بیلبورد چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟

بیلبورد چه تاثیری بر تبلیغات دارد؟
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

تأثیر بیلبورد بر تبلیغات

شکل امروزه بیلبورد ها تابلوهایی بسیار بزرگ با نورپردازی های زیاد است که بتواند توجه افراد را به خود جلب کند و باعث فروش محصول گردد. برای جلب توجه افراد و خرید محصول مورد نظر باید طراحی های خاصی روی آگهی ها انجام شود تا مورد توجه قرار گیرد و در ذهن افراد باقی بماند.
طراحان امروزه با طراحی آگهی برای تابلوها باعث فروش بهتر محصولات مورد نظر میشوند اغلب افراد بیشترین زمان خود را درون خودروها و در ترافیک های سنگین و خسته کننده سپری می کنند که با نصب این گونه تابلوها و آگهی ها باعث جلب توجه آنها در زمانی که در اتومبیل هستند می شویم و همین باعث افزایش فروش محصول می گردد.
این تابلوها برای بیشتر افراد و کسب و کارها مفید هستند به جای پرداخت هزینه های زیاد تبلیغات تلویزیونی می توان از بیلبوردها برای تبلیغات استفاده کرد. به جای پرداخت پول برای تبلیغاتی که کم بازده هستند می توان از تابلوهای بزرگ برای تبلیغات استفاده کرد که با هزینه کمتر بازدهی بالاتری دارد.

روزانه میلیون ها نفر در سراسر شهر از مقابل این تابلوها عبور میکنند و این تبلیغات بزرگ را می بینند. برای این که بتوانیم بهترین بازدهی را از بیلبوردها بگیریم بهتر است از طراحان ماهر برای طراحی تبلیغاتی خود کمک بگیرید و با طراحی زیبا برای بیلبورد باعث جلب توجه افرادی که از آنجا گذر می کنند شوید.
 

طراحی بیلبورد ها چگونه است؟

در طراحی بیلبورد باید به نکات مهمی توجه کرد تا فروش بهتری داشته باشیم نکاتی مانند: تعداد کلمات در بیلبوردها بسیار مهم است هر چقدر تعداد کلمات به کار رفته در بیلبوردها کمتر باشد بهتر است، اصولا افراد متنهای با تعداد کلمات بالا را نمی خوانند و زمان زیادی برای خواندن ندارند پس کلمات کمتر بازدهی بالاتر دارند.
نکته مهم بعدی در طراحی بیلبورد این است که باید باعث جلب توجه افراد گردد و سعی کنید از استفاده از چیزهایی که باعث حواس پرتی راننده می شود جلوگیری کنید و تعادل را در جلب توجه رعایت کنید. در طراحی بیلبورد از عناصری که باعث جلب توجه بصری می شوند استفاده کنید ولی باید حواستان باشد که باعث خسته شدن بیننده نشود و نظر افراد را جلب کند. از تابلوهای بزرگ بیشتری برای تبلیغات خود استفاده کنید تا بیشتر تبلیغ شما در همه شهر دیده شود.
در تبلیغات میتوان از تابلوهای سه بعدی استفاده کرد و یا حتی از شخصیت های انیمیشنی در طراحی اینگونه تابلوها استفاده کرد و بهره برد. هر چقدر این تابلو ها ساده تر و تاثیرگذارتر طراحی شوند بهتر است و این باعث می شود که بیشتر به یاد افراد بماند . اندازه در تابلو ها بسیار مهم است در طراحی این گونه تبلیغات باید به همه اندازه ها دقت کرد و زیاد بزرگ و یا زیاد کوچک نباید باشند.
برای داشتن بهترین بازدهی از تابلوهای بزرگ باید همه نکات استفاده از آن را دانست و به جا بکار برد و برای این کار میتوانید از طراحانی که کار آنها طراحی این گونه تابلوها بصورت تخصصی است استفاده کنید اینگونه بهتر و بیشتر بازدهی دارد و بازگشت سرمایه برای شما در مدت زمان کمتری اتفاق میفتد.
هزینه استفاده از تابلو های بزرگ ممکن است کمی زیاد باشد اما وقتی باعث فروش محصول شما گردد سرمایه شما در راه درستی استفاده شده و در کمترین زمان به شما برمی گردد.
این روزها تابلوها در همه جا نصب می شوند و همین باعث شده که بیشتر کسب و کارها از بیلبورد ها برای تبلیغات خود استفاده کنند چون بازدهی این گونه تبلیغات بیشتر است تا تبلیغاتی که اصلا دیده نمی شوند.
برای نمایش محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید بهتر است در ابتدا از طراحی های خاص و منحصر بفرد استفاده کنید بعد از آن این طراحی را روی تابلوها قرار دهید تا همه از آن استفاده کنند. نورپردازی هایی که روی تابلو ها انجام می شود باعث می شود که تبلیغات در شب هم مورد توجه افراد قرار گرفته و بهتر دیده شود.
 

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید