اجاره بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران

اجاره بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران

در دنیای مدرن، شیوه های جدید و زیادی برای معرفی محصولات در قالب تبلیغات به وجود آمده است. هر کدام از این شیوه ها بر اساس شرایط خاصی مزایای مختلفی دارند. اما شاید یکی از بهترین و کاربردی ترین راه های تبلیغات در سراسر جهان که تاثیرگذاری بسیار خود بر روی مخاطبان دارد اجاره بیلبورد در نقاط پرتردد در شهرها می باشد. مثلاً استفاده از تبلیغات بر روی بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران با توجه به اینکه این پارک روزانه میزبان تعداد افراد زیادی است گزینه بسیار خوبی برای تبلیغ محسوب می شود و تاثیرگذاری زیادی از خودش نشان می دهد.

البته افرادی که می خواهند برای تبلیغات خودشان از اجاره بیلبورد استفاده کنند باید نکات مختلفی را هم مد نظر قرار دهند. آنها باید بر روی بیلبوردهای خودشان و تصاویر را قرار دهند که کاملا واضح و جذاب باشد و در ذهن افراد باقی بماند. همچنین آنها باید تمام هدف تبلیغاتی خودشان را در قالب یک پیام کوتاه بر روی بیلبورد استفاده کنند و به هیچ وجه به دنبال استفاده از متن های طولانی نباشند.

البته امروز با توجه به پیشرفت بیش از پیش بیلبورد ها حتی می‌توان از تصاویر سه بعدی هم برای نشان دادن تبلیغات استفاده کرد که بسیار می تواند جذاب باشد. در مجموع اگر به دنبال آن هستید که از تبلیغات خودتان بیشترین بهره را ببرید باید تمامی اصول بازاریابی و تاکتیک های آن را بر روی بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران به نمایش بگذارید. اما اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نقاط مختلف مثل روبروی پارک چیتگر دارای مزایای بسیار زیادی هم هست. آشنایی با مزایای این شیوه تبلیغاتی هم می تواند برای شما مفید باشد پس پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما باشید تا آشنایی بیشتری با مزایای تبلیغات بیلبوردی پیدا کنید.

پر بازدیدترین ها

مشاهده لیست کل تابلوهای تهران + تصاویر


کلیک کنید
کلیک کنید

مزایای اجاره بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران

همانطور که گفتیم اجاره بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران، مزایای زیادی دارد . اولین مزیت مهمی که این شیوه تبلیغاتی دارد این است که به صورت گسترده در اطراف پارک چیتگر تهران در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز تبلیغات را پوشش می دهد و مورد توجه مردم واقع می شود.

از طرفی با توجه به این که همواره این نوع از تبلیغات در دید مردم قرار دارد باعث افزایش آگاهی آنها نسبت به خدمات برند شما می شود. مزیت دیگری که استفاده از بیلبورد تبلیغاتی برای شما به همراه دارد این است که با یک پیام ساده و قابل فهم و با استفاده از یک تصویر میتوانید تمامی اقشار جامعه را جذب محصولات خودتان کنید بدون آن که نیازمند پراکندگی رسانه‌ای باشید.

اگر شما بتوانید در کنار اجاره بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران، یکی از محصولات خودتان را هم در قالب خرده فروشی در خیابانهای اطراف پارک و نزدیک بیلبوردها در معرض دید مخاطبان قرار دهید، میزان جذب مخاطب شما رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد. همچنین اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که بیلبورد در کمترین زمان ممکن در ذهن مخاطب ثبت می شود و به این راحتی ها هم از ذهن او خارج نمی شود.

با توجه به این که شما دارید در فضای باز از بیلبورد تبلیغاتی استفاده می کنید این امکان برای شما فراهم می شود که از رنگ آمیزی بیشتر و عناصر دیجیتالی با کیفیت تری استفاده کنید که باعث می شود جذابیت تبلیغ شما افزایش پیدا کرده و مخاطبان بیشتر با آن ارتباط برقرار کنند. این نکته را هم مد نظر قرار دهید که شما اگر بخواهید هم این تبلیغات را در صدا و سیما پخش کنید باید هزینه بسیار سنگینی پرداخت کنید در حالی که با استفاده از بیلبورد تبلیغاتی با هزینه فوق العاده کمتر می‌توانید، بخش عمده‌ای از هدف تبلیغاتی خودتان را محقق کنید.

البته اگر در کنار بیلبورد روبرویی پارک چیتگر تهران کمپین های رادیویی و تلویزیونی و حتی مطبوعاتی هم استفاده کنید قطعاً نتیجه تبلیغات شما خیلی بهتر خواهد شد و جامعه هدف خودتان را گسترده تر می کنید اما در صورتی که به دنبال هزینه معقول و نتیجه مناسبی از تبلیغات هستید به نظر می رسد استفاده از بیلبورد تبلیغاتی بهترین گزینه ممکن باشد.

این پیشنهاد را هم به شما داریم که سایر شیوه های تبلیغاتی را با شیوه بیلبورد تبلیغاتی مقایسه کنید تا متوجه عملکرد و کاربرد فوق‌العاده بهتر آن شوید. اگر تمایل داشته باشید از بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران استفاده کنید می توانید به مجموعه ما مراجعه کنید و از متخصصین ما مشورت بگیرید. هدف متخصصین ما به دست آوردن رضایت شما می باشد.

قیمت اجاره تابلو روبری پارک چیتگر تهران؟

به دلیل نوسانات بازار برای استعلام قیمت تابلو های تبلیغاتی می توانید با شماره 85 40000 0919 تماس بگیرید.

 

قیمت اجاره بیلبورد روبروی پارک چیتگر تهران

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

3/5 - (1 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید