تبلیغات، واجب تر از هر چیزی!

تبلیغات واجب تر از هر چیزی!
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

تبلیغات از گذشته های دور:

همه ما با تبلیغات و انواع آن، آشنا هستیم و از کودکی با هزاران نمونه، در روز مواجه شده ایم؛ گاهی آن ها آنقدر واضح بوده اند که ما می‌دانستیم یک نوع تبلیغ است و گاهی به صورت واضح و آشکار نبودند و هر کسی متوجه آن نمی‌شد! بلکه تنها یک عده خاص که البته جامعه هدف مورد نظر  بودند، متوجه می‌شدند.
در گذشته رقابت در بین محصولات، بر سر کیفیت بود و بس؛ اما امروزه شاهد این موضوع هستیم که دیگر تنها کیفیت نمی‌تواند به برند و فروش محصولات شما رونق بخشد و باید در کنار آن از راه هایی برای معرفی و دیده شدن، به درستی استفاده شود.
البته در گذشته هم از انواع راه های تبلیغاتی مختلف استفاده می‌شد، شاید در سال‌های دور مانند دهه ۴۰ یا ۵۰، بیلبوردی در سطح شهر دیده نمی‌شد و یا تیزر تلویزیونی زیادی ساخته نمی‌شد، اما در روزنامه ها و مجلات از انواع برند ها و نام ها یاد شده بود و اینگونه روش ها رواج داشت.

اهمیت تبلیغات بر کسی پوشیده نیست:

همه افرادی که به گونه ای دارنده برندهای مختلف هستند، میدانند اگر به درستی تبلیغات خود را آغاز نکنند؛ در همان ابتدای کار، خود را از میدان رقابت با دیگر برندها کنار کشیده و این می‌تواند به معنای شکست در ابتدای راه باشد؛ این موضوعی است که حتی فکر آن هم برای دارندگان برند و کسب و کار ها می‌تواند آزار دهنده باشد.

پس اگر دارای کسب و کاری نوپا هستید و نام و برند جدیدی را می‌خواهید برای خود ایجاد کنید و یا دارای برندی قدیمی هستید که احساس میکنید کم کم از میدان رقابت کنار زده شده اید، اولین گام شما بعد از بالا بردن کیفیت باید تبلیغات باشد، در غیر این صورت شکست شما در میدان رقابتی که امروزه با وجود نام‌های متنوع در هر عرصه سخت‌تر شده است، حتمی خواهد بود.

دست بکار شوید؛ تا دیر نشده:

خوشبختانه امروزه راه های زیادی وجود دارند که می‌توانند به دارندگان محصولات و برندهای مختلف کمک نماید تا بتوانند به هر روشی که می‌خواهند، خود را معرفی نمایند. اما گاهی همین راه های زیاد می‌تواند باعث سردرگمی افراد شود، اینکه کدام راه را انتخاب نمایند تا بتوانند با کمترین هزینه ممکن بیشترین بازخورد را از مخاطب دریافت کنند؟ و این سوالی است که می‌توان آن را با توجه به اینکه فعالیت شما در چه زمینه است، پاسخ داد.
در واقع هر چه کسب و کار شما بزرگ تر و محصولات شما رقبا بیشتری داشته باشد، باید از تبلیغات متفاوت تر و البته با هزینه بالاتر استفاده کنید؛ تا بتوانید خود را در این بازار شلوغ، به دیگران به خوبی معرفی کنید.

با تبلیغات پا در مسیر متفاوت بگذارید:

متفاوت بودن شاید در بسیاری از کار ها غیر منطقی به نظر رسد، اما در تبلیغات هر چه شما بتوانید روش و البته متن متفاوت‌تر و مورد تاییدتری از جانب مخاطب را ارائه دهید، حتما نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد.
در اصل تبلیغات آمده اند تا شما را از میان موارد انبوهی متمایز نمایند، پس شما هم از این فرصت استفاده کنید و تا جایی که می‌توانید، متفاوت باشید و نیاز مخاطب خود را هدف قرار دهید و به او نزدیک تر شوید تا بتوانید فروش بیشتری را تجربه نمایید.
در هر فضایی برای تبلیغات چه محیطی، چه مجازی و چه رسانه ای، شما می‌توانید متفاوت باشید. امروزه فضای مجازی توانسته بستر مناسبی ایجاد نماید؛ اما هنوز هیچ روشی نتوانسته جایگزین محیطی گردد. پس استفاده از هر فضایی با توجه به نیازهای همان بستر، می‌تواند به شما در شناخته شدن و در نتیجه افزایش فروش و جذب مشتری های دائمی کمک نماید.

شما اگر به عنوان یک دارنده کسب و کار و برند، ندانید چطور و چه زمانی باید در دید مخاطب قرار گیرید، بجای بازخورد مثبت از مخاطب خود با بازخورد منفی مواجه خواهید شد و این یک اصل مهم در تبلیغات است، که می‌توان نام آن را استراتژی تبلیغاتی گذاشت. این که شما بدانید در چه زمانی نیاز دارید تا بیشتر دیده شوید و چه زمانی کمرنگ شدن شما، می‌تواند کمک کننده باشد. پس حواستان به درست استفاده کردن از انواع روش های مختلف باشد.
به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید