اجاره بیلبورد در شمال کشور

بررسی اجاره بیلبورد در شمال کشور
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره بیلبورد در شمال کشور

شمال کشور و سه استان سرسبز آن همیشه محل مناسبی برای تردد مسافران و گردشگران ایرانی و خارجی بوده است و همین دلیل خود کافی است تا با سرمایه گذاری در تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در شمال بپردازیم .
از بین سه استان گلستان، مازندران و گیلان، استان مرکزی آن یعنی مازندران به دلیل نزدیکی بیشتری که به تهران دارد در آخر هر هفته میزبان سیل عظیمی از جمعیت پایتخت نشینان است که برای دوری از آلودگی تهران یا عوض کردن آب و هوا به این استان سفر میکنند به همین دلیل می توان گفت شهرهای ساری، نوشهر، رامسر و … از شلوغ ترین شهرها و جاده های این مناطق از پرتردد ترین جاده ها در منطقه شمال کشور است و همین شلوغی باعث شده است تا صاحبان مشاغل به فکر تبلیغات محیطی در این مسیرها بوده و دست به اجاره بیلبورد در شمالکشور بزنند.

تبلیغات در استان مازندران

استان مازندران نسبت به مساحت کمی که دارد و جمعیت سه و نیم میلیونی که در خود جای داده است می توان از پرتراکم ترین استان های ایران از نظر جمعیت دانست، همچنین به خاطر وجود صنعت گردشگری و طبیعت بکر زیبای ساحل- جنگلی اش مسافران زیادی را در طول سال به خود جذب میکند.
همچنین وجود بنادر بین المللی و به عنوان یکی از مراکز ترانزیتی در ایران و ارتباط آن با کشورهای روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان باعث شده است تا تبلیغات در این استان دارای بازدهی دو چندان شود. و باعث شود هر مدیری که دارای برند و کسب و کار است به فکر تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در شمال بیفتد.

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این استان تضاد قله دماوند و دریای خزر است زیرا یکی به عنوان مرتفع ترین نقطه ایران و دیگری به عنوان پست ترین آن شناخته می شود و این  دو باعث شده است سالانه گردشگران زیادی را برای کوهنوردی و دریاگردی به خود جذب کند. همچنین صنعت کشاورزی و دامپروری نیز در این استان به خاطر خاک حاصلخیز، آب و هوای معتدل، اراضی بسیار باعث صادرات عظیم فرا استانی در مازندران شده و خود نیز منجر به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این ناحیه شده است.

اجاره بیلبورد در شمال

استان مازندران به دلیل اینکه مرکز صنایع و برند ها در ایران است همواره راه های ارتباطی شلوغی را دارد. مسیرهای پرتردد که منتهی به این استان می شود را می‌توان از جاده  ساحلی، جاده هراز، جاده سوادکوه و جاده چالوس که معروف به محور کندوان است نام برد و استان هایی که به این استان ارتباط مستقیم دارند مانند گلستان، سمنان، تهران و البرز نیز خود دارای پرجمعیت ترین استان های ایران شناخته شده و هر کدام به دلیلی به سمت استان مازندران در حرکت هستند.
این مسیرها به دلیل تردد زیاد اتومبیل و جمعیت در طول شبانه روز، محل مناسبی برای تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در شمال کشور به حساب می آیند. یکی از مزایای تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در این استان جانمایی دقیق و درست تابلوهای تبلیغاتی است که باعث شده است در نظر مخاطبان زیبا آمده و تاثیر بسزایی در فروش و بازدهی بالایی در تبلیغات داشته باشند به خصوص که جاده چالوس، هراز و ساحلی می‌تواند مناسبترین مکان برای تبلیغات باشد زیرا طبیعت و زیبایی بکر حاشیه جاده و تبلیغات منحصر به فرد و خلاق می تواند کمک شایانی به رشد تبلیغات محیطی در این منطقه بشود.
همین موقعیت مناسب و مطلوب و قابل توجه باعث شده است اجاره بیلبورد در شمال و به خصوص استان مازندران از طرف برندها و صاحبان کسب و کار و موسسات مالی و بانک ها، شرکت ها و دفاتر خدماتی به دنبال اجاره بیلبورد در این منطقه باشند و حتی حاضر باشند هزینه های بسیار بالایی را در قبال این تبلیغات بپردازند زیرا مطمئن هستند که بازدهی بالایی خواهد داشت.

درست انتخاب کنید تا دیده شوید!

نوع رسانه و ابعاد تبلیغاتی متفاوت باعث تفاوت در تعیین قیمت و تعرفه اجاره بیلبورد در شمال شده است که انتخاب صحیح آن می تواند مهم ترین جرقه در جهت رشد کسب و کار شما باشد. یکی از تفاوت های بارز این حوزه با دیگر مناطق ایران جهت تبلیغات برگزاری مزایده های دوره ای است که سالانه یک شرکت تبلیغاتی مدیریت و فروش را بر عهده می‌گیرد که شما می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر برای اجاره بیلبورد در شمال و تبلیغات محیطی با کارشناسان مشکات ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (35 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

10 پاسخ به “اجاره بیلبورد در شمال کشور”

  • محمد حسن کسمایی

    خسته نباشید وقت بخیر سمت تله کابین رامسر تابلو دارید؟

  • هادی شافعی

    کلاردشت سازه ی تبلیغاتی دارید؟

    • مدیر

      بله هم می تونید در سایت مشاهده کنید و هم می تونید با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • پریسا نوری

    بین رامسر و چابکسر پل دارید؟

    • مدیر

      بله هم می توانید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • kian

    در استان گلستان هم فعالیت دارید؟

    • مدیر

      بله هم می توانید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • مهناز خورشیدی

    محدوده ی بندر انزلی هم سازه ی تبلیغاتی هست برای تبلیغات؟

    • مدیر

      بله هم میتونید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید