد از آن مرحله مهمتری مانند رنگ آمیزی و البته نوع نورپردازی این سازه باید طراحی شود تا بتواند بیشترین تأثیر را داشته باشد.

همانطور که خواندید، ساخت سازه تبلیغاتی مراحل بسیار مهندسی شده ای دارد که باید توسط متخصصان در این زمینه انجام شود.

 

دو سازه مهم و پرکاربرد:

در این میان دو سازه تبلیغاتی بسیار بیشتر از دیگر سازه مورد توجه قرار گرفته اند و دلیل آن هم موضوعی نیست جز گرفتن بازخورد  زیاد از مخاطبان، این دو سازه که می‌تواند برای برندسازی و افزایش فروش و ارزش آفرینی به هر کسب و کاری کمک نماید؛

بیلبورد های تبلیغاتی ایستاده  و بیلبوردهای پل عابر پیاده؛ که البته هر یک از این سازه ها می‌تواند ویژگی هایی منحصر بفرد خود را به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال تبلیغاتی که روی پل های عابر پیاده نصب میگردند، فرصت بیشتری برای توضیحات و یا بیان جملات تاًثیرگذار و طولانی دارد، اما اجازه بودن تصاویر با جزییات را به برند ها نمی‌دهد و همین باعث شده است که در این نوع تبلیغات و سازه های تبلیغاتی کمتر از تصاویر استفاده شود و بیشتر سعی شود با بیان جملات جذب کننده و مخاطب محور افراد را جذب نمایند؛ در حالی که در بیلبوردهای ایستاده، محوریت تبلیغاتی بر اساس تصاویر جذاب است که می‌تواند توجه مخاطبان را از فاصله های دور جلب نماید.

جمع بندی

گروه متخصصی که در مشکات مشغول به فعالیت هستند یکی از بهترین ها در حوزه ساخت سازه تبلیغاتی می‌باشند و از کارشناسان و پیمانکاران رتبه دار در سازمان زیباسازی شهری  تهران هستند و این موضوع میتواند نشان دهنده سابقه و تجربه مشکات در حوزه تبلیغات باشد و به خوبی بیانگر آن است که تیم مشکات از افراد متخصص که می‌توانند بهترین ها را برای شما ارائه دهند، تشکیل شده است. پس با اطمینان کامل از اعتبار و تجربه مشکات با ما تماس بگیرید؛

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید