اجاره بیلبورد در جاده رامسر تنکابن | 85 40000 0919

فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

اجاره بیلبورد در جاده رامسر تنکابن

اطلاعات درباره شهرستان تنکابن استان مازندران که در شمال ایران قرار گرفته و یکی از شهرستانهای آن شهرستان تنکابن می باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی از سمت غرب به شهرستان رامسر و از سوی شمال به دریای خزر و از شمال شرقی به شهرستان و عباس آباد و از شرق به شهرستان کلاردشت و از قسمت جنوب رشته کوه های البرز و منطقه ای در الموت متصل شده است
مرکز این شهرستان شهر تنکابن میباشد یک مرکز فرمانده ویژه‌ای در تنکابن است مردمی که در این شهرستان زندگی می‌کنند از زبانها و گویشهای مانند رویش هایی مانند فارسی گیلکی گویش تنکابنی صحبت می کنند محصولات گوناگون آن را می‌توان این گونه نام برد انواع مرکبات مانند کیوی و پرتغال و علاوه بر آن برنج چای از محصولات دیگران می باشد.
یکی از پرجمعیت ترین و پنجمین شهرستان پرجمعیت در مازندران و شهرستان غرب مازندران تنکابن می باشد. مرکز های این شهرستان پرجمعیت باغ های کیوی و پرتقال و چای است و همچنین بزرگترین و بهترین مرکز پرورش و یا صادر کننده انواع مختلف گل و گیاهان بسیار زیبا و زینتی می باشد. این شهرستان بسیار زیبا و پر جمعیت( تنکابن) با داشتن مرکز های بسیار جالب پرورش ماهی در شیرود، دو هزار و… قطب پرورش ماهی در کشور عزیزمان ایران می باشد و همچنین بزرگترین و بهترین مرکز تحقیقات ماهیان سردابی که کل کشور است.

جمعیت شناسی

به طور تقریب می توان گفت کل جمعیت این شهرستان بسیار زیبا و بزرگ بر طبق آخرین شمارش ها در سال ۱۳۹۵ به طور تقریب 166/132 نفر بوده است که این آمار عمرا کمی نیست. قسمت مرکزی آن شهر با تعداد 99/190 نفر ( که از مابین این جمعیت بسیار زیاد در شهر تنکابن 55/434 نفر و شهر زیبای شیرود 11/377 نفر می باشد) قسمت شهر خرم آباد به طور تقریب با 41/006 نفر و قسمت نشتا با 25/935 نفر از ساکنان کل شهرستان تنکابن را تشکیل می دهند و همینطور(شهرستان بسیار زیبای خرم آباد با جمعیتی حدود 11/542 نفر) و ( شهر نشتارود با جمعیتی حدود 6/394 نفر) مابقی ساکنان شهرهای این شهرستان را تشکیل می‌دهند و مابقی مردم و اهل شهرستان تکاب ن در مناطق روستایی و دهستان ها سکونت دارند.
در حال حاضر بیشتری از اهالی و ساکنان در استان مازندران این شهرستان زیبا را ( تنکابن) را با نام شهسوار می شناسند. در زمان قدیم در دوران پهلوی شهر جدید التاأسیس شهسوار مرکز در منطقه شهرستان تنکابن گردید که بعد از انقلاب اسمان دوباره به نام قدیمی خود یعنی تنکابن تغییر یافت. در دوران سلطنت قاجاریان، شهر زیبای خرم آباد مرکزیت منطقه تنباکن و مرکز محل ثلاثه در عصر حاکمیت خاندان خلعتبری در این منطقه یا این محل بوده است.
در زمان زندیان، صفویان، افشاریان و در دوران الحاق منطقه و محل بسیار زیبا تنکابن از رویان به دیلمستان این منطقه با اسم و دیلم خاصه شناخته می شد و آشنا بود، مرکز اصلی آن تنکابن بود که در زمان صفویان با اسم فیلم هم خوانده میشد اما این را هم بدانید که قبل از الحاق از رایان به دیلمستان، کلیه این منطقه باعث تنکابن شناخته می‌شد. بسیار قبل‌تر از آن می توان گفت در دوران باستان کلاً این منطقه به تنها نام داشت.

برای مشاوره می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

مختصات و مشخصات جغرافیایی

مختصات جغرافیایی

در ابتدای این مقاله فهمیدی شهرستان بسیار زیبا و پر جمعیت تنکابن یکی از شهرستان های استان بسیار بزرگ و زیبای مازندران می باشد که این شهرستان کوچک در غرب این استان بسیار بزرگ ساخته شده است که می‌توان گفت مرکز کلی آن از نظر جغرافیایی در ۵۰ درجه و ۸۸ دقیقه در ازای خاوری و ۳۶ درجه و ۸۲ دقیقه پهنای شمالی و ۲۰ متر پایین تر از سطح دریای آزاد قرار دارد.
این شهرستان زیبا از سمت شمال به دریای زیبای مازندران،از سوی غرب به شهرستان رامسر از سوی شمال شرقی به شهرستان عباس آباد از سوی شرق هم به شهرستان کلاردشت و از جنوب هم به سمت الموت و سلسله جواد البرز محدود می‌شود. همانطور که گفته شد تمامی مناطق و شهرستانها از تمامی جهت ها به سوی این شهرستان زیبا موارد گفته شده می باشد که این شهرستان زیبا به آنها محدود می شود.
بر طبق آخرین تقسیم کشوری که در سال ۱۳۹۵ انجام شد مساحت این شهرستان زیبا بالغ بر ۲۱۴۰ کیلومتر مربع می باشد.
این را هم بدانید که شهرستان بسیار زیبا تنکابن در مسیر راه دشت و به وجود آمده است.
مسیرهای دسترسی و راه های ارتباطی:
راه تنکابن–چالوس به درازای ۵۵ کیلومتر
راه تنکابن–عباس‌آباد به درازای ۲۵ کیلومتر
راه تنکابن–رامسر به درازای ۲۵ کیلومتر
راه تنکابن–قزوین به درازای ۱۹۰ کیلومتر
راه تنکابن–کلاردشت به درازای ۵۵ کیلومتر
راه تنکابن–شانه تراش به درازای ۴۳ کیلومتر
راه تنکابن–جنت رودبار به درازای ۷۰ کیلومتر
راه تنکابن–الموت به درازای ۱۱۵ کیلومتر
شهرها
تنکابن ( که مردم در آن اطراف آن شهسوار می‌گویند)
خرم آباد
نشتارود
شیرود

توضیحات کامل و مختصر در مورد شهرستان بسیار زیبای رامسر.

شهرستان زیبای رامسر

شهرستان های استان مازندران در سمت شمال ایران می باشد.
این شهر که در زمان قدیم با اسم سرسخت نام برده می‌شد آخرین شهرستان در غرب مازندران است.

اطلاعات و مختصات نقشه های این شهر

شهر رامسر از سوی شرق به سمت شیراز است و همینطور از سمت غرب به شهرستان چابکوسر دهستان اوشیان گیلان،و از سمت جنوب به کوه های البرز و همینطور هستم تو شمال به دریای مازندران محدود میباشد.
آب و هوای کلی و عادی این شهر بسیار زیبا می توان گفت در فصل تابستان گرم و مرطوب است و همین طور در در فصل زمستان معتدل است. یکی از ویژگی‌ها و مواردی که باعث زیبایی این شهر شده است نزدیکی بسیار زیاد جنگل ها و دریا ها به این شهر است که این امر موجب این شده است که تمامی گردشگران در همه نوع فصل ها به سوی این شهر بسیار زیبا جذب شوند. شهر رامسر دارای فرودگاه است. منطقه های ییلاقی رامسر همانند جواهرده ( که تغییر یافته است به { جور ده} به معنی ده بالا) بسیار خوش اب و هوا و همین طور بسیار زیبا است. بر اساس آخرین شماره ها که در سال ۱۳۹۵ انجام شد این شهر بالغ به 35/997 نفر جمعیت دارد. شهر رامسر سابقاً بخشی از شهرستان بسیار زیبای تنکابن بوده است که بر اساس تقسیمات انجام شده کشوری در سال ۱۳۶۴ این شهرستان تنکابن جدا شده است. مردم در شهر رامسر به صورت رامسر ای صحبت می کنند.

حمل و نقل

شهرستان رامسر به همراه شهرستان ساری و چالوس بخشی است ستانهای حساب می‌شود که بالاترین سطح توسعه یافتگی را در بین تمامی شهرستان‌های استان ها و بخصوص شهرستانهای نیمه شرقی استان دارند.این شهرستان دارای مسیرهای حمل و نقل هوایی و زمینی بسیار زیادی است. به طور مثال می‌توان گفت در طول هفته پرواز به سوی تهران و دو پرواز به سوی شهر زیبای بسیار زیاد مشهد دارد.
فرودگاه رامسر (یاتا: RZR، ایکائو: OINR) در شهر رامسر، ایران است.شهرستان رامسر یکی از شهرستانهای بسیار زیبا و محبوب در استان مازندران و همینطور در دوران پهلوی بوده استو فرودگاه‌ها برای خدمت به جهانگردان در رامسر به وجود آمده اند. در حال حاضر بعضی از کاخ ها نیز در شهر رامسر وجود دارند که متعلق به محمدرضا شاه و بقیه اعضای خانواده پهلوی هستند و هنوز خراب نشده اند.
در حال حاضر هم فرودگاه ها در شهر رامسر برای پرواز های خصوصی و ورزش در کنار سواحل دریای خزر کایت موتوردار و…. استفاده می‌شود. می توان گفت هر روز حدود ۲ یا ۳ پرواز مسافربری با ظرفیتی حدوداً ۶۰ تا ۷۰ نفر به صورت هم رفت و هم برگشت از شهر رامسر به سوی شهر بسیار زیبا و پایتخت تهران انجام میشود. همین طور هم در روزهای هفتگی دوشنبه و جمعه پرواز رامسر- مشهد- رامسر برقرار است.
فرودگاه در حال ساخت به صورت استاندارد و احداث است با باند بتن مسلح نشست برخاست به طول ۲٫۷ کیلومتر.
در صورت تمام شدن هواپیماهای پهن بدنه مانند بوئینگ هم از آن پرواز خواهند کرد.
پربازدیدترین ها

مشاهده لیست کل تابلوهای تهران + تصاویر

کلیک کنید
کلیک کنید

جاذبه های گردشگری شهرستان تنکابن تا رامسر:

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، قطعاً هر منطقی است شما بسیار زیبا است، هر مرحله، هر روستا و هر مکانی که از پوشش طبیعی و سرسبز خدادادی تشکیل شده است و هوا و آب و هوای آن بوی دریا می دهد مکان بسیار زیبا و جذب کننده مسافر می باشد که این یک نعمت بسیار زیبا و خدادادی است به طور مثال تمامی شهرستانها در سمت شمال کشورمان بسیار زیبا و جذاب هستند و خیلی از مسافران و گردشگران آنجا می‌روند. مکان های بسیار زیاد و زیبایی در ایران وجود دارد بخصوص در حد فاصله بین شهرستان تنکابن تا شهرستان زیبای رامسر، که در آن قسمت جاذبه های گوناگونی وجود دارد که می تواند تامی گردشگران را راضی کند.
در ادامه این مقاله قرار است به بعضی از مکانها و جاهای دیدنی بین شهرستان تنکابن تا رامسر یک اشاره کوچک کنیم و آنها را به شما توضیح و نشان بدهیم.
پس تا آخر این مقاله با ما باشید تا هم لذت ببرید و هم اطلاعات زیادی را کسب کنید.

آبشار تودارک

به طور تقریبی می‌توان گفت ارتفاع آبشار تودارک حدوداً ارتفاعی به اندازه ۴۵ متر دارد که این اندازه و این آبشار یکی از بزرگترین و بلندترین آبشارهای در استان مازندران می باشد. موردی که باعث چند برابر شدن زیبایی این آبشار شده است برخورد آب به یک برآمدگی در این آبشار است که هنگام آن اتفاق صحنه بسیار زیبایی ایجاد می‌شود. البته فقط زیبایی در این آبشار و این منطقه دیده نمی‌شود بلکه هوای بسیار خوب و فوق العاده آن باعث جذاب شدن آن منطقه شده است به دلیل این همه زیبایی و هوای خوب مطبوع این منطقه و هزاران مورد دیگر امروزه این مکان یکی از بهترین و شلوغ ترین مکان ها در استان مازندران شده است. برای اینکه بتوانیم به این آبشار برسیم حتما و باید از گذر تنکابن به سمت شیرود حرکت کرد و به سمت روستای لشتو راه افتاد. می‌توان به طور تقریب گفت ۲۰ کیلومتر بین آبشار و این روستا فاصله وجود دارد. اگر دوست دارید و میخواهید یک ویلای بسیار زیبا ساحلی را در کنار تنکابن اجاره کنید می توانید از طریق وب سایت های اجاره ویلا به صورت آنلاین فرایند رزرو را انجام دهید.

جنگل دوهزار

به صورت کلی می توان گفت در جنگل ۲۰۰۰ یکی از منطقه های خرم آباد می‌باشد که از توابع شهرستان این است. می توان گفت این نام جنگل دوهزار از رودخانه ای که از آن عبور می کنند نام گرفته است. این جنگل بسیار زیبا و سرسبز که نام او ۲۰۰۰ می باشد دارای یک طرح بسیار زیبا و عمیق یک پارک جنگلی زیبا به نام چالدره دارد. به صورت کلی آب و هوای جنگل دوهزار آب و هوای معتدل کوهستانی می باشد و می‌توان گفت در فصل تابستان خنک می باشد و در فصل زمستان ها هندی نسبتا سرد است. همانطور که به شما گفته شد این منطقه بسیار بسیار زیبا و دیدنی می باشد و هر چقدر از زیبایی های آن گفته شود باز هم کم است این منطقه دارای مناظر کوهستانی بسیار زیباو دشت‌های مرتفع و چمنزارها می‌باشد. این جنگل یک مکان بسیار زیبا و فوق العاده برای گردشگری می باشد و البته دارای انواعی از جاذبه‌های مختلف است. غیر از مردم و اهالی آن روستا نیز با گویش شیرین مازنی حرف می زنند.

جنگل سه هزار

این جنگل هم نیز در شهر بسیار زیبای تنکابن قرار دارد و همانطور مانند قبلی نام این جنگل بسیار زیبا به دلیل وجود سه رودخانه ای که از آن عبور می کنند به وجود آمده است و این جنگل امروزه به این نا شناخته می شود. این جنگل بسیار زیبا مکان ها و مناطق بسیار عالی و زیبایی برای کمپینگ دارد. این را هم بدانید که روزهای جنگل ۲۰۰۰ و جنگل ۳۰۰۰ با هم برخورد و ملاقات می‌کنند یک پارک بسیار زیبای جنگلی وجود دارد که نام آن چالدره می باشد. در این بار که بسیار زیبا به نام آن چالدره می‌باشد امکانات بسیار زیادی وجود دارد که امکاناتی از قبیل پارکینگ و سایه‌بان و امکانات بهداشتی و همینطور دارای منظره های بسیار زیبا است که می توان گفت این منظره برای گذراندن زمان و لذت بردن از طبیعت خارق العاده است. همینطور در فصل های مختلف مانند بهار یا تابستان و یا پاییز و یا زمستان هم این جنگل های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ تصویرهای رنگی از درختان و گیاهان را به نمایش می گذارد.

چشمه آب گرم سادات شهر

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری تنکابن تا رامسر آبگرم سادات شهر میباشد.این چشمه بسیار زیبای آب گرمحدوداً ۵ کیلومتر تا شهر رامسر فاصله دارد. چه دلیلی داره همین نزدیکی بسیار زیاد به این شهر این منطقه امروزه میزبان تعداد بسیار زیادی از گردشگران چه داخلی و چه خارجی می‌باشد. به غیر از اینکه در این منطقه یک چشمه آب گرم بسیار زیبا و خوب وجود دارد، هم‌جواری با کوه‌ها و دریا دراین چند سال اخیر سادات شهر و یا این شهر بسیار زیبا به یک منطقه و یا مکانی پر جنب و جوش تبدیل شده است.این چشمه آب گرم هم همانند و مثل خیلی از شبکه های آب گرم در منطقه های مختلف کشور عزیزمان ایران برای درمان بسیاری از مشکلات بدنی بسیار زیاد مفید و خوب می باشد. اگر قصد این را دارید که به رامسر سفر کنید و می خواهید در آنجا ویلا اجاره کنید به شما پیشنهاد می کند که برای اجاره ویلا در رامسر به صورت آنلاین مطابق با درخواست و سلیقه خود یک ویلای بسیار زیبا برای خود اجاره کنید.

دشت دریاسر

این دسته بسیار زیبا در جنوب تنکابن وجود دارد که ارتفاع آن تقریباً دو هزار متری از سطح دریا و یا بین چهار کوه بلند تر است. بهترین زیباترین و دیدنی ترین کوهی که این دست را احاطه کرده است کوه بسیار زیبا الموت می باشد که در در ضلع جنوب غربی ان وجود دارد. همچنین خانه سیالان و قله خشچال و کندیگان در ضلع غربی این دشت بسیار زیبا و طالقون در ضلع شرقی وجود دارد. چیزی که باعث جدا شدن جنگل های سرسبز مازندران از یخچال های بسیار زیبای طبیعی و برفی کوه الموت شده است دشت دریاسر می باشد.

قلعه مارکوه

این قلعه بسیار زیبا در شهر رامسر و شهر کاتالم و همین طور در مسیر تالار سر به وجود آمده است و امروزه یکی از دیدنی ترین جا ها و زیباترین مکان ها شده است. به‌طور احتمال می‌توان گفت مبدا این جلسه بسیار زیبا به دوران و زمان قبل از اسلام برمی‌گردد. قلعه مارکوه منطقه ای استراتژیک بوده است که در سده های سوم و ششم و هشتم هجری به دست نیروهای نظامی مورد استفاده آنها قرار می گرفته است. از هر سمتی بخواهید که به بالای این قلعه بسیار زیبا و روید می توانید از سمت شمال به دریا و از سمت شرق به تنکابن و از سمت غرب آن به شهر بسیار زیبای رامسر و همینطور از سوی جنوب و البرز نگاه و یا چشم اندازهای دیدنی را داشته باشید.

جنگل دالخانی

پیشنهاد ما به شما اگر قصدتان مسافرت به طبیعت بکر و زیبا و پاییزی جنگل های شمال را است جنگل های دالخانی می باشد. جنگل دالخانی یک جنگل بسیار زیبا و جذاب می باشد که تمامی گردشگران این جنگل زیبا را با اسم و یا نام ( دالان بهشت ) می شناسند و نام می برند. جنگل دالخانی جنگلی نیمه مرتفع با ارتفاع حدود ۸۰۰ متر می باشد که در جاده های رامسر تا تنکابن به وجود آمده است که می‌توان با عبور از جاده های میرزا کوچک خان جنگلی از نزدیک تجربه کرد. البته در نزدیکی این رنگ به روستای دالخانی می‌توان برای گردشگران جهت آشنایی آنها با زندگی افراد در آن محل و یا آن منطقه فوق العاده منحصر به فرد باشد. خوب حالا که با این منطقه های بسیار زیبا آشنا شدید و دیگر با این منطقه ها آشنایی کامل را دارید یا اگر از این مقاله لذت برده‌اید و یا اصلاً علاقه مند به سفر در این منطقه های بسیار زیبا شده ای و یا می خواهید در آنجا برای چندین روز که یک مدتی ویلا آپارتمان بزرگ را در منطقه های جنگلی و یا ساحلی و استخردار اجاره کنید میتوانید به وب سایت شب سر بزنید و به آن مراجعه کنید.
امیدوارم که از این مقاله لذت کامل را برده باشید.

برای استعلام قیمت می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید