اجاره بیلبورد، راهی آسان برای تبلیغات محیطی

اجاره بیلبورد، راهی آسان برای تبلیغات محیطی
فهرست مطالب

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

 

اجاره بیلبورد راهی برای شروع تبلیغات محیطی:

همه کسب و کارها به خوبی میدانند که تبلیغات محیطی به ویژه استفاده از بیلبوردها که میتواند بیشترین میزان بازدهی را به همراه داشته باشد، یک روش عالی برای تبلیغات است. اما آیا تا بحال به هزینه های زیاد آن فکر کرده اید؟ اینکه اجاره بیلبورد میتواند هزینه بالایی داشته باشد و همین موضوع میتواند نگران کننده باشد.
آیا شما از پس هزینه های اجاره بیلبورد بر می آیید و آنقدر کسب و کار و برند شما ثروتمند است که میتواند این هزینه را به دوش بکشد؟ فکر کردن به این موضوعات ممکن است شما را از اجاره بیلبورد پشیمان سازد؛ اما از طرفی هم نمیتوان از سوددهی بالا آن گذشت و از این روش تبلیغاتی صرفه نظر کرد. با ما در این مطلب همراه باشید تا یک راه حلی مناسب برای تصمیم گیری درست در این باره به شما معرفی نماییم.

نام بیلبورد، برای شما یادآورد چیست؟

نام بیلبورد همیشه برای ما تداعی کننده تابلوهای تبلیغاتی بسیار بزرگی است که معمولا در چهارراه ها میبینیم و به ما نام یک برند و یا تصویر یک محصول و یا عکسی از فردی مشهور که به تبلیغات برای نام و برندی پرداخته است، نشان میدهد. این نوع تبلیغات بیشتر برای دارندگان کسب و کارهایی است که دارای سرمایه زیادی برای تبلیغات می‌باشند.
باید گفت که بیلبوردهای تبلیغاتی همیشه در ابعاد بزرگ نیستند و ما انواع تبلیغات به وسیله بیلبورد هایی را داریم که ابعاد کوچکتری دارند و البته مبلغی که برای اجاره آن ها لازم است هم پایین است و این موضوع می‌تواند یک فرصت برای کسب و کارهای کوچک برای اجاره بیلبورد و تبلیغ از این طریق باشد.

لایت باکس ها را می‌شناسید؟

اگر دیگر مقالات سایت ما را مطالعه کرده باشید، حتما با لایت باکس ها آشنا هستید و در واقع نوعی از بیلبورد ها که اکنون بسیار مورد توجه اند و می‌توانند تاثیراتی به اندازه بیلبوردها با ابعاد بزرگ را روی مخاطبان داشته باشند.
لایت باکس ها بسیار روش تبلیغاتی موثری است که اگر با توجه به محصولات خود، در جای مناسبی از این روش استفاده کرده و به تبلیغات بپردازید، قطعا نتیجه فوق العاده ای برای شما به همراه خواهد داشت. پس به یاد داشته باشید که اجاره بیلبورد ها برای تمامی کسب و کار ها ممکن است.

اجاره بیلبورد با توجه به مکان و زمان قرارگیری تبلیغات شما:

اجاره بیلبورد ها در واقع این فرصت را در اختیار دارندگان برندها میگذارد تا بتوانند به صورت موثر به تبلیغات محیطی بپردازند و از بازدهی بالای خود مطمئن باشند. امااجاره بیلبورد ها با توجه به مکان قرارگیری این سازه تبلیغاتی در هر کجای شهر و مدت زمانی که قرار است تبلیغات شما را نمایش دهد، متفاوت است.
بسیاری از برندها فکر میکنند که هر چه در محلی شلوغ تر قرار گیرند؛ قطعا بازخورد بهتری دریافت خواهند کرد. آیا این تفکر درست است؟

اجاره بیلبورد در مکانی که ویژه شما است:

وجود بیلبورد شما در مکان هایی که صرفا شلوغ است نمی‌تواند بازدهی و فروش شما را بالا ببرد، شما باید مخاطب هدف خود را بشناسید و بدانید که مخاطبانی که مد نظر شما هستند بیشتر در چه فضاهایی قرار میگیرند و یا در چه زمان هایی تبلیغات شما می‌تواند بازدهی بالاتری برای شما به همراه داشته باشد؛ پس تبلیغات نیاز به فکر و تحلیل درست از بازخورد مخاطبان دارد.
پس به یاد داشته باشید که تبلیغات شما فقط یک تبلیغات ساده نیست و تبلیغاتی اصولی و درست است که در زمان مناسب در جای مناسب قرار گیرد و این موارد را تنها افراد متخصص در زمینه تبلیغات میتوانند به شما بگویند.

استاد همه چیز دان، نشوید:

اینکه بخواهید برای هر کاری که در آن تخصص ندارید وارد شده و نظرات غیرحرفه ای بدهید؛ ممکن است برای نام و برند شما ضررهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشد به ویژه در حیطه تبلیغات که انصافا هزینه کمی هم برای دارندگان برندها ندارد و بی نتیجه ماندن از این روش های پر هزینه میتواند تجربه ای دلخراش برای هر کسب و کار به نظر رسد.
به همین دلیل ما از شما میخواهیم تا به ما سری بزنید و با مشورت گرفتن از مشاوران مشکات که در زمینه تبلیغات محیطی و انواع تبلیغات تخصص و البته تجربه دارند؛ بهترین تجربه از تبلیغات را برای خود ایجاد نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید.

این مطلب رو به اشتراک بذار

اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram

یک دیدگاه ارسال کنید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید