ساخت و اجرا
خدمات

ساخت و اجرا

شرکت های بسیاری در زمینه ساخت بیلبورد مشغول به فعالیت هستند که با توجه و تنوع سازه های تبلیغاتی و درخواست کاربران اقدام به ساخت سازه های تبلیغاتی مختلف می کنند. بیلبورد ها ابزار های بسیار قدرتمند برای تبلیغات شناخته می شوند که از گذشته تا کنون نقش بسیار مهمی را در کانون های تبلیغاتی ایفا می کنند.

Edit

ساخت سازه تبلیغاتی

شرکت های بسیاری در زمینه تولید و ساخت بیلبورد به فعالیت مشغول می باشند که با توجه به تنوع درخواست و نیاز کاربران و مخاطبان به تهیه و استفاده از این محصول سعی بر آن دارند انواع مختلف این سازه را تولید و عرضه کنند. بیلبورد ها ابزارهای بسیار قدرتمند برای تبلیغات شناخته می شوند که از سالیان دور و دراز توانسته نقش بسیار مهمی را در کانون های تبلیغاتی ایفا کند.

ساخت سازه تبلیغاتی
Edit
اجاره تابلو در صدر ورودی کامرانیه جنوب به شمال پل سواره رو آبشار

در حال حاضر تبلیغات محیطی مثل عرشه پل یکی از راههای موثر برای نشان دادن محصول و همچنین اثرگذاری بیشتر بر روی افراد و مخاطبان می باشد. اهمیت این رسانه باعث می شود تا در ذهن افراد رتبه دوم را بعد از تبلیغات تلویزیونی به خود اختصاص بدهد.

Edit
مدرس جنوب به شمال قبل از خروجی صدر دوم

یک نوع سازه بادبانی و پرتابل ایستاده یا به عبارت دیگر نوعی استند تبلیغاتی ایستاده است. در حال حاضر به دلیل بالا رفتن تعرفه بیلورد تبلیغاتی با اجاره استرابورد با قیمت مناسب می تواند انتخاب مناسب برای معرفی یک برند و خدمات در تبلیغات محیطی استفاده کرد.

Edit

یکی از بهترین ابزارهای کارآمدی ارائه دادن محصول برای دستاوردهای شما عزیزان در نمایشگاه ها، همایشگاه ها، بیلبورد ها و شرکت های تبلیغاتی، ماکت های تبلیغاتی می باشند. در تولید و یا ساخت این ماکت ها، انواع مختلف و گوناگونی از تکنیک ها و متریال به کار میرود و بهترین نتیجه به دست بیاید.

Edit

چاپ و نصب بنر

چاپ بنر، چاپ فلکسی ، چاپ استیکر  و همچنین نصب بیلبورد های محیطی چاپ بنر با انس های 7 ، 8 ، 9، 10 و 13 انس وفلکسی 18 انس در تراکم های مختلف و کیفیت چاپ دلخواه شما

چاپ-و-نصب-بنر
Edit
Edit

مانیتورینگ

پس از انجام مراحل چاپ و نصب همه ی تابلو های تبلیغاتی نیاز به نظارت و مراقبت دارند. همانطور که میدانید قیمت و هزینه تبلیغات محیطی نسبتا زیاد است پس این نظارت بر تبلیغات شما وظیفه ی ما است تا نسبت به هزینه ای که می پردازید بازده خوبی برای برند شما داشته باشد. این عکس ها به همراه فیش بانکی به تاریخ روز می باشد تا شما از سالم بودن و روشن بودن نور تبلیغات خود اطمینان داشته باشید.

تماس با ما

لوگو مشکات سفید

تماس با ما

لوگو مشکات سفید