تبلیغات در مترو چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

تبلیغات در مترو advertisment in metro station
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

تبلیغات در مترو، تبلیغاتی هوشمندانه

ایستگاه های مترو دارای رسانه های بسیار خوبی برای تبلیغات در مترو هستند. علاوه بر این تبلیغات بر روی بدنه مترو یکی از روش های تبلیغاتی است که برند های بزرگ زیادی خواهان این تبلیغات هستند. از آنجایی که مترو یکی از مهمترین وسایل نقلیه عمومی است و روزانه صد ها هزار نفر از این وسیله استفاده می کنند در نتیجه مکان مناسبی برای تبلیغات و دیده شدن است.

امروزه اهمیت تبلیغات بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ اما گاهی یک برند با تبلیغات خود می‌تواند به راحتی به سود بالا و جایگاه مدنظر خود برسد و برخی برندها با توجه به هزینه های زیاد و روش های زیادی که برای تبلیغات خود انتخاب میکنند، نمیتوانند به میزانی که مد نظر دارند، مورد توجه قرار بگیرند و دیده شوند. نتیجه گرفتن از تبلیغات به همین راحتی نیست! تمایز، یک اصل در تبلیغات است.

تبلیغات شما میتواند در مکانی متفاوت به مخاطب شما منتقل شود، و اینگونه خود را متمایز سازید. یکی از فضاهای متفاوت تبلیغات در مترو است. همانطور که میدانید، تبلیغات دارای اصول خاص و ویژه ای است که میتواند به هر کسب و کاری کمک نماید، اما باید آن را شناخت و رعایت کرد. در واقع تبلیغات در مترو یکی از روش های تبلیغاتی است که میتواند فضای متفاوتی برای شما به همراه داشته باشد و باعث بیشتر  دیده شدن شما شود، با ما همراه باشید تا مزیت های تبلیغات در مترو آشنا شوید و یک تبلیغات را متفاوتی را تجربه نمایید.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

مزایای تبلیغات در مترو

دنیای تجارت علاوه بر سرمایه و برنامه به تبلیغات و بازار یابی برای پیشرفت خود نیاز دارد. با وجود پیشرفت در دنیای مجازی هنوز هم تبلیغات روی بیلبورد ها و تابلو ها جای خاص خود را دارد. یکی از مراکز پر تردد در دنیای امروز متروها هستند. تبلیغات از جمله موضوعات مهمی است که کسب و کارهایی که از آن استفاده نمی کنند به نوعی شکست خورده می باشند.

انتظار چند دقیقه ای برای رسیدن واگن مترو بهترین فرصت برای دیده شدن شما توسط مسافران مترو می باشد. تبلیغات در مترو  جزو تبلیغات محیطی به حساب می آید و در سالهای اخیر این تبلیغات تاثیرگذاری بیشتری داشته است. گستردگی فضایی که مترو در اختیار تبلیغات شما می گذارد دلیل تاثیر بیشتر معرفی یک محصول در ذهن مشتری می باشد. تبلیغات در مترو مزایای زیادی دارد که از ان جمله می توانیم به مواردی از جمله:

بازدید شدن تبلیغات شما توسط افرادی که از مترو استفاده می کنند. روزانه حداقل 2 میلیون نفر از مترو برای رفت و آمد خود استفاده می کنند، که این تعداد فضای مناسبی برای معرفی کار و محصول شما می باشد. استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی به این اندازه گسترده نیست.

  • زمان دیده شدن بالای تبلیغات توسط مسافران
  • ارزان تر بودن این روش تبلیغاتی نسبت به روش های دیگر
  • حضور افراد ار قشرها و سنین مختلف در مترو
  • امکان انتخاب مخاطبین خاص از بین مسافران مترو توسط این تبلیغات
  • امکان انتخاب خطوط مختلف مترو و تبلیغات با توجه به نوع خدمات و محصولات
  • بازدهی بیشتر این نوع تبلیغات نسبت به نمونه های مشابه
  • پوشش دهی بالای این نوع تبلیغات نسبت به روش های دیگر

انواع تبلیغات در مترو

تبلیغات داخل واگن های مترو

در این نمونه از تبلیغات در مترو  با استفاده از فضای بالای صندلی ها و درب ورود و خروج واگن ها که اندازه و فضای مشخصی دارد می توان تبلیغات را انجام داد. تنها ایراد این روش این است که در صورت شلوغی واگن ها ممکن است تبلیغات به خوبی دیده نشود.

 تابلوهای تبلیغاتی آینه ای

این تابلو تبلیغاتی خلاقانه در حقیقت آینه هایی هستند که دو سنسور در بالا و پایین خود دارند و از دور شبیه آینه هستند ولی  وقتی شخص روبه روی آن می ایستد چراغ پشت آینه روشن می شود و  تبلیغات را به نمایش می گذارد

لایت باکس های مترو

این نمونه از تبلیغات در مترو مخصوص کناره های پله برقی ها در متروها هستند و ابعاد بزرگی دارند و همین باعث بهتر دیده شدن تبلیغات می شود.

تبلیغات روی لایت باکس های مترو

4- بیلبوردهای دیواری

دیوارهای سکوها از بخش های مناسب برای تبلیغات در مترو می باشند. دلیل آن هم فضای بسیار بزرگی است که برای طراحی بنر و  تبلیغات در اختیار طراحان قرار می دهد.

در حقیقت در متروها فضاهای زیادی وجود دارد که شما می توانید برای تبلیغات کار و تخصص خود از آن استفاده کنید. طراحان و گرافیست های با تجربه شرکت های تبلیغاتی با توجه به نیاز شما می توانند طراحی های مناسبی برا تبلیغات در محیط مترو انجام دهند.

 

چرا تبلیغات در مترو تاثیرگذارتر است؟

1-  بازاریابی بهتر محصولات با هزینه کمتر

روش های تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازی برای مدت زمان زیاد بسیار گران می باشند و ممکن است بسیاری از کسب و کارها از عهده این هزینه ها برنیایند.

2- امکان بهتر دیده شدن محصولات و خدمات

3- فرصت بیشتر برای انتخاب محصول و داشتن اطلاعات مرتبط با آن برای مخاطب

4- تکرار بیشتر تبلیغات در ذهن مخاطب

5- وجود تعداد زیاد مخاطب نسبت به دیگر روش های تبلیغات

6- امکان انتخاب فضا و مکان های مناسب برای تبلیغات و سود آوری بیشتر

7- در دسترس بودن و نزدیکی تبلیغات

تبلیغات داخل مترو  زمان مناسبی را در معرض دید مخاطب قرار می دهد تا بتواند بدون اجبار و با حوصله مشخصات و جزئیات کامل محصول را مشاهده نماید.

اگر به عنوان یک صاحب کار تصمیم به معرفی محصولات خود دارید می توانید با توجه به محصول و جامعه مخاطبی که باید محصولتان را به انها معرفی کنید از ویژگی های تبلیغات در مترو استفاده فراوان ببرید. دریافت یک مشاوره مناسب از متخصصین تبلیغات در این زمینه ها شما را به اهداف سودآوری که در حرفه خود انتظار دارید می رساند.

 

تبلیغات در مترو با آژانس تبلیغاتی مشکات

با آژانس تبلیغاتی مشکات در هر مکانی دیده شوید. تیم مشکات با قرار دادن بهترین موقعیت ها برای تبلیغات در مترو یا هر مکان دیگری به دیده شدن تبلیغات شما و رشد کسب و کارتان کمک می کند. هر گونه تبلیغات بدون داشتن مشاوره صحیح و مجری تبلیغات قطعا موفق نخواهد بود. مشکات با داشتن کادر تکمیل، حرفه ای و مجرب بهترین تجربه را از تبلیغات برای شما بوجود می آورد.

جهت مشاوره و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید