تعرفه بیلبورد در تهران چگونه است؟

فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

 

تعرفه بیلبورد در تهران چگونه است؟

یکی از رایج ترین راه های تبلیغات استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی می باشد. بیلبورد در واقع محلی است که برای درج آگهی و اعلانات از آن استفاده می شود و فضای بسیار زیادی را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد. محل قرار گرفتن بیلبوردها در تاثیرگذاری تبلیغات اهمیت زیادی دارد.
بهترین محل برای قرار دادن بیلبوردهای تبلیغاتی مراکز اصلی و فرعی و میادین شهرها، بزرگراه ها و جاده ها می باشد. معمولاً برای اینکه تبلیغات اثرگذاری بیشتری داشته باشند بر روی بیلبورد ها بیشتر از تصاویر تبلیغاتی استفاده می شود. در شهر تهران نیز بیلبورد ها از محبوبیت زیادی برای تبلیغات برخوردار می باشند و شرکت های تبلیغاتی زیادی هستند که با گرفتن تعرفه بیلبورد در تهران تبلیغات شرکتها و سازمانهای مختلف را در سطح شهر تهران به نمایش می‌گذارند.
طبیعتاً هر کسی نمی تواند برای خودش بیلبورد مجزایی داشته باشد و بسیاری از افراد برای اینکه تبلیغات خودشان را به سرانجام برسانند نیازمند استفاده از شرکت های تبلیغاتی و پرداخت تعرفه بیلبورد در تهران به آنها هستند. اما باید توجه داشته باشید که نمی توان به هر شرکت تبلیغاتی اعتماد کرد. شما برای اینکه یک شرکت تبلیغاتی مناسب برای تبلیغات بیلبوردی پیدا کنید باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهید تا تعرفه بیلبوردی که پرداخت می کنید بی فایده نباشد و شما را به نتایج تبلیغاتی مورد نظرتان برساند.
اگر از شرکت های غیر قابل اعتماد در این زمینه کمک بگیرید، فقط هدر رفت هزینه داشته در حالی که تبلیغات شما به جامعه هدف شما منتقل نشده و عملا هیچ کارایی برای شما به همراه نداشته است. همراه ما باشید تا نکاتی را در اختیار شما قرار دهیم که با استفاده از آنها بتوانید بهترین شرکت تبلیغاتی بیلبورد در شهر تهران را پیدا کنید و با هزینه مناسب تبلیغات خودتان را در بالاترین سطح به نمایش بگذارید.

مناسب ترین تعرفه بیلبورد در تهران

اما برای این که بهترین شرکت تبلیغاتی را پیدا کنید و مناسب ترین تعرفه بیلبورد در تهران را پرداخت کنید، اولین موضوعی که باید مد نظر قرار دهید این است که این شرکت در چه نقاطی در شهر تهران می‌تواند برای شما بیلبورد نصب کند. در صورتی که این شرکت در نقاط پر جمعیت و پرتردد شهر تهران امکان تبلیغات بیلبوردی داشته باشد می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود.
همچنین این شرکت که شما انتخاب می کنید باید پیام های تبلیغاتی خودش را کوتاه اما تاثیر گذار انتخاب کند. بیشتر افرادی که بیلبوردها را تماشا می‌کنند، افرادی هستند که سوار اتومبیل می باشند و با سرعت زیادی از کنار بیلبوردها گذر می کنند و طبیعتاً تصاویر بهتر در ذهن آنها می ماند تا پیام های طولانی.همچنین شرکت مد نظر شما باید طراحی های بسیار خوبی بر روی بیلبوردها داشته باشد تا میزان تاثیرگذاری آنها را بر روی مخاطبان مد نظر شما افزایش دهد.
مهمترین نکته برای انتخاب بهترین شرکت همان نحوه محاسبه تعرفه بیلبورد در تهران است. باید توجه کنید که شرکت‌ها بر اساس مکانی که تبلیغ را قرار می‌دهند و فصل اجاره و موارد دیگری تعرفه بیلبورد در تهران را باید محاسبه کند.
در واقع نباید بیلبوردی که بر روی بزرگراه همت قرار داده می شود با تبلیغات بیلبوردی که در مسابقات مهم فوتبال مثل بازی دربی استقلال و پرسپولیس پخش تلویزیونی میشود هزینه ای مشابه داشته باشد. جالب است بدانید حتی تعرفه جانمایی بیلبوردها تبلیغاتی در داخل ورزشگاه هم متفاوت است. البته در مجموع باید در نظر داشته باشید که هزینه تبلیغات بیلبوردی از سایر شیوه های تبلیغاتی بسیار سنگین‌تر است و این شیوه تبلیغات بیشتر مناسب شرکت‌های بزرگ و کارخانجات مطرح کشور میباشد که از پس هزینه‌های آن بر بیایند.
حتی پایین ترین تعرفه بیلبورد در تهران در نقاط کم جمعیت هم ممکن است چند ده میلیون برای ما هزینه در بر داشته باشد که طبیعتاً پرداخت آن بسیار سنگین است. یک پیشنهاد هم برای شما داریم ،در صورتی که به دنبال تبلیغات بیلبوردی هستید و می خواهید هزینه کمتر پرداخت کنید میتوانید به مجموعه اینترنتی ما به نام مشکات مراجعه کنید. مجموعه ما سعی می‌کند بر اساس هزینه ای که شما می توانید پرداخت کنید بهترین شیوه تبلیغات بیلبوردی را در سطح شهر تهران برای شما در نظر بگیرد و تا جای ممکن بهترین مکان ها را در اختیار تبلیغات شما قرار دهد.
به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید