اجاره بیلبورد در جاده چالوس

اجاره بیلبورد در جاده چالوس
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

 

اجاره بیلبورد در جاده چالوس

جاده چالوس از پرترددترین جاده‌ها برای مردم استان‌های تهران و البرز بخصوص شهر کرج می باشد که از شهر کرج آغاز شده و سپس در شهر چالوس در استان مازندران خاتمه یافته و وصل می شود این جاده که از مسیرهای توریستی و گردشگری ایران خوانده می شود مکانی مناسب برای تبلیغات بیلبورد در جاده چالوس به حساب می آید می‌توان به‌عنوان یکی از زیباترین جاده‌های جهان نیز نام‌گذاری کرد.
مسیر یا محور چالوس کرج از بی‌نظیرترین و زیباترین طبیعت و چشم‌اندازهای ناب به وجود آمده و می‌توان گفت از مشهورترین و پرطرف‌دارترین جاده‌های منتهی به منطقه شمال کشور، استان‌های مازندران، گلستان و گیلان می باشد که همین خود باعث ترافیک‌های سنگین ایام تعطیل در هفته می باشد

 تبلیغات در جاده چالوس

اجاره بیلبورد در مسیر جاده چالوس یا تبلیغات بیلبورد در جاده چالوس خود به نوعی می‌توان از بهترین نوع تبلیغات محیطی در جاده‌های منتهی به پایتخت نامید و بیشتر سفرهای توریستی و تفریحی اهالی تهران به سواحل دریای خزر و بویژه مازندران می باشد و آن‌هم در ایام تعطیلات و تابستان که بیشترین سفرها صورت می‌گیرد.
جاده چالوس تنها به عنوان بهترین و مهم‌ترین مرکز گردشگری کشور شناخته نمی‌شود بلکه به‌عنوان قطب گردشگری در جهان شناخته و به شمار می‌آید به همین دلیل حتی تبلیغات نیز در این جاده و در بیلبورد های این جاده از موقعیت خاصی برخوردار می باشد و اجاره بیلبورد نیز در این جاده تاثیر بسزایی در بازدهی فروش محصولات و خدمات کسب و کارها و شرکت های تجاری به وجود می‌آورد و می‌توان گفت این جاده به‌عنوان یک جاده استراتژیک برای توسعه کسب و کارها و یک برند به حساب می آید.

چالوس پر بازده ترین مسیر تبلیغاتی

مسیرهایی که به جاده چالوس از اطراف وارد می شود می توان به آزاد راه تهران به شمال یاد کرد که همان مسیر ورودی کرج می باشد و دیگر ورودی از طرف منطقه نوشهر به جاده چالوس و سومین مسیر نیز مسیری است که به‌عنوان یکی از ورودی‌های مهم و اصلی منتهی به جاده چالوس شناخته می‌شود که همان جاده یا خط ساحلی دریای خزر مانند جاده رامسر، تنکابن، نمک‌آبرود و … می‌باشد.

اجاره بیلبورد در جاده چالوس می‌توان یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین بیلبورد های تبلیغات محیطی در شمال کشور و بخصوص در استان البرز نامید که این برای کل ایران نیز مورد استفاده واقع می‌شود زیرا جاده چالوس به‌عنوان یکی از معروف‌ترین جاده‌های ایران از نظر گردشگری، آب‌وهوایی و زیبایی و تفریحی شناخته می‌شود و بیلبورد های مختلف در اندازه‌های متفاوت در زمینه تبلیغات محیطی در جاده چالوس وجود دارد.
این جاده که به نام جاده ۵۹ شناخته می‌شود یکی از قدیمی‌ترین جاده‌های ایران نیز می‌باشد که در اواخر دوره قاجار این جاده وجود نداشته و تنها یک مسیر شوسه و خاکی بوده است که روستاهای مختلف این منطقه را به هم‌ دیگر وصل می‌کرده است، و در اصل جاده‌ای یا راه‌های ارتباط دهنده بین شمال کشور و جنوب کشور بخصوص تهران وجود نداشته است تا این‌که در سال ۱۳۱۲ به دستور رضاشاه این جاده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
پس از آن انواع رستوران‌ها و سوئیت‌های اقامتی و هتل‌های پذیرایی در بستر این جاده به وجود آمد و با ساخت جاده سد امیرکبیر یا سد کرج در سال ۱۳۴۰ به جاذبه‌ها و شگفتی‌های این منطقه افزود که باعث شد در زمانی بسیار کوتاه این منطقه به‌عنوان یکی از مناطق گردشگری ایران شناخته بشود یکی از معروف‌ترین تونل‌های ایران بنام تونل کندوان نیز در این جاده وجود دارد.

بیلبوردهای مختلف و پر بازده

این مسیری که در دامنه کوه البرز وجود دارد کوه را دور زده و در کنار تمامی تاسیسات گردشگری توانسته است بهترین محیط تبلیغاتی برای کسب و کارها به وجود بیاورد.
همین ترددها، همین مسیرهای گردشگری توانسته است که به نوعی محیط مناسبی برای تبلیغات به وجود بیاورد ترددی که در تردد و ترافیک به وجود می آید همیشه باعث می‌شود که بیلبوردهای مورد نظر قرار بگیرند و افرادی که در این جاده، تبلیغات منحصربه‌فردی را به وجود می‌آورند همیشه بهترین بازدهی را نیز در جاده چالوس به دست میاورند.
بیلبوردها که با فاصله بسیار کمتری از هم وجود دارند می توان فضایی ایجاد کند که شما را آماده کند تا بهترین تبلیغات مفهومی را به وجود بیاورید و این‌که این جاده در طول مدت شبانه‌روز پرتردد و شلوغ میباشد تمامی بیلبوردها به خاطر دیده شدن دارای امتیازات و خدمات و امکاناتی نیز هستند. بخصوص در اکثر بیلبوردها از نورپردازی استفاده شده‌است که می‌توان یکی دیگر از تفاوت‌های بارز بین بیلبوردهای نورپردازی نشده در اتوبان تهران کرج باشد. برای اجاره بیلبورد در جاده چالوس می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (15 امتیاز)

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

13 پاسخ به “اجاره بیلبورد در جاده چالوس”

  • baran

    سمت مرزن اباد تابلو موجوده؟

  • کریم رحمتی

    داخل پیچ های به اون تندی هم مگه میشه سازه ساخت؟

  • کامران حسینی

    سلام در حال حاظر تابلوی خالی تو این محور دارین؟

    • مدیر

      بله هم می توانید در سایت مشاهده کنید هم با شماره زیر تماس بگیرید | 09194000085

  • سجاد خسروی فر

    شرایط آب و هوایی سازه رو از بین نمیبره؟

    • مدیر

      در مناطقی که شرایط آب و هوایی مساعد نیست سازه ها و بنر ها محکم تر نصب می شود

  • رومینا نصیری

    قیمت تابلو های چالوس خیلی بالاست ولی ارزش داره چون واقعا پر بازدید هستش و در فروش تاثیر دو چندان داره

    • مدیر

      یکی دیگ از دلایل این هست که چون جاده پیچ و خم زیاد داره مردم آهسته تر رانندگی می کنند و تابلو ها فرصت بیشتری دارند تا خودشون رو نشون بدن

  • fati

    ببخشیدشما زمینی که تابلو در اون قرار میگیره رو اجاره میکنید یا خریداری میکنید.؟؟؟

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید