رزرو تابلو و رزرو بیلبورد تبلیغاتی

رزرو تابلو راه حلی مناسب
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

رزرو تابلو و رزرو بیلبورد 

یکی از مواردی که می‌تواند برای تبلیغات محیطی بهتر به دارندگان کسب و کارها کمک نماید، رزرو تابلو و رزرو بیلبورد است. همه شما به خوبی می‌دانید بیلبورد ها و تابلو هایی که در مراکز شهرها و در مکان های شلوغ نصب شده اند و بازدید بیشتری دارند؛ می‌توانند تاثیرات مثبتی هم برای تبلیغات شما به همراه داشته باشند.

برای اینکه بتوانید برای مدتی این تابلوها را در اختیار داشته باشید و تبلیغات شما روی آن ها نمایش داده شود؛ بهتر است قبل از زمان و موعد مورد نظر که قصد تبلیغات دارید برای رزرو بیلبورد اقدام کنید و تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود را رزرو کنید. این موضوع همین جا ختم نمی‌شود و شما باید نکاتی در این باره بدانید تا بتوانید بهترین بیلبورد تبلیغاتی که مناسب شما و کسب و کارتان است را رزرو کنید؛ پس با من در این مطلب که خواندن آن تنها چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت، همراه باشید.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

موارد مورد نیاز پیش از رزرو تابلو:

باید گفت برای رزرو بیلبورد، هر تابلو تبلیغاتی نمی‌تواند برای شما مفید باشد، پس قبل از رزرو تابلو به موارد زیر دقت کنید:

نوع کسب و کار شما:

 شما باید متناسب با نوع کسب و کار خود دست به تبلیغات محیطی بزنید؛ شاید یک کسب و کاری با داشتن یک نوع بیلبورد تبلیغاتی خاص و ویژه بتواند بهترین نتیجه را داشته باشد در صورتی که همان روش با تبلیغاتی در همان مکان تبلیغاتی برای شما بازخورد مثبتی به همراه نداشته باشد.

پس نوع کسب و کار شما تعیین کننده است مه از چه روش های تبلیغاتی استفاده کنید. به عنوان مثال افرادی که کسب و کاری در زمینه کودکان دارد، باید تبلیغاتی متناسب با کودکان ارائه دهند به عنوان مثال رنگ های بیشتری در تبلیغات خود به کار ببرند و تبلیغات خود را بیشتر در تصاویر متمرکز نمایند و سعی کنند تا بیشتر به جای استفاده از جملات، با تصاویر پیام خود را انتقال دهند و با این روش بهتر و بیشتر می‌توانند تاًثیرگذار باشند.

به یاد داشته باشید که رنگ ها همیشه تاًثیرات روانی خود را در تبلیغات و تابلوهای تبلیغاتی، روی مخاطبین میگذارند؛ اما باید با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبین خود رنگ ها را انتخاب کنید و یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

یا به عنوان مثال اگر قصد تبلیغ قطعات ماشین را دارید رزرو بیلبورد و رزرو تابلو در بزرگراه ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

مکان قرارگیری تبلیغات شما:

قطعاً شما  به منظور دیده شدن بیشتر کسب و کار  خود به تبلیغات می‌پردازید و باید مکان قرارگیری تبلیغات خود را متناسب با مخاطبان خود انتخاب نمایید، در غیر این صورت محکوم به شکست خواهید بود.

به عنوان مثال؛ تبلیغات بهترین مدرسه غیرانتفاعی اطراف یک دانشگاه، نمی‌تواند برای شما بازخورد خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید که قبل از رزرو تابلو خود، باید به صورت کارشناسانه بررسی کنید که مخاطبان شما بیشتر در چه فضاهایی قرار می‌گیرند.

سلیقه مخاطبان خود را بشناسید:

شاید تبلیغات بهترین و مناسب ترین خیابان برای تبلیغات محصولات زنانه از پوشاک و لوازم آرایش و یا هر خدماتی که متناسب برای بانوان است، خیابان هایی باشد که فروشگاه های جواهرات دارند. بررسی های لازم درباره نوع تبلیغات و اینکه تابلو تبلیغات شما باید در کجای شهر قرار گیرد، موضوعی است که باید متخصصان در زمینه تبلیغات درباره آن نظر دهند.

پس قبل از رزرو تابلو تبلیغاتی؛ شرایط متناسب با خود را بشناسید.

برای رزرو تابلو تبلیغاتی متناسب با کسب و کارم به کجا مراجعه کنم؟

آژانس های تبلیغاتی دقیقاً همان جایی است که شما برای رزرو تابلو تبلیغاتی باید به آنجا مراجعه نمایید. در واقع در آژانس های تبلیغاتی و شرکت های تبلیغاتی معتبر، مشاورین و متخصصین در زمینه تبلیغات هستند که می‌توانند به خوبی به شما در زمینه مکان تبلیغاتی و نوع تبلیغات، مشاوره دهند و شما را به خوبی راهنمایی نمایند تا در رزرو تابلو دچار اشتباه نشوید. اما بهترین آژانس تبلیغاتی کدام است؟

متخصص ها همه در مشکات:

با توجه به رونق تبلیغات و افزایش روز افزون محتواهای تبلیغاتی چه در فضای مجازی و چه در تبلیغات محیطی، شرکت های و آژانس های تبلیغاتی زیادی را می‌بینیم که فعالیت خود را آغاز کرده و در این عرصه پا گذاشته اند. مشکات یکی از آژانس های تبلیغاتی است که توانسته با تجربه بالا و فعالیت زیاد در حوزه تبلیغاتی، خود را به همه مشتریان و دارندگان کسب و کار ها ثابت کند.

جمع بندی

ما در مشکات با تیم متخصص خود به شما تمامی راهنمایی های لازم درباره رزرو تابلو را ارائه می‌دهیم و با توجه به نوع  کسب و کار شما، لیستی از تابلوهای پربازدید سطح شهر را در اختیار شما قرار خواهیم داد، تا مؤثرترین تبلیغات را تجربه نمایید.

جهت مشاوره و استعلام با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید