تعرفه تبلیغات محیطی

تعرفه تبلیغات محیطی
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

تعرفه تبلیغات محیطی چیست؟

تبلیغات محیطی یکی از بهترین و قدیمی ترین روشهای تبلیغ است. شما برای اینکه از این تبلیغات استفاده کنید باید تعرفه تبلیغات محیطی  را پرداخت کنید. قطعاً برای شما این سوال پیش می آید که اصلاً این تبلیغات چیست و آیا ارزش آن را دارد که ما برای آن هزینه پرداخت کنیم و یا شاید قبل از اقدام به تبلیغات می خواهید تعرفه تبلیغات محیطی  را بدانید.

پس بهتر است توضیحاتی در مورد این شیوه تبلیغ خدمت شما بیان کنیم. تبلیغات محیطی در واقع شیوه های فیزیکی هستند که با استفاده از آنها شما می توانید هدف تبلیغاتی خودتان را در دید عموم جامعه قرار دهید. فضا های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید برای تبلیغات محیطی از آنها استفاده کنید و از جمله آنها می توانیم تابلوهای تبلیغاتی و بدنه اتوبوس ها اشاره کنیم.

شاید مهم ترین ویژگی که تبلیغات محیطی دارد و باعث می شود پرداخت تعرفه تبلیغات محیطی با ارزش جلوه دهد این است که این مدل از تبلیغات در دید مردم قرار دارد و با توجه به اینکه مردم معمولاً اطراف خودشان را به خوبی نگاه می‌کنند ناگزیر هستند تبلیغات مد نظر شما را هم مشاهده کنند و طبیعتاً اگر تبلیغ برای آنها جذاب و جالب باشد به سراغ شما خواهند آمد.

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

مزایای تعرفه تبلیغات محیطی

بهتر است کمی بیشتر در مورد مزایای تبلیغات محیطی بدانیم تا متوجه شویم که پرداخت تعرفه تبلیغات محیطی ارزش آن را دارد.طبیعتاً اولین مزیت استفاده از تبلیغات محیطی معرفی برند شما به بخش زیادی از جامعه هدف شما می باشد. حتی افرادی که علاقه به کار شما هم نداشته باشند بر اثر تبلیغات محیطی اسم برند شما همواره در ذهن آنها باقی خواهد ماند و در آینده اگر به خدمات شما نیازمند شدند ممکن است برای دریافت خدمات به سراغ شما بیایند.

دومین مزیت مهم تبلیغات محیطی افزایش فروش محصولات شما می باشد. افرادی که با اسم برند شما آشنا می شوند هنگام خرید محصولات موردنظرشان وقتی اسم برند شما را ببینند تمایل بیشتری به خرید آنها نشان می دهند.

شما از طریق تبلیغات محیطی همچنین میتوانید کالا و خدمات خود را معرفی کنید و به مردم نشان دهید که با خرید محصولات شما چه مزایایی نصیب آنها خواهد شد.

همچنین اگر شما تبلیغات محیطی خودتان را به صورت هدفمند در مراکزی انجام دهید که بیشتر مورد توجه مشتریان باشد و یا به عبارت بهتر مراکز تصمیم گیری آنها باشد، به بخش زیادی از هدف تبلیغاتی خودتان رسیده اید. مردم با دیدن تبلیغات شما در مراکز تصمیم گیری بیشتر به خرید محصولات شما ترغیب می‌شوند و طبیعتاً میزان فروش و کسب درآمد شما رشد جالب توجهی خواهد داشت.

 

آیا خود ما هم می توانیم تبلیغات محیطی را انجام دهیم؟

برای انجام تبلیغات محیطی شما نیازمند ابزارهای مختلفی هستید. مثلاً شما نیاز به استرابورد، برند برد، بیلبورد، نمایشگر های دیجیتالی و یا تبلیغات ترانزیت دارید. طبیعتاً این ابزار در اختیار شما نیست و بدون این ابزار هم نمی توان تبلیغات محیطی با کیفیتی انجام داد. بهترین کار همان است که با پرداخت تعرفه تبلیغات محیطی به مجموعه های معتبر از آنها بخواهید کار تبلیغات محیطی محصولات شما را انجام دهند.

البته برای انتخاب مجموعه های مورد نظر خودتان هم باید دقت کافی را داشته باشید و از مجموعه‌ های کمک بگیرید که هم تجربه خوبی در این زمینه داشته باشند و هم از افراد متخصص برای انجام تبلیغات محیطی کمک بگیرند. از طرف دیگر شما باید به سراغ مجموعه هایی بروید که در قبال خدمات خودشان هزینه مناسب را از شما دریافت کنند. آژانس تبلیغاتی مشکات با سابقه طولانی در زمینه ارائه خدمات برای تبلیغات محیطی داشته است و از کارشناسان با تجربه و کارآمد در این زمینه کمک می گیرد.

همچنین در مجموعه ما هزینه‌ ای که برای تبلیغات محیطی تحت عنوان تعرفه تبلیغات محیطی از شما دریافت می شود بسیار مناسب است و فشار اقتصادی و مالی چندانی به شما وارد نخواهد کرد. البته هر جور که حساب کنید باز هم هزینه تبلیغات محیطی قدری سنگین است ولی به این موضوع هم توجه کنید که اگر تبلیغات محیطی به خوبی و در فضای مناسب انجام شود سودی که از طریق آن برای شما ایجاد می‌شود چند برابر هزینه‌ ای است که برای انجام این تبلیغات خرج کرده اید.

البته اصراری نداریم که برای این کار از مجموعه ما استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حداقل برای یک بار خدمات ما را از نزدیک ببینید تا بهتر متوجه کیفیت کار مجموعه ما شوید.

تعرفه تبلیغات محیطی در آژانس تبلیغاتی مشکات

تعرفه تبلیغات محیطی در مشکات طبق تعرفه های سازمان زیبا سازی و شهرداری تهران است و علاوه بر قیمت مناسب با پشتیبانی قدرتمند و مانیتورینگ های منظم، و طراحی خلاقانه و و استفاده از بنر های با کیفیت باعث می شود تبلیغات شما بهتر دیده شود.

4.9/5 - (8 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید